Tubulaariset rinnat

N25--

Sorry, jos tästä aiheesta on ollut täällä lähiaikoina, lueskelin kyllä joitakin noin vuoden vanhoja keskusteluja. Eli.. mun rinnat juuri tällaiset, aivan uskomaton yhdennäköisyys omiini:

http://www.locateadoc.com/gallery.cfm/Action/Gallery/GalleryID/7594

Toiv. tuo linkki toimii. Eli siis tubulaarisista rinnoista taitaa olla kyse vai? Olen aina ajatellut, että joillekin nyt vaan tulee tällaiset pienet roikkutissit, mutta näköjään näille on siis nimikin. 10 kg painavampana rinnat olivat hiukan roikkuvat silloinkin, mutta muuten kyllä paremman näköiset, nyt siis tuon kuvan kaltaiset. Rintani ovat vaivanneet minua jo 10 vuotta ja olen toivonut, että ne muuttuisivat jotenkin ihmeen kaupalla normaaleiksi, mutta ei..

Kysymys siis kuuluukin, että te, jotka olette saaneet rintanne korjattua julkisella puolella, mitä luulette, pääsenkö tuon asteisella tubulaarisuudella (ilm. maksuttomaan) korjausleikkaukseen? Vai kannattaisiko suosiolla alkaa säästämään yksityiselle menoa varten?

Ja se vielä, että kylmässä kun nännit ovat kovat, rintani näyttävät lähes normaaleilta ja nännipihat supistuvat tosi pieniksi, mutta normaalitilassa... aivan kamalaa katseltavaa.

14

7016

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N25--

Niin, tuolla viimeisellä toteamuksella oli tarkoitus ilmaista, että onko tuo normaalia tubulaarisille rinnoille..? Että onko tämä sittenkään sitä.. Ja toinen tissini on siis tuon kuvan mukaisesti enemmän roikku kuin toinen.

(Hävettää kyllä näin anonyyminakin tämä asia ja rintojeni tila tässä iässä täällä kaikille kertoa..)

• Trudie.

Tuolla linkin takana olleet Before-kuvat näyttivät minusta ihan normaaleilta. Pitäisikö kaikilla olla melonin puolikkaan näköiset rinnat?

• Liinu22

Aika tavallisilta nuo linkin rinnat kyllä näytti ennen leikkaustakin kuvissa. Mut toki jos haluaa rintoihin lisää volyymia, niin leikkauksellahan sitä saa. En usko, että julkinen puoli ns. 'korjaisi' noin normaalin näköisiä rintoja. Eri asia, jos niitä ei olisi ollenkaan: Pelkät nännit rintakehällä tai sitten toisin päin jättimäiset säkit.

• Miimo

Mustakin nuo ennen-kuvan rinnat olivat ihan normaalit pienet rinnat ja jälkeen-kuvassa olivat luonnottoman symmetriset.Olen nähnyt kuvia tubulaarisista rinnoista, eivätkä ne näytä yhtään kuvan rinnoilta eli kuvassa oli ainakin todella minimaalisesti tubulaariset rinnat.
        Omat rintani ovat D/DD-kokoa, enkä pidä niistä ollenkaan. 75D kokoisia rintsikoita on jo vaikea löytää ja ainakin kivat halpismuotirintsikat saa unohtaa. Rinnat ovat liikaa esillä ja inhoan sitä, että vähänkään avonaisemmista paidoista näkyy rintojen vako.

• N25--

Mun mielestä rintani eivät ole normaalit pienet rinnat, sellaiset kelpaisivat minulle kyllä mieluusti! Tarkoitan siis muotoa ja roikkuvuuden astetta. Normaalit a-kupin rinnat tämän ikäisellä olisivat mielestäni pyöreät ja terhakat, eivätkä tuolla tavalla kainaloihin valahtaneet. Kun olen selälläni, niin luulisi, että minulla ei ole rintoja ollenkaan, rintakehän reunoilla lainehtii vaan jotain kummallista löysää kudosta.

Se on kyllä totta, että on varmasti suurempiakin murheita maailmassa, mutta tämä vaivaa minua todella. Missään nimessä en haluaisi tuollaisi rintoja kuin tuo kuvan nainen oli itselleen teetättänyt, reilu b-kuppi olisi enemmän kuin hyvä ja samalla tasapainoittaisi vartaloani. Sovitin jokin aika sitten "läski"ajan rintsikoitani, jolloin siis oli tuo b-kuppi ja täytin liivit täytteillä ja se näytti kyllä koonkin puolesta todella hyvältä. Tuo muotoseikka on kuitenkin se, joka minua erityisesti vaivaa. On ilmeisesti alettava todellakin siihen rahan säästämiseen.

Tuossa kuvatekstissä muuten sanotaan, että naisella on huomattava epäsymmetrisyys rinnoissa ja tosiaan ne tubulaariset rinnat on kyseessä.

Mutta kiitos tähän asti vastanneille, toki on hieman lohduttavaa, että muut eivät välttämättä näe rintojani luonnonoikkuna.

• mä vaan

Mun mielestä ne linkin "ennen"-kuvat oli kans ihan kivan näköiset! Pientä epäsymmetriaa on kaikilla, mulla oli ennen rintojenpienennystä (eri kokoiset) ja on sen jälkeenkin (eri malliset ja nännit eri korkeuksilla). Kukaan täällä ei ole omine tisseineen täydellinen. Jos sulla on kuvan kaltaset tisut, älä ole huolissas, ei ne näyttäny yhtään pahoilta! Tietty jos asia vaivaa ihan ylitsepääsemättömästi, niin ei muuta ku rahaa säästämään ja meloneja hankkimaan... ;) Vitsi, vitsi. Voithan käydä julkisen puolen lääkärin arvioitavana ja kysellä mahdollisuuksia korjausleikkaukseen, mutta älä hämmästy, jos saat kuulla, et "Ei sussa mitä vikaa ole, NEXT!!" :D Mulle lääkäritäti sanoi samaa vaikka tisut roikkuivat navassa. Inttämällä pääsin eteenpäin ja sitten pienennysleikkaukseen. Mun mielestä voisit olla tyytyväinen siihen mitä sulla on jo nyt! :)

• tyttö.

Todella minimaalinen tubulaarisuus kuvan naisella jos ollenkaan. Hyvä uutinen? En halua syyllistää sinua huolestasi mutta itse korjausleikkauksen läpikäyneenä en näe kuvan rinnoissa mitään vikaa kuin hieman epäsymmetriaa. Ja harvalla rinnat ovat samanlaiset. Eli eivät ehkä ole amerikkalaisen ihanteen mukaiset mutta normaalit. Kuvateksteillä vaan yritetään saada jokainen tuntemaan itsensä poikkeavaksi ja hakeutumaan operaatioon.

Kuitenkin kuva on vain kuva, eikä edes sinun rinnoistasi ja itse omat rintasi parhaiten tunnet. Julkisen leikkaukseen pääseminen tuntuu epätodennäköiseltä, mutta ei kai ole suuri vaiva jos kävisit rintojasi lääkärillä vilauttamassa, saat ainakin varmuuden.

• Venäläinen sivusto
    • Cathy

Sanoisin että et kyllä tuon asteisen tubulaarisella pääse julkiselle,ikävä kyllä.
      Multa korjattiin 4kk sitten mun tubulaariset rinnat yksityisellä, ja mulla se kyllä huomas paremmin kun tossa kuvassa, ja en päässyt julkiselle.
      Jos sua oikeasti häiritsee sun rinnat, niin säästä rahaa ja korjauta ne. Itse kärsin niin paljon mun rinnoista, ainakin kun on vielä nuori (22v) niin halusin mennä laitattamaan implantit ja voi todella sanoa että itsetunto on noussut huimasti sen ansiosta! Se oli sen arvoista todella.
      Toi mitä selitit siitä kylmyydestä on juuri sitä mitä tubulaarisissa rinnoissa tapahtuu. Kylmässä rinta voi näyttää suht normaalilta, mutta ikävä kyllä eivät niin pysy :)

Kannattaa mennä plastiikkakirurgin puheille, niin saat kaikki hinta-arvoit etc tiedot. Tubulaaristen rintojen korjaus on haastavaa, ja myös kalliimpaa (tietenkin riippuu miten paha se tubulaarisuus on).

Tsemppiä sulle koitokseen!:)

• tayza

Paljonko sulla maksoi tubulaaristen rintojen korjaus? Mitä niille tehtiin? Laitettiinko pelkät implantit vai tehtiinkö myös nännipihalle jotain? Mulla on kans tubulaariset rinnat, huomattavasti pahemmat kuin kuvassa. Oon kauan miettiny et pitäiskö mennä leikkaukseen, koska rinnat kuitenkin häiritsevät minua todella paljon.. Mutta siinäkin leikkauksessa on kuitenkin riskinsä ja aika kallista puuhaa on. Että en oikeen osaa päättää olisiko se sitten sen arvoista. Sulla ilmeisesti meni kaikki hyvin kun olet tyytyväinen lopputulokseen?:) Jotenkin vaikea muutenkin mennä esittelemään rintojani "ulkopuolisille", vaikka ovat nähneet varmasti kaikenlaista:)

• Cathy
        tayza kirjoitti:

Paljonko sulla maksoi tubulaaristen rintojen korjaus? Mitä niille tehtiin? Laitettiinko pelkät implantit vai tehtiinkö myös nännipihalle jotain? Mulla on kans tubulaariset rinnat, huomattavasti pahemmat kuin kuvassa. Oon kauan miettiny et pitäiskö mennä leikkaukseen, koska rinnat kuitenkin häiritsevät minua todella paljon.. Mutta siinäkin leikkauksessa on kuitenkin riskinsä ja aika kallista puuhaa on. Että en oikeen osaa päättää olisiko se sitten sen arvoista. Sulla ilmeisesti meni kaikki hyvin kun olet tyytyväinen lopputulokseen?:) Jotenkin vaikea muutenkin mennä esittelemään rintojani "ulkopuolisille", vaikka ovat nähneet varmasti kaikenlaista:)

Jo, siis olihan se aika vaikeeta näyttää rinnat, kun niitä en ole paljon kenellekkään esitellyt, tiedät varmaan mitä tärkoitan :)mutta onhan ne nähnyt vaikka minkälaisia! Niin ei hätää! Ja jotenkin siihen sitten tottukin nopeesti, siihen rintojen esittelyyn kun sitä piti aika paljon tehdä ennen leikkausta heh.
        Mulle laitettiin implantit ja piti myös kohottaa rintaa, eli pelkkä implanttien laitto ei riittänyt koska rintaa piti myös muokata. Nännipihaa pienennettiin myös, eli ylimääräistä ihoa otettiin pois. Arvet on nyt rintapoimussa, sekä nännipihan ympärillä. Koko hela hoito maksoi siinä vähän yli 8000e paikkeilla. Kallistahan se on! Mutta oikeasti, olen niin tyytyväinen,enää ei tarvitse hävetä. Tää on paras juttu mitä oon tehnyt! Itse ajattelin että koska olen pikkasen yli 20 vuotias, miksi kärsiä tästä asiasta kun voi tehdä asialle jotakin. Tietenkin riskejä on tässäkin leikkauksessa (tämähän on vaativa leikkaus, ei todellakaan mikään helppo, kirurgin mukaan siis) mutta sen riskin olin valmis ottamaan. Koko toipumisaikakin meni todella hyvin, vielä ei ole tullut mitään komplikaatioita, toivotaan että ei tulekaan :)

• utelias
        Cathy kirjoitti:

Jo, siis olihan se aika vaikeeta näyttää rinnat, kun niitä en ole paljon kenellekkään esitellyt, tiedät varmaan mitä tärkoitan :)mutta onhan ne nähnyt vaikka minkälaisia! Niin ei hätää! Ja jotenkin siihen sitten tottukin nopeesti, siihen rintojen esittelyyn kun sitä piti aika paljon tehdä ennen leikkausta heh.
        Mulle laitettiin implantit ja piti myös kohottaa rintaa, eli pelkkä implanttien laitto ei riittänyt koska rintaa piti myös muokata. Nännipihaa pienennettiin myös, eli ylimääräistä ihoa otettiin pois. Arvet on nyt rintapoimussa, sekä nännipihan ympärillä. Koko hela hoito maksoi siinä vähän yli 8000e paikkeilla. Kallistahan se on! Mutta oikeasti, olen niin tyytyväinen,enää ei tarvitse hävetä. Tää on paras juttu mitä oon tehnyt! Itse ajattelin että koska olen pikkasen yli 20 vuotias, miksi kärsiä tästä asiasta kun voi tehdä asialle jotakin. Tietenkin riskejä on tässäkin leikkauksessa (tämähän on vaativa leikkaus, ei todellakaan mikään helppo, kirurgin mukaan siis) mutta sen riskin olin valmis ottamaan. Koko toipumisaikakin meni todella hyvin, vielä ei ole tullut mitään komplikaatioita, toivotaan että ei tulekaan :)

missäs kävit leikkauksessa ja kenellä? itsekin kärsin samasta vaivasta ja olis kiva tietää kenelle kannattaa mennä leikkaukseen. minkä kokoiset ja malliset implantit sulle laitettiin ja millainen oli lähtötilanne? ois ihanaa jos ehdit vastailla

• Cathy
        utelias kirjoitti:

missäs kävit leikkauksessa ja kenellä? itsekin kärsin samasta vaivasta ja olis kiva tietää kenelle kannattaa mennä leikkaukseen. minkä kokoiset ja malliset implantit sulle laitettiin ja millainen oli lähtötilanne? ois ihanaa jos ehdit vastailla

Itse kävin helsingin mehiläisessä. Kirurgia en haluaisi täällä sanoa, mutta kehotan sua menemään mehiläisen sivuille :)
        Tämä kirurgi on oikea rinta-expertti, eli on erikoistunut juuri silikonirintoihin. Ja hän itseasiassa itsekin hämmästyi miten hyvät mun rinnoista tuli vaikka niissä oli tubulaarisuutta! Eli oli ylittänyt omatkin odotukset!:) -> yleensä tämmöisissä leikkauksissa kun ei koskaan tiedä mitä siitä lopputuloksesta sitten tulee kun on sitä tubulaarisuutta rinnoissa, ja on niin vaikea ja haastava leikkauskin.
        Lt oli 75A, ei niin kauhean tubulaarinen, mutta kummiskin selvästi tubulaarinen. Laitettiin anatominen vähän yli 300cc. Nyt on sitten iso C tai D kuppi.
        Ja toki ehdin vastailla kysymyksiin jos se jotakuta auttaa :)

• drffs
        Cathy kirjoitti:

Itse kävin helsingin mehiläisessä. Kirurgia en haluaisi täällä sanoa, mutta kehotan sua menemään mehiläisen sivuille :)
        Tämä kirurgi on oikea rinta-expertti, eli on erikoistunut juuri silikonirintoihin. Ja hän itseasiassa itsekin hämmästyi miten hyvät mun rinnoista tuli vaikka niissä oli tubulaarisuutta! Eli oli ylittänyt omatkin odotukset!:) -> yleensä tämmöisissä leikkauksissa kun ei koskaan tiedä mitä siitä lopputuloksesta sitten tulee kun on sitä tubulaarisuutta rinnoissa, ja on niin vaikea ja haastava leikkauskin.
        Lt oli 75A, ei niin kauhean tubulaarinen, mutta kummiskin selvästi tubulaarinen. Laitettiin anatominen vähän yli 300cc. Nyt on sitten iso C tai D kuppi.
        Ja toki ehdin vastailla kysymyksiin jos se jotakuta auttaa :)

Mitä tubulaarisuus on??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      346
      2771
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1539
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1370
    4. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      987
    5. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      984
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      934
    7. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      898
    8. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      81
      898
    9. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      888
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      829
    Aihe