Alkaa mennä hermot, kun olen testaillut noita markettien silmämeikinpoistoaineita, joilla pitäisi saada vedenkestävä ripsari pois. Lorealilta nyt löytyy se "kaksivärinen" poistoaine, jolla olen pärjäillyt joten kuten, mutta esimerkiksi Rimmeliltä ostin vastaavaa heräteostona (joku Gentle eye makeup remover...) joka lupasi poistaa vedenkestävän ripsarin, mutta ei poista kuin vähän pintaa, ja vielä kirveleekin vaikka en ole herkkäsilmainen.
Käytän laadukkaita vedenkestäviä ripsivärejä ja paljon...=) joten pitäiskös nyt satsata oikein laatusarjan meikinpoistoaineeseen? Ovatko ne parempia, saako niillä vedenkestävän ripsarin pois OIKEASTI? Suosituksia? Vinkkejä otetaan kiitollisena vastaan! =)
Silmämeikin poistoaine
14
2761
Vastaukset
- näihin
Lumenen ja Maybellinen vedenkestävälle meikkille tarkoitetut silmämeikinpoistoaineet. Virheostos oli Nivean silmämeikinpoistoaine. Meikki ei lähtenyt millään!
- ehdottomasti kannattaa ostaa
Itse olen koko ikäni käyttänyt vedenkestävää ripsaria ja olen aina poistanut silmämeikkini Vivalin Oil touch -silmämeikinpoistolapuilla. Aivan huippuja! Ripsari lähtee helposti, eikä kuivata ihoa. En ole koskaan käyttänyt mitään nestemäisiä poistoaineita. Joskus kokeilin, mutta ripsari ei lähtenyt kunnolla ja silmiä kirveli mahdottomasti. Purkki on väriltään valkoinen ja kansi on mintunvihreä (siis minttu, ei se vaalean vihreä jossa muistaakseni aloe veraa). Purkissa on 100 lappua, joten kestää kauan, ja maksaa vain muutaman euron (muistaakseni 5 eurolla saa). Tässä vielä linkki, niin näet kuvan purkista ja selostetta: http://www.valkri.fi/index.php?node_id=2375
Suosittelen :) - nayuta
En edes muista kuinka montaa olen testannut, mutta yllättäen H&M:n myymä oli paras. Ei heti uskoisi ja oli ihan heräteostos, kunnes testasin. Sillä lähtee helposti mitkä vain ja ainetta ei kulu paljoa, eli se alle 5e maksava purkki kestää monta kuukautta. Sellainen vaaleapunainen aine, joka pitää sekoittaa ennen käyttöä. Aika öljyistä, mutta öljystähän on helppo päästä eroon sitten lopuksi.
Yleensä kokeilemani purkit kestää max. kuukauden, tuo kesti varmaan kolme kuukautta. Oli melkoinen ylläri. - myös..
Lumene on paras maksaa vähän enemmän noin 7eruoa, mutta riittoisa koska sitä ei lotrata. Pieni tippa riittää ja pullo riittää monta kuukautta vaikka joka päivä sitä käytän.
- en tykänny
Olen myös kokeillut ja petyin pahasti. Silmämeikki kyllä lähti pois,mutta jätti rasvaisen kalvon silmien ympärille. Minusta Lumene on ehdottomasti kokeillun arvoinen.
- minä tykkään
en tykänny kirjoitti:
Olen myös kokeillut ja petyin pahasti. Silmämeikki kyllä lähti pois,mutta jätti rasvaisen kalvon silmien ympärille. Minusta Lumene on ehdottomasti kokeillun arvoinen.
Tietenkin jää öljyinen iho, mutta puhdistamisen jälkeen pyyhit liiat öljyt paperilla pois, niin ei jää ölyiseksi. Sen jälkeen normaali kasvojenpesu. Lumenen puhd.aine kirveli mulla todella paljon.
- myös...
minä tykkään kirjoitti:
Tietenkin jää öljyinen iho, mutta puhdistamisen jälkeen pyyhit liiat öljyt paperilla pois, niin ei jää ölyiseksi. Sen jälkeen normaali kasvojenpesu. Lumenen puhd.aine kirveli mulla todella paljon.
Kumpaa lumenea kokeilit öljypohjaista vai sitä toista? Olen kokeillut useaa tuotetta, huomasin että ne tuotteet missä oli aineosana ethylhexylglycerin, jopa lumene missä tätä ainetta oli kirveli silmiäni!!
- puhdasta öljyä
vaikkapa manteliöljyä - niitä nuo valmiit valmisteetkin sisälttää
- .....
mitä mahtaa maksaa manteliöljy, persikansiemen, tai viinirypäleensiemenöljy?? voisi ehkä tulla halvemmaksi...
- ----------------------------
..... kirjoitti:
mitä mahtaa maksaa manteliöljy, persikansiemen, tai viinirypäleensiemenöljy?? voisi ehkä tulla halvemmaksi...
Osta purkki Vaselinia (kelta-vihreä metallipurkki)
Ota pienet nokareet sormen päihin, silmäluomet kiinni ja "hierot" kevyesti silmiä, hiukan niinkuin väsyneenä tmv. ihminen tekee...;)
Sitten putsaat vanulapulla vaseliinin pois, ja peset naamasi normaaliin tapaan!:) On halpaa (n.2e, et häviä mitään vaikka testaat!:) ja myös riittoisaa.
Lisäksi jotkut uskovat, että vaseliini tekee hyvää ripsille, saa ne vahvemmiksi ja pidemmiksi, no tuosta en osaa sanoa mitään...;)
Äidilläni käydessäni käytän noita Vival (vai mitä ne olivatkaan...) ja ne ovat myös toimivia. Mutta mitään nestemäisiä silmämeikin poistoaineita en enää käytä; niillä saa hinkuttaa kauan meikkejä pois, ja eivät kuitenkaan lähde! Lisäksi ne kirvelevät silmissäni, vaikka en ole herkkäsilmäinen/allerginen tmv. - (hinnoista jne)
..... kirjoitti:
Kasviöljyissä on hyvää tekeviä aineita, mutta mineraaliöljyssä ei. Vaseliinia ei kannata missään tapauksesssa hieroa iholle, jos on epäpuhdas iho. Se on täyttä mineraaliöljyä (raakaöljyjohdannainen) joka voi tukkia ihoa.
Vival lapuissakin taitaa olla mineraaliöljyä. Käytin niitä yhden purkillisen joskus ja se ei imeytynyt mukavasti ihoon kuten kasviöljyt tekevät vaan jäi kiiltäväksi pinnaksi joka piti vielä kostealla paperilla hinkata pois :/ - kasviöljyille
(hinnoista jne) kirjoitti:
Kasviöljyissä on hyvää tekeviä aineita, mutta mineraaliöljyssä ei. Vaseliinia ei kannata missään tapauksesssa hieroa iholle, jos on epäpuhdas iho. Se on täyttä mineraaliöljyä (raakaöljyjohdannainen) joka voi tukkia ihoa.
Vival lapuissakin taitaa olla mineraaliöljyä. Käytin niitä yhden purkillisen joskus ja se ei imeytynyt mukavasti ihoon kuten kasviöljyt tekevät vaan jäi kiiltäväksi pinnaksi joka piti vielä kostealla paperilla hinkata pois :/Hinnat vaihtelee 5 eurosta ylöspäin ja on riittoisaa kun vain pari tippaa tarvitsee kerrallaan. Ruskeassa lasipullossa luontaistuotteita myyvissä liikkeissä.
- =))
---------------------------- kirjoitti:
Osta purkki Vaselinia (kelta-vihreä metallipurkki)
Ota pienet nokareet sormen päihin, silmäluomet kiinni ja "hierot" kevyesti silmiä, hiukan niinkuin väsyneenä tmv. ihminen tekee...;)
Sitten putsaat vanulapulla vaseliinin pois, ja peset naamasi normaaliin tapaan!:) On halpaa (n.2e, et häviä mitään vaikka testaat!:) ja myös riittoisaa.
Lisäksi jotkut uskovat, että vaseliini tekee hyvää ripsille, saa ne vahvemmiksi ja pidemmiksi, no tuosta en osaa sanoa mitään...;)
Äidilläni käydessäni käytän noita Vival (vai mitä ne olivatkaan...) ja ne ovat myös toimivia. Mutta mitään nestemäisiä silmämeikin poistoaineita en enää käytä; niillä saa hinkuttaa kauan meikkejä pois, ja eivät kuitenkaan lähde! Lisäksi ne kirvelevät silmissäni, vaikka en ole herkkäsilmäinen/allerginen tmv.kiitos kaikille vastanneille.
tuota vaseliinia minulta löytyikin, mirame-merkkisenä. kokeilin ja se oikeasti toimii!!
olen vuosikaudet käyttänyt vaseliinia huulirasvana ja suorinut sillä jopa hiuksia ja kulmakarvoja, mutta tähän en ollut keksinyt sitä kokeilla. Aikamoinen ihmepurkki minulla käsilaukussa!! =)
- FC**
Itselläni on käytössä Louis Widmerin vedenkestävälle meikille tarkoitettu silmämeikinpoistoaine. Puhdistaa hyvin vedenkestävän laatumascarankin, eikä kirvele silmissä, vaikka esimerkiksi täällä kehuttu Lumenen puhdistusaine sai silmät rähmimään ja kirvelemään. On hiukan hinnakkaampi, mutta on kyllä hintansa arvoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235913- 602037
- 271499
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2411284- 741145
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️691138Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531117- 511072
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1441067Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58995