nukkuminen

sylikkäin

Ollaan seurusteltu noin kuukausi mieheni kanssa. Aluksi nukuttiin aina lähekkäin. Nyt mies on sanonut, että haluaa nukkua niin, että hänellä on omaa tilaa. Ymmärrän sen, mutta en voi mitään sille, että kaipaan enemmän läheisyyttä. En tunnu saavan tarpeeksi hellyyttä muutenkaan, esim. halailu on vähentynyt lähes olemattomiin. Tuntuu, että läheisyys muutenkin vähentynyt ihan liikaa..Onkohan normaalia, että jo näin aikaisessa vaiheessa käy näin?

16

2970

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks vaan

      niin se oli meilläkin ekana nukuttiin,niin kiinni toisissaan,kun olla ja voi.eihän se sitä tarkota että on jotain pielessä,jos haluu nukkua oloissaan,mutta samassa sängyssä.jos teillä muuten on kaikki hyvin,niin ei mitään hätää.ja on meillä vieläkin joskus,niin,että mies haluis nukkua mussa kiinni,mutta mulle tulee jotenkin ahas olo jos en saa nukkua leveemmin.elähän hätäile vielä.

    • oltu yhdessä

      kolmisen vuotta ja nukutaan edelleen sylikkäin. Mutta me ollaan molemmat sylinukkujia. Kysy siltä mieheltä että jos olisi joku kompromissimahdollisuus, esim. jos voisitte nukkumaan mennessä nukkua sylikkäin ja hän voisi siitä sitten irrottautua kun tuntuu siltä. Kyllähän se vähän huolestuttavalta kuulostaa, jos hellyys loppuu heti seurustelun alussa, erityisesti silloin kuin toinen osapuoli sitä kaipaa ja toinen ei ota näitä toiveita huomioon.

    • Mies.

      oltu yhdessä yli 16 vuotta ja kyllä siihen aikaan mahtuu sellaistakin, ettei meinannut edes samaan sänkyyn mahtua, mutta nykyään ennen nukahtamista vähän jutellaan, ollaan sylikkäin, rapsutellaan ja silitellään toisia.

      Sit ku alkaa uni voittamaan, niin pikkusen tilaa, ettei tule liian kuuma ja pidellään kädestä kiinni tai ollaan jotenkin muuten kosketusyhteydessä toisen unta häiritsemättä.

    • ican

      Minä ja miesystäväni ollaan pian muuttamassa saman katon alle - meille tulee molemmille omat makuuhuoneet, koska tarvitsemme kumpikin oman tilan lisäksi oman rauhan.

      Onneksi löytyi tällainen mies, sillä ex-mieheni eivät ole koskaan hyväksyneet erillään nukkumista.

    • kommentti aiheesta

      En tykkää nukkua sylikkäin missään vaiheessa suhdetta. Ensinnäkin sylikkäin nukkuessa puutuu yleensä käsivarsi tai sitten asento on muuten kummallinen. Toiseksi tulee kuuma ja kuumasta sitten tulee ahdistava olotila, joka ei sovi yhteen nukkumisen kanssa.

      En muutenkaan ymmärrä, mikä pakko on nukkua kiinni toisessa ja koko ajan säilyttää kosketuskontakti. Sängyssä ihmiset ovat ihan riittävän lähekkäin muutenkin. Hellyys ja helliminen on mukavaa, kultaseni, mutta saisinko nukkua niin, että ilma kiertää, voin rauhassa vaihtaa asentoa kyljeltä toiselle häiritsemättä toisen asentoa. Ja käsivarretkaan eivät puudu. Kiitos ymmärryksestä, kultaseni.

      Mitä tulee hellyyteen ja läheisyyteen yleensä, niin jotkut miehet eivät vain ole mitään halinalleja.

      • Iso B

        Miehen kainalo on maailman paras paikka!!! Mielelläni nukkuisin siinä nyt ja aina. Käytännössä sieltä on vääntäydyttävä ennemmin tai myöhemmin pois. Olen herkkäuninen ja on aivan mahdotonta saada nukutuksi toisessa ihan kiinni - ja kuumakin tulee. Sama vuode on silti oltava ja mielellään yhteinen iso peitto ;-)


    • mies vaan

      Puutuu käsivarret ja ei pysty hengittään...??? en tajua.

      Mä meen makaan selälleni siihen sänkyyn ja siihen saa tulla kainaloon jos siltä tuntuu, siitä voi poistua ja siihen saa tulla takas jos siltä tuntuu. Mää nukun siin sängyssä enkä pyöri pitkin yötä. Joku tykkää nukkuu siin vieres, joku vähä kauempana, mulle on oikeestaan ihan sama kun nukun et mis muut on...

      • se..

        tosiaan on...kun pääsee miehen kainaloo...se on aivan totta maailman paras paikka, vaikka vähäksi aikaa ennenkuin rupeaa nukkumaan....

        Pitäkää miehet meitä kainalossanne edes hetki kun vaan tietäisitte sen olon...turvallinen,vahvat käsikarret siinä ympärillä, kaikki paha kaukana,tunne että mua suojellaan...ym..ym...mmmm ja tunne että mä saan olla tässä..


    • NukkuMaija

      22v on oltu yhdessä ja nukkumaan käydessä hetki sylikkäin ja sit riittää kun kädestä pitää kii ;)
      Onhan noit meilläkin ollu aikoja et mieluiten selät vastakkain...
      Erilaisiahan me kaikki ollaan .. juttele asiasta miehesi kanssa.

    • yhdessä..

      Samanlainen olen minäkin aina ollut, kainaloon on päästävä :) Nyt muutaman kuukauden tapaillut miestä joka ei halua edes nukkua yhdessä - ei OSAA.. Vaikea on ollut tottua, enkä ehkä haluakaan tähän täysin tottua - löytyy sellainen mies varmasti minullekin joka on semmoinen sylikkäinnukkuja. Eipä tuota yhdessä nukkumistakaan ole koskaan osannut arvostaa kun sen on ottanut itsestäänselvyytenä..mutta kun jotain EI enää ole, niin silloinhan asioiden tärkeyden vasta tajuaakin..

    • Herkkäuninen

      ...herkempiä sen nukkumisen knssa kuin toiset.

      Meillä se halailunkipeä on kyllä enemmän mies. Tottahan miehen turvalliseen ja lämpöiseen kainaloon on kiva käpertyä iltaisin ( mekin tosin yhdessä vasta 9kk ), mutta harvemmin tulee koko yötä siinä vietettyä. Yleensä jossain vaiheessa siirryn kauemmas kun en yksinkertaisesti saa nukuttua halausotteessa, ja miehellekin yleensä riittää, että on siinä tuntumassa, vieressä.

      Ja onneksi mies ei sentään kuorsaa :)

    • ollaan oltu naimisissa

      kymmenisen vuotta.... ensi kainalossa,sitten vierekkäin,suukko ja selkä selkää vasten ...

    • alkuperäinen kirjoittelija

      Juu, kiitos kaikille kommenteista :) En tiedä, oisinko itse jaksanut loppuelämääni nukkua ilman läheisyyttä. Mutta mies ratkaisikin sen asian kun ilmoitti haluavansa erota. Eli todellakin se on vaaran merkki, jos läheisyys jo alussa vähenee liikaa..Kaikille tiedoksi. Ehkäpä löydän vielä joskus miehen, joka haluaa enemmän samoja asioita kuin minä.

    • mitä muut ajatteleee

      Mutta, jos sinä haluat nukkua sylikkäin ja kaipaat sitä hellyyttä, niin sinun pitää saada sitä!!!!!

      muista pitää siitä kiinni, että sinä tunnet itsesi rakastetuksi ja halutuksia ja helläksi ja turvalliseksi!!!!

      Kerro tästä miehellesi: kerro miten kaipaat sylissä oloa ja haleja. kerro miten haluat nukkua sylityksin ja kysy miten voisistte ratkaista tämän!!! Molemmille onneksi. Eli molemmat tulee vähän vastaan. Ei siten miten minä olen aina tehnyt, eikä niin miten sinä olet aina tehnyt, vaan siten miten ME TEHDÄÄN NYT!

      Ps. ollaan oltu 2v. yhdessä ja mies oikein "suuttuu", jos ei huomata heti kainaloon kiepsahtaa!!!!! Irrottaudutaan kyllä jossain vaiheessa, mutta useaan kertaan pyörähdetään yössä myös sylityksin tai käsikontaktiin ainakin. Ja tykkää kovasti!

    • molemmille

      meillä vasta puolivuotta vanha suhde. Mutta kun menemme nukkumaan niin ensin kiehnätään ja sen jälkeen mies nukkuu kyljellään omalla puolellaan ja minä vatsallaan omalla puolellani.
      Aamulla taas kainaloon....

    • Anonyymi

      Sylikkäin nukkuminen on sitä että mies varmaan herättää jossain vaiheessa yötä että pitää kääntyä toiselle polvelle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe