tilasin eilen naturaidista kuivakuppaus tarvikkeet, ja luin sieltä sivuilta että sisäreisistä ei saisi kupata. Mutta mulla kun just sisäreidet on semmoset löllyt ja tuntuu että just niissä on eniten läskiä ja selluliittia. Niin onko kukaan kupannut sisäreisiä? Saa sitten nähdä osaanko kupata ollenkaan kun ne tulee =D thanks jos joku viitsii vastata =)
kuivakuppas sisäreisistä?
voiko kupata?
1
873
Vastaukset
- orig.mursuliini
Itse imuttelin siäsreisiä koska mulla oli siellä sellaset "riisiryynipussit" :p Toiseksi pienimmällä kupilla ja varovaisella imuteholla lähdin kokeileen ja kyllä se mulla onnistui eikä edes sattunut. Sen imutehon kanssa pitää vain olla todella varovainen ettei lähde repimään herkkää ihoa! Mitä lähemmäs nivusia menee niin sitä varovaisempi pitää olla ettei mitään verisuonia revi rikki!
Itse sain nämä "riisiryynipussit" pienentymään puolella, eli enää siellä ei ole mitään "pusseja" =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433523- 362154
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301819- 171579
- 231538
- 141488
- 241397
- 141257
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781225Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko841155