Poliisi on ystävä?

Kenelle...

Miesystävä pahoinpiteli, pääsin karkuun kotiini. Seuraavana päivänä tuli kännipäissään reuhaamaan oven taakse. Enpä avannut (hulluhan olisin ollut..) soitti poliisit kun en avannut, yhden kassin takia. Kerroin poliiseille (miehiä molemmat) miksen avannut, miesystävä lyönyt, potkinut ym. että seur. päivänä olisi saanut kyllä kassinsa. Sanoin että sepä hyvä kun tulitte, voin samalla tehdä ilmoituksen pahoinpitelystä.. Sitä ei kuuleviin korviinsa ottanut..

Heidän puheistaan tuli kyllä selväksi, että kyllä se uhri on syyllinen. Ettei kannata pahoinpitelysyytettä, kun kamala ruljanssi. Että kännätäänkö täällä lasten aikana (lapsia ei mailla halmeilla) että pitäis miettiä vähän tarkemmin. Kyllä se on uhrin vika kun turpaansa saa. Kohta lääkäri, saa tietää onko kasvoista luita murtunut.

Poliisi on ystävä.

10

1223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just joo...

      Minulla on sellainen mielikuva että jos pahoinpitelystä haluaa rikosilmoituksen tehdä. Menet ensin hakemaan lääkärintodistuksen ja sitten kävelet poliisiasemalle tekemään ilmoituksen ja selvityksen tapahtuneesta.

      Vai ottaako sinua kenties pannuun se että poliisisedän olisi pitänyt siinä kohtaa läksyttää poikaystäväsi. Poliisien resurssit ovat muutenkin rajalliset, joten ymmärrän jos poliisi ei jaksa kaikenmaailman ruopporetkujen perheriitoja selvutellä,
      ja silitellä sua päähän.

      Ja mitä järkeä siinä rikosilmoituksessakaan on kun ens viikolla nuohootte taas kylkikyljellä rakastuneina.

      Edelleen jos ukkos vetää sua pataan niin älä siitä poliiseille ala kiukutteleen. Keskittysit sinäkin vaan niihin lapsiis vaan kun et kunnon miestä itsellesi löydä.

      • lollo

        kai niillä Poliiseillakin menee hermo, tuollaisiin tyhmiin akkoihin, jotka seurustelee väkivaltaisten Mikki Hiirien kanssa, eikä lähde lätkimään. Vieläpä hyvässä lykyssä nämä akat sikiää niille ja lapset kärsii koko elämänsä jame kunnon ihmiset maksetaan.


      • siinä sitä taas ollaan !

        Taidat ollakin oikein asiantuntija aiheessa ?? ;)


    • just joo...

      Minulla on sellainen mielikuva että jos pahoinpitelystä haluaa rikosilmoituksen tehdä. Menet ensin hakemaan lääkärintodistuksen ja sitten kävelet poliisiasemalle tekemään ilmoituksen ja selvityksen tapahtuneesta.

      Vai ottaako sinua kenties pannuun se että poliisisedän olisi pitänyt siinä kohtaa läksyttää poikaystäväsi. Poliisien resurssit ovat muutenkin rajalliset, joten ymmärrän jos poliisi ei jaksa kaikenmaailman ruopporetkujen perheriitoja selvutellä,
      ja silitellä sua päähän.

      Ja mitä järkeä siinä rikosilmoituksessakaan on kun ens viikolla nuohootte taas kylkikyljellä rakastuneina.

      Edelleen jos ukkos vetää sua pataan niin älä siitä poliiseille ala kiukutteleen. Keskittysit sinäkin vaan niihin lapsiis vaan kun et kunnon miestä itsellesi löydä.

    • .......

      Uhri ei ole syyllinen tietenkään.

      Väkivaltaa ei tarvitse jäädä sietämään.

      • perheväkivaltatilanteissa

        Kyllä poliisi auttaa monin eri tavoin perheväkivallan uhreja.
        Esimerkiksi turvaa erilaisia tilanteita, mm. kun väkivallan uhri on halunnut noutaa tavaroitaan turvallisesti kotoaan. Vastaavasti väkivaltaisesti käyttäytyviä on poistettu kotoansa riehumasta. Tietysti jos poliisi joutuu useasti menemään samaan osoitteeseen ja uhri jää toistuvasti tilanteeseen ilman että tosissaan hakee muutosta, niin rutiinikäynneiksihän se poliiseillekin muuttuu.


    • kassin parvekkeelta..

      niin minä olisin tehnyt. hui hai

    • Samaa mieltä

      Mikä helvetti naisia aina ajaa väkivaltaisten juoppojen tykö? Jos tietää että toinen lyö niin turha jäädä kotiin makaamaan ja toivomaan että miehen raivokohtaukset menevät ohitse. Eivät ne koskaan lopu. Ja tuommoisia väkivaltaisia eliöitä en edes kutsuisi miehiksi, mieluummin vaikka aivottomiksi eläimiksi!

      • Anonyymi

        Sen ymmärtää täysin vasta kun itse kokee.


    • Anonyymi

      Väkivalta aineistoa sisältävät tulkinta käyttöjärjestelmä puhelin ym

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe