tilasin eilen naturaidista kuivakuppaus tarvikkeet, ja luin sieltä sivuilta että sisäreisistä ei saisi kupata. Mutta mulla kun just sisäreidet on semmoset löllyt ja tuntuu että just niissä on eniten läskiä ja selluliittia. Niin onko kukaan kupannut sisäreisiä? Saa sitten nähdä osaanko kupata ollenkaan kun ne tulee =D thanks jos joku viitsii vastata =)
Vastaukset 1
- orig.mursuliini
Itse imuttelin siäsreisiä koska mulla oli siellä sellaset "riisiryynipussit" :p Toiseksi pienimmällä kupilla ja varovaisella imuteholla lähdin kokeileen ja kyllä se mulla onnistui eikä edes sattunut. Sen imutehon kanssa pitää vain olla todella varovainen ettei lähde repimään herkkää ihoa! Mitä lähemmäs nivusia menee niin sitä varovaisempi pitää olla ettei mitään verisuonia revi rikki!
Itse sain nämä "riisiryynipussit" pienentymään puolella, eli enää siellä ei ole mitään "pusseja" =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2092229Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1641479Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271101- 59948
- 57941
- 71937
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72841- 93797
Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta120741Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200717