Omat
The Dickies -Night In The White Satin
Anti-Nowhere League -Streets Of London
Sid Vicious -My Way
NOFX -Radio
NOFX -Champs Elysees
Toy Dolls -Nellie The Elephant:)
Kollaa Kestää -Syksy
The Damned -Help
Paskat
Rattus -Joulu On Taas
Ramones -What A Wonderful World
Dead Kennedys -Viva Las Vegas (vaikka lyriikka ihan simppeli)
Parhaat punk-coverit
11
959
Vastaukset
- jeesus oli homo jätkä
Kaikki, Mihin The Vandals On Koskaan Koskenut.
Esimerkkeinä:
The Vandals - Sheena is A Punk Rocker
The Vandals - Judy is A Punk
(kuuntelin just äsken Ramojen Alkup. Esitykset.)
Weird Al Yancowics - Pretty Fly (for A Rabbi) ^^
Weird Al Yancowics - Smells Like Nirvana
(Nirvana OLI punk-bändi...)
(yleensäkkin Weird Al vetää hyviä parodioita, vaikka ärsyttävä pikku äpärä onkin.) - ......
Paskuuteen en ota kantaa, mutta eikös tuo "What a wonderful world" ollut Joey Ramonen Ramonesin jälkeistä soolotuotantoa?
- Mr.Ramone
Nimenomaan Joey Ramonen soolobiisi! Ei Ramonesin, vaikka siinä Marky rummuttaakin.
Lisään tähän perään vielä muutaman muunkin lempparini.
Joey Ramone - Christmas (Baby, Please Come Home)
Sid Vicious - My Way
Dee Dee Ramone - Shaking All Over
Dee Dee Ramone - Be My Baby
Marky Ramone & The Intruders - Nowhere Man
Misfits - I Got A Right
Misfits - Diana
Misfits - You Belong To Me
Ramones - Do You Wanna Dance?
Dead Kennedys - Viva Las Vegas
Youth Gone Mad - Twist And Shout
The Greedies - A Merry Jingle
Unohtui listasta tämä helmi!
http://www.youtube.com/watch?v=4uoX1KccVpA- mää sitten huomenna
mutta mietin vuorokauden, hetkessä tehtävä on jopa mahdoton, vastailen huomenissa tai yli.
- mää sitten huomenna
tässä olisi mun mielestä muutamia hyviä covereita: (en viitsi laatia tuhannen listaa....)
Sex Pistols: Johnny B. Goode
The Clash: I Fought the law (long war)
Lama: Väliaikainen
Kaaos: 3 pientä elefanttia
The Clash: Police and thieves
Exploited: Troops of tomorrow
Ramones: I don't wanna grow up
Ramones: Needles and pins
Ratsia: Ne ei haluu kuunnella
Ratsia: 24 tuntia
Pelle Miljoona: Kuinka nyt voit?
U.K. SUBS: She's not there
U.K. SUBS: Im waiting for the man
Voishan näitä lisätä mielinmäärin, mut olkoot
tuossa muutama hyvä covertsibale:) - tässäpä se on.
Eppu Normaali : Heinillä härkien kaukalon.
Punkki se oli, sanokoot sopasta, apassista ja vinetosta alkoholisoituneet, hampaansa pilanneet työtävieruksuvat loiset mitä tahansa! - dick
Me first & the gimme gimmes One tin soldier monet muut
- minä ite
Klamydian tekemä versio hanoi rocksin
taxi driverista on ihan sairaan hyvä
ja broplemsin katupoikien laulu
oon rasisti ja ylpee siitä - kaupunkisissi
Pelle Miljoona&1980=lanka palaa
Ramones=surfin' bird
Kollaa Kestää=yhden soinnun ihme
Vaavi=rakkauden orjat
Widows=famous five
Briard=chirpy cheep....
SLF=johnny was
Lords Of the New Church=like a virgin ; )
Pelle Miljoona&1980=lähdetään kiitämään
the Clash=police&thieves
DK=viva las vegas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497