Haluttaa...

Kyllästynyt masturboimaan

Olen suhteessa, jossa mies on aina väsy tms. Eli seksiä ei tipu mulle muuten kuin herran baari illan jälkeen. Krapulaseksiä siis hänelle ja mähän otan mitä vain saan... En pidä itseäni nymfona, mutta olen erittäin kiinnostunut seksistä ja masturboin päivittäin. Kaikissa mies suhteissani olen ollut se joka haluaa enemmän. En haluaisi pettää enkä miestä jättää, mutta... mitä tehdä. Juu... olen yrittänyt useasti puhua tästä mieheni kanssa! Asia ei vain muutu. Luulenpa, ett hän on aika ahdistunutkin siitä, ett olen halukkaampi kuin hän. Sitten kun ollaan toimessa, niin hän on aivan loistava. Mutta mitä tehdä? En kai mä voi loppu ikääni vain hulluna tyydyttää itse itseäni?!

5

4545

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MULLAKI

kohta paikat räjähtää, kun haluttaa niin
      hel....tisti vierasta!!! Antaa mennä!

• meillä vaan

mies osti mulle kapuloita, ja taidanpa pärjätä ilman miestä.
      Nyt vaan mies ei ymmärrä, että miten minä voin tyydyttää itseäni joka päivä...tuun muuten sairaaksi.
      Taitaa tuntea itsensä syrjäytetyksi??

• eräs 30v jäppinen

Samaa aina mietin itsekkin, ja se tuntuu ajatuksena pahalta.
        Tekisi mieli niin kovasti päästä pelhtimään, mutta ei niin ei.
        Olen miettinyt, että jos vierasta lähtee kokeilemaan, niin sen pitäisi olla samassa tilanteessa oleva ja pelisäännöt tehdä heti selväksi.

• ansassa

MOI. mä ymmärrän kyllä ja ehkä miehesikin, pakko ottaa rakastaja, kyllä vaan. Ole fiksu pidä matalaa profiilia asiassa, ei ole pakko kertoo.

• täällä

ja oon luullut olevani jotenkin outo... eipä tartte miehen baarissa vinkua että eukko ei anna, mut missäs vinkuisin minä? kait sitä täytyis kyliltä kysellä kun ei kotona saa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1294
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      692
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60