Onko kukaan koittanut laihdutuksen ohessa käyttää Femisoija tuotetta?Onko ollut apua vai plus miinus nolla???
Femi soija
10
4672
Vastaukset
- Lisäke
Olen käyttänyt Femisoijaa pidemmän aikaa päivittäin korvaamaan välipaloja. Sen avulla esim. ruoansulatukseni on parantunut. Työpaikallanikin korvaan silloin tällöin välipalan lasillisella vettä johon Femisoijan liotan. Laihdutuksen tukena erinomainen.
- Femisoija
"lasillisella vettä johon Femisoijan liotan" Eikö se Femisoija maistu tuossa ollenkaan..?
Olen itse miettinyt Femisoijan käytön ottamista painonpudotukseeni mutta olen miettinyt että maistuuko se esim. vedessä tai marjakeitossa..?
Femisoija vai Femisoija Plus? Google löysi parikin vaihtoehtoa.. - Lisäke
Femisoija kirjoitti:
"lasillisella vettä johon Femisoijan liotan" Eikö se Femisoija maistu tuossa ollenkaan..?
Olen itse miettinyt Femisoijan käytön ottamista painonpudotukseeni mutta olen miettinyt että maistuuko se esim. vedessä tai marjakeitossa..?
Femisoija vai Femisoija Plus? Google löysi parikin vaihtoehtoa..Olen käyttänyt molempia Femisoijaa ja Femisoija Plussaa. Joka paikassa sitä Plussaa ei ole joten silloin tyydyn pelkkään Femisoijaan. Plussaa mainostetaan vieläkin parempana siinä muistaakseni on.mm ruusunmarjaa mitä ei ole tavallisessa Femisoijassa. Itse olen Femisoijaan niin tottunut että en ainakaan sitä pahana maista. Juuri tälläkin hetkellä on lasissa puoli desiä femisoijaa veteen sekoitettuna. Odottelen noin vartin jonka jälkeen menen sen nauttimaan. Paremmalle se maistuu tietty vaikka tuoremehussa.
- Femisoija
Lisäke kirjoitti:
Olen käyttänyt molempia Femisoijaa ja Femisoija Plussaa. Joka paikassa sitä Plussaa ei ole joten silloin tyydyn pelkkään Femisoijaan. Plussaa mainostetaan vieläkin parempana siinä muistaakseni on.mm ruusunmarjaa mitä ei ole tavallisessa Femisoijassa. Itse olen Femisoijaan niin tottunut että en ainakaan sitä pahana maista. Juuri tälläkin hetkellä on lasissa puoli desiä femisoijaa veteen sekoitettuna. Odottelen noin vartin jonka jälkeen menen sen nauttimaan. Paremmalle se maistuu tietty vaikka tuoremehussa.
Liukeneeko se yhtähyvin kylmään ja kuumaan?
esim. jos lisää sitä murojen sekaan (liottaa sen ensin maitoon ja lisää vasta sitten murot) tai kylmään jugurttijuomaan?
Entä jos lisää femisoijaa lämpimään marjakeittoon tai muuhun kevyeen keittoruokaan..?
Sana "Femi" viittaa naiseen... sopiiko Femisoija myös miehille? jos 'piilotan' sitä ruokaan jota mieskin syö :p
Miten hyvä/huono yhdistelmä on Femisoija ja liikunta? esim. kuntosali. - nainen39
Femisoija kirjoitti:
Liukeneeko se yhtähyvin kylmään ja kuumaan?
esim. jos lisää sitä murojen sekaan (liottaa sen ensin maitoon ja lisää vasta sitten murot) tai kylmään jugurttijuomaan?
Entä jos lisää femisoijaa lämpimään marjakeittoon tai muuhun kevyeen keittoruokaan..?
Sana "Femi" viittaa naiseen... sopiiko Femisoija myös miehille? jos 'piilotan' sitä ruokaan jota mieskin syö :p
Miten hyvä/huono yhdistelmä on Femisoija ja liikunta? esim. kuntosali.Mistersoijaa on myynnissä miehille. Itse käytän Femisoija plussaa ja aion ostaa miehelle omat soijat :). Kun mainitsin asiasta, ei sanonut juuta eikä jaata. Juoman kun laittaa valmiiksi, niin kyllä se sen juo.
- eräs käyttäjä
sekoitan femisoija berryä kylmään sokerittomaan mehukeittoon. Sekoittuu hyvin ja tässä berryssä on marjaa ja ruista ym. mukana. Ostan sitä pikku kaupungin Yliopiston Apteekista, muualla en ole sitä nähnyt. Jos käyttää laihtuakseen femisoijaa, kannattaa vilkaista millä se on makeutettu, ettei tule turhia kaloreita.
- Femisoija
Ruokakaupassa on myynnissä soijajauhoa jota voidaan mm. sekoittaa puuron sekaan tai veteen... Ajaako tämä soijajauho saman asian kuin Femisoija..? Täällä ei ole mistään löytynyt Femisoijaa :(
- Blue-dog
Saa tavallisista kaupoistakin!!Netissä ohjeita miten sitä voi käyttää.
- Femisoija
Ruokakaupassa on myynnissä soijajauhoa jota voidaan mm. sekoittaa puuron sekaan tai veteen... Ajaako tämä soijajauho saman asian kuin Femisoija...? Täällä ei ole mistään löytynyt Femisoijaa :(
- Blue-dog
femisoija sisältää naiselle tärkeitä soijaa,pellavansiementä ja ruusunmarjaa.Ovat kasviestrogeenejä, vitamiineja,kivennäisaineita ja kuidun lähteitä.Rasvaa yhdessä annoksessa on vain 3,5g.Sillä voi korvata 1-2 ateriaa päivässä.Ei todellakaan ole soija jauhoa!!On olemassa myös femisoija plus.Siitäkin löytyy googlen kautta tietoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324631Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152618Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252435Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642433- 321817
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321631Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501315- 661294
- 821241