PAM jäsenmaksut

Minä vaan

Onko tolle pamille nyt oikeasti mitään järkeä maksaa joka palkasta jäsenmaksua? Muuten huomasin että olin vahingossa maksanut jäsenmaksua muutamaan kertaan nettopalkasta en bruttopalkasta niin tuleeko siitä jotain ongelmia jatkossa kun en ole näköjään tarpeeksi maksanu sitä jäsenmaksua? Nyt vasta tuli huomattua tuo moka. Pitäiskö vaan antaa olla vai maksaa seuraavassa kuussa vähän päälle et mitä olisi puuttunut? Viisaita neuvoja Teiltä?

3

773

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siellä

PAM:issa, jos olet duunari. Kyllä tommonen virhe voidaan korjata, luottamusmiehen puheille vaan.
      Rahassahan tuo ei tee paskaakaan.

Jos haluat työnantajan "hoitavan" sinun edut, liity Loimaan kassaan.

Päätös on Sinun.

• matalapalkkainen

Kuule, sun kantsii varmaan tehdä sellainen soppari,et se summa peritään työnantajan kautta suoraan, ei jää itselle mitään muistin päälle.

Ja aina kannattaa ottaa selvää suoraan PAM:sta jos kysyttävää on.

Jos olet alle 30v,niin hyödynnä jäsenyys ja lähde esim ILMAISELLE risteilylle lokakuussa, lue pamin lehdestä tarkemmin, onhan toki paljon muitakin reissuja ja toimintoja joita saat etuna jäsennyydestäsi.

Reippaasti soitto pamiinja kysy osastonne asioista tai nettisivuilta katsomassa www.pam.fi

Eipäs muutaku huikeen ihanaa kevättä =)

• Adele-muori

Tässä pari neuvoa:
      Korjaa seuraavan maksun yhteyessä se puuttuva osa tai käy liiton toimistossa, tai lähetä s-postilla tiedot (s-postiosoitteen löydät lehdestä tai liiton sivuilta) ni siellä tehdään sinulle siitä korjauslasku.
      Jos jäät työttömäksi, silloin pv-rahan määrityksen yhteydessä tarkistetaan oletko maksanut oikein sen jäsenmaksun. Jos väärin lähettävät ennnen pv-rahan maksatusta sinulle laskun. silloin se on kaikkee muuta ko kiva saada!

Miksi et ole sopinut työnantajan kanssa ett hoitaa jäsenmaksun suoraan palkastasi? Siihen lomakkeen saat liiton toimistosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      91
      1661
    2. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      77
      1273
    3. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      183
      1254
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      55
      952
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      911
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      898
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      888
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      833
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      822
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      799
    Aihe