Osaatko sanoa miksi parannusta ei tule?
Voiko olla yksi syy jos uskoa ei ole
koska on niin vähä-älyinen ettei pysty
uskomaan.
Entä täytyy olla uskovainen.
Entäs synnit?
Ja niin edelleen...
Parantumisesta
4
324
Vastaukset
- sulla
Sulla on sama ongelma,kuin niilä tuhansilla muilla,jotka käyvät parantumisilloissa.
Turhaa sitä vastausta täältä haet - ei kukaan (palstalainen) tiedä! - eepu*
Tutkistele ensin itseäsi, mistä kyseinen sairaus voisi johtua, jos esimerkiksi ihmissuhteet (”älkää olko kenellekään velkaa”) tai Jumalasuhde (Apt.2:38) ole kohdallaan korjaa ne. Ja myös ruokatottumuksia (jos niissä on korjaamista) siten, että saat tarvittavat vitamiinit ja hivenaineet ja sen lisäksi myös liikunnalla ja ennen kaikkea tätä kaikkea ruoki kiitosrukouksella.
Sillä; Hyvä omatunto on paras päänalus:
"Iloinen sydän kaunistaa kasvot, mutta sydämen tuskassa on mieli murtunut."
"Terveydeksi on iloinen sydän, mutta murtunut mieli kuivuttaa luut." (Sananl.15:13; 17:22)
*
”Sano heille: Niin totta kuin MINÄ ELÄN, sanoo Herra, Herra, ei ole minulle mieleen jumalattoman kuolema, vaan se, että jumalaton kääntyy tieltänsä ja ELÄÄ. Kääntykää, kääntykää pois pahoilta teiltänne; ja minkätähden te kuolisitte, Israelin heimo!” (Hes. 33:11)
"Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja SAARNATKAAT kaikille luoduille EVANKELIUMIA, joka (sen) USKOO ja (ja myös) kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen." (Mark.16:15,16)
Pankaa siis pois epäraamatullisuus! Sillä; "Jokainen istutus, jota minun taivaallinen Isäni ei ole istuttanut, on juurineen revittävä pois."
"Sillä kun (mekin) OLIMME LIHAN VALLASSA, niin synnin himot, jotka laki herättää, vaikuttivat meidän jäsenissämme, niin että me kannoimme hedelmää kuolemalle," (Room.7:5)
Mutta kun Kristus tuli meihin (Apt.2:38; 4:12) Henkensä kautta, niin nyt me Voitamme synnin Pyhän Hengen kautta!
-- ”Sillä jos te lihan mukaan elätte, pitää teidän kuoleman; mutta jos te Hengellä KUOLETATTE ruumiin teot, niin saatte elää.” (Katso Room.6.Luku; Gal.6:7,8; Room.8:13)
Sillä niillä, jotka elävät lihan mukaan, on lihan mieli, mutta niillä, jotka elävät HENGEN mukaan, on HENGEN MIELI.” …niinpä Paavali huudahtaa uskonmukaisesti (Apt.2:38) upotuskastetuille uskoville: ”Mutta (nytpä) meillä on KRISTUKSEN MIELI.” (Ks.Room.7:5; 8-5; 1.Kor.2.Luku)
USKO KRISTUKSEEN sisältää EVANKELIUMIN, joka USKOLLA vastaanotetaan – ja se sinetöidään kasteenhaudassa!
Uskonmukaiselle upotusKasteelle (Apt.2:38; 4:12) meneminen on siis Evankeliumin vastaanottamista kokonaisuutena ja siitä merkkinä "te saatte Pyhän Hengen Lahjan, UUDISTUKSEEN/PYHITYKSEEN – ”hän on UUSI LUOMUS - sellaista vastaan ei ole LAKI"!!
.. Ystäväni sinulle/teille kasteveden KUTSU UUDISTUKSEEN/PARANNUKSEEN kuuluu!
.. Sillä; Tahallinen USKONMUKAISEN UPOTUSKASTEEN HYLKÄÄMINEN johtaa UUDISTAMATTOMUUTEEN, ja siten PYHITYKSEN ja PELASTUKSEN MENETTÄMISEEN!!!
.. niinpä kehotan sinua, että käännyt lähimmän lähiseurakuntamme puoleen, ja kysyt mitä asiallesi voitaisiin tehdä .
Katso; http://www.adventtikirkko.fi/seurakunnat/
…. ja pyydä saada kaste ”Vapahtajan Nimeen”, näin sinä annat pelastaa itsesi!
Ja sitten; ”..., kun olette synnistä vapautetut ja Jumalan palvelijoiksi tulleet, on teidän hedelmänne PYHITYS, ja sen loppu on IANKAIKKINEN ELÄMÄ.” Pyrkikää rauhaan kaikkien kanssa ja PYHITYKSEEN, sillä ILMAN SITÄ EI KUKAAN OLE NÄKEVÄ HERRAA;” (Room.6:22; Heb.12:14)
*
Ystävällisesti Siunausterveisin Totuuden etsijöille
minulle niin Rakkaassa
Voittoisassa ja Voimallisessa
JAH SHUAN (Ilm.14:1) MESSIAAN Armollisessa ja Pyhässä Nimessä
י ה וֹ שׁ ﬠ
eepu
*
Jk.:
Teemmekö TEOT mitättömäksi uskon kautta? Pois se! Vaan me TEOISSA vahvistamme uskon."!
Paavali sanoo sen näin: "Teemmekö siis LAIN mitättömäksi USKON kautta? Pois se! Vaan me vahvistamme LAIN."!
Jaakob kirjoittaa sen näin: ”… näytä sinä minulle uskosi ilman TEKOJA, niin minä TEOISTANI näytän sinulle USKON.”
Ja siitä me tiedämme Pyhän Hengen meissä ASUVAN, kun meillä on OIKEA SUHDE JUMALAN LAKIIN: "Pysykää LAISSA ja TODISTUKSESSA!" Elleivät he näin sano, ei heillä aamunkoittoa ole."
"Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät (sydämessään) JUMALAN KÄSKYT ja USKON VAPAHTAJAAN." (Jes.8:20; Ilm.14:12)
*
Anna pelastaa itsesi, katso: *Joh.3:16; Mark.16:16; Apt.2:38; 4:12; 8:36, 37, 38 ja Room. 6.Luku*, sillä vain tämä Tie, On se kertakaikkinen, se Oikea IANKAIKKINEN ELÄMÄNTIE, astu ja kastu siihen! ... aloita uusi ja voimallinen Elämä yhdessä Vapahtajamme kanssa! :)
Sillä; ”..jos joku on KRISTUKSESSA, niin hän on UUSI LUOMUS; se, mikä on vanhaa, on kadonnut, katso, UUSI on sijaan tullut.”
-- Uskonmukaisesti upotuskastetuilla; ”… meillä on KRISTUKSEN mieli.” ”Sellaista vastaan ei ole laki.”! (2.Kor.5:17; 1.Kor.2:16; Gal.5:23)
*
♥ MARANATA! ♥ aina sydämestä. Kun sydän on terve, muut sairaudet ja niiden oireet häviävät kyllä, viimeistään perillä taivaan kodissa. Jeesus on kantanut kaikki sairautemme ristille, joten parantuminen tulee ristin kautta, Jeesuksen veren kautta. Ota vastaan kuin lapsi. Taivaallinen Isämme ei anna käärmettä, jos pyydämme häneltä terveyttä Jeesuksen nimessä.
- Teholooki
Jumala tekee kuinka tahtoo. Se miksi joku toinen parantuu ja toinen ei ole meistä ihmisistä tai meidän uskon vahvuudesta saati suorittamisista kiinni. Ihmeen vaikuttaa aina Jumala.
Usko ei ole järkeilyä vaan luottamista Jumalan kaikkivoipaisuuteen. Hän pystyy tekemään sen, mitä me emme pysty. Pietarikin epäili uskossaan ja silti Vapahtaja vakuuttaa: Pietari, sinä olet se kallio, jolle minä rakennan kirkkoni. Heikkoudessa on evankeliumin voima - se ei ole meidän ulkoisesta muodosta tai älystä kiinni.
Uskolla saadaan tarttua sanaan ja olla Jumalan hoidossa. Olkoon, että kuolema tulee, se tulee joka tapauksessa, mutta kristityn toivo on iankaikkisuudessa Jumalan yhteydessä. Siellä ei ole itkua vaan kaikki entinen on mennyttä. Ikuinen ilo Jumalan yhteydessä - se on kristityn osa. Se, milloin meille kullekin taivainen kutsuhuuto soi, on Jumalan kädessä.
Muistan iltasella. Voimia sinulle kevääseen ja lähestyvään pääsiäiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057054
- 594652
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s404353- 733292
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271716- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247