Kysymyksiä ihonhoidosta yms.

m162

Ajattelinpa vain kysyä muutamia juttuja miesten ihonhoidosta, sillä tämä homma tuntuu olevan itselleni vähän hakusessa.

Ylen teksti-tv:stä:
"Tärkeintä ihonhoidossa on puhdistus ja kosteutus. Pelkkä vesi ei riitä kasvojen puhdistukseen, vaan iho puhdistetaan esimerkiksi puhdistusgeelillä. Sen jälkeen levitetään kosteusvoidetta."

Itsehän olen ennen tätä pessyt kasvoni pelkästään vedellä, mutta tosiaan voisi olla asiaa käyttää jotain muutakin. Että olisiko ehdotuksia ja jotain tietoa noista puhdistusgeeleistä ja kosteusvoiteista? Jotkut tuote-esimerkit olisivat myös asiaa (vai liekkö kiellettyä tällä palstalla mainostuksena?)

4

1196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marcj

Tässä muutama perus ohje:
      kannattaa vaihtaa pelkkä vesi puhdistusgeeliin. Vesi ei poista kaikkea likaa, mikä kertyy päivän aikana iholle...
      - mieti millainen ihosi on: kuivuuko se helposti, rasvoittuuko jne.
      - miten paljon olet valmis maksamaan tuotteista.
      - Kaikki tuotteet esim, kosteutus ja puhdistus tuotteet ei tarvitse olla samalta valmistajalta, vaan kokeile eri merkkejä ja yritä löytää itselle hyvä yhdistelmä.

puhdistusgeeleistä voi maksaa myös itsensä kipeäksi, joten suosittelen kokelemaan aluksi nivean ja lumenen tuotteita, ne ovat edullisia toisn eivät mieelstäni kovinkaan hyviä, mutta menettelee. Myöhemmin kannattaa kokeilla Shiseido Men:in puhdistus vaahtoa, joka sopii hyvin hieman kuivemmalle iholle, jos sellaisen omistaa.

Kosteusvoiteesta kannattaa kokeilla myös niveaa, vaikka ovat mieelstäni aika heikkoja. Biotherm Homme:tä löytyy todella paljon erilaisille ihotyypeille sopivia kosteusvoiteita,...
      yksi suosikkini on ehdottomasti Shiseido men Hydrating lotion. nestemäinen kosteusvoide ,hyvä hinta-laatu suhde ja riittoisaa. Kannattaa kokeilla muitakin kys. merkin tuotteita.

Nämä ovat minun suosiikkejani, muita miehille tuotteita löytyy esim clarins lta ja hugo bossilta jne.

toivottavasti auttoi.

• niin turhaa

ei kannata mennä hypetykseen mukaan. Jos iholla on kosteus omasta takaa, miksi kaapia sitä pois pesusaippuoilla ja korvata taas teollisella mössöllä? Enemmän hallaa tekevät elimistölle lisäaineet.

• m162

Ihossani on ongelmia. Kun nyt teollisten mössöjen haitasta iholle rupesit puhumaan, niin luen mielelläni faktoja aiheesta. Eivätköhän ihmiskäyttöön soveltuvat kosmetiikka- yms. tuotteet ole kohtalaisen testattuja?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6144
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3172
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2456
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2118
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      351
      1772
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1737
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1666
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1646
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1541
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1384
    Aihe