Itse olen vuodesta 2004 puuhastellut asian ympärillä ja kummastelen mistä kumpuaa tämä "yksinkertainen" kysymys jostain kielletystä ruuasta tai ruoka-aineesta. Ei ole mitään kiellettyä ruoka-ainetta tai ruokaa. Jokainen vaan vetää omat päätelmät ja kuuntelee omaa kroppaa miten voi milläkin ruualla. KUKAAN ei kiellä KETÄÄN syömästä just miten huvittaa ja mitä ruokaa haluaa. Joku voi antaa neuvoja mitä EI KANNATA syödä jos JOKU haluaa esim. tasapainottaa verensokeria, katkaista makeanhimo kierteen tai katkasta tulehduskierteen. Laissa ei edelleenkään ole määrätty sallittuja ruokia/aineita.
Lääkärikään ei pakota (kuin pokkeustapauksissa) vetämään lääkkeitä tai tiettyä pottu/leipä linjaa vaan suomessa yhä yleensä yksilön kontolla on lääkkeen nauttimiset ja pöydän antimet. Yksilönvapaus onneksi on vielä suomessa olemassa, paitsi meidän lapsilta se ainakin uupuu koska "sen leipää syöt kenen lauluja laulat" ja näin ollen en anna lasten mässäillä ylettömästi hiilareilla ja sen huomaa kyllä vastustuskyvyssä, muut on tautisia eri tavoin ja meillä lapset on ainakin lakannut sairastelemasta.
Mutta pointti oli MIKÄÄN RUOKA-AINE TAI RUOKA EI OLE KIELLETTY!! Vaan itse jokainen päättää asiasta omalla kohdallaan KANNATTAAKO syödä...tuleeko vatsapuruja, väsymistä, iho-oireita..jne jne
vhh:ssa kielletyt
ruuat/ruoka-aineet
1
448
Vastaukset
- Kirilikin
tosiaan täytekakkua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872072Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35732Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648