Mun päässä soi kokoajan aivan ihana reggae kappale! en kylläkään muista siitä kuin sävelen ja yhden lauseen ja sen että sitä laulaa sellainen matalaääninen nainen:( näin menee ainakin yhdessä säkeistössä->
"no no nou, you dont love me anymore"
Jos joku osaa auttaa niin niiaan ja kumarran tosi kauniisti ja lähden heti etsimään sen laulun käsiini!!
kerotaa laulaja..
olkaa ihania!
3
520
Vastaukset
- minä tiedän tämänkin, minä ...
surffaappa osoitteeseen http://www.toronto-lime.com/music/reggae.htm ja etsi sieltä You Don't Love Me - Dawn Penn
- taitaapi olla
Damian Marley - No, no, no.. voipi tietty olla toi mitä tuossa aikaisemmin mainittiin. Sen saat päättää itse.
- Sister Nancy
Sister Nancy - No No No (You Don't Love Me)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2277550
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454990- 594772
- 753438
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301890- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441677- 371609
- 1481357