Taas on lusittu 13 päivää töissä viimeisen 2 viikon aikana ja on vihdoin vapaan aika. Minun vapaapäivääni kuuluu pitkään nukkuminen, asioiden toimittelu, happihyppely, lähitaistelukontakti, sauna, ämpärillinen virvokkeita ja roskaruoka.
Mitä poistaisit listalta tai mitä siitä puuttuu?
Mitä poistaisit listalta tai mitä siitä puuttuu?
Vastaukset 23
Vanhimmat
just soitti mulle matkapuhelimella ja ne oli tullut kansainvälisessä chattuomioistuimessa siihen tulokseen et tää oli vuoden 2007 kuivin alotus.
Mä olin ite eri mieltä. Mun mielestä jäbän ehdonalaiseen pääsy on ilonen asia, eikä sitä pitäis tahria tollasella päätöksellä.
ainakin se, että kävit kirjoittamassta tuon tälle palstalle.
No, täytyyhän lehtikin lukea, katsoa TV:tä ja netissä roikkua. Niin arkena kuin pyhänäkin.
et lähtisi vaikkapa ryyppäämään??
Luuletko, että virvoikeämpärissäni on jotain imeväisille sopivaa? Vaikka selvänä olenkin symppis, mielummin olen humalassa ja huippujätkä. (Ainakin omasta mielestäni, muista en menisi takuuseen...)
, jos olis oma vapaapäevä, niin tuon asioiden toimittelun...jos ei olis mitään turhan akuuttia asiaa. kunnon peruslöysäilyä päivä pari niin kyllä taas hinkuaa tekemistä kun aivot on nollaantuneet.
Ämpärillisen virkokkehia vaihtaisin pois, koska en tapaa juoda ku juhlimassa ollessa. Ja tuntuu oudolta olla pikkupöllyssä keskellä viikkoa arki-iltana. Saunakaljaakaan/-siideriäkään en jua..paitsi viikonloppuna iltana jos on joku special occation. Vaiks saunailtamat tai joku
Kyllä itse tuon pitkään nukkumisen sekä tuon ämpärillisen virvokkeita tai no jos se tarkoittaa korillinen vissyä ni ok. Niin ja meikäläisen tapauksessa tuo lähikontaktilajin saa kyllä unohtaa vaikkakin en kyllä hanttiin pistä kun vaan siihen saumat avautuu. Oikeastaan tuon roskaruuan unohtaisin myös.
Listaan lisäisin kyllä ehdottomasti keilailun sekä siivoomisen :)
-Pitkään nukkuminen; vapaa-aikaa on liian vähän tuhlattavaksi lepäilyyn.
-Ämpärillinen virvokkeita; määrä ei korvaa laatua
-Roskaruoka; vapaapäivänä olisi aikaa syödä paremminkin...
kaikenlaine sosiaalisuus ;D mut ei sitä taidettu olla mainittukaa. ellei toi lähitaistelukontakti viitannu siihe.
oma seura rulettaa, laatuaikaa ja laatuseuraa :D :D hähähää
ja asioitte toimittamine pois myös. ja roskaruoka, jolla tää käsittäis kaikkee paperiin ja pahviin piiloteltua safkaa.
virvokkeet iha jees. tosin ei bisse tai alkoholi tms ei jaksa. joku jo sanoiki, et viikolla pöhnässä pyörimine olis omituista ;D samaa mieltä
mun luanto. Vähä viel urhelua kans, eiksje?
Täälläki viihdytään omassa haisev... siis upeassa seurassa hyvin leppoisesti pari iltaa :). Ei aina jaksa sosialisoida, varsinkaan isoissa yhteiskinkereissä.
just nyt olis noi isot yhteiskinkerit jurikin se tilaisuus joho tää ei lähtis kirveelläkään :D :D
pakolliset askareet ja vähä kävelyy. siinä se urheilupuoli :D mitäny penkkiurheiluu sit, lätkää, nyrkkeilyy ja futista.
Tv:stä tuleva urheilu saa verenpaineeni nousemaan...jonkin verran siedän vormulaa, taitoluistelua, ja hiihtoa. Muiden kohdalla kuuluu "yäk", ja kanava vaihtuu. Mä jätän mieluusti ukon vahtaamaan tv:tä ja lähden itse tekemään urhelua ulos kaikkien matsien ajaksi...tai pakoilen tv:tä muissa askareissa toisellä puolella huushollia. Simissä sumenee, jos tulee sitten 2 matsia peräkkäin *grr*.
Urheileminen vapaa-ajalla on aika jees :) Mut silleen suht kohtuudessa määrin ja ei hampaat irvessä..on kuitenki sen verran laiskanpulskea.
no tää ny tainnu olettaakaa et naiset yleensäkää tykkäis pahemmi penkkiurheilusta :D :D
olis vaa osa tätä meikäläise epäsosiaalisuuspäivää :)
huomenna ohjelmassa jo jotai muuta. yks päivä tätä riittäis.
Niin. Kai kaikilla on oma tapansa viettää epäsosiaalisuuspäivänsä. Mulla kans tv, kirja tai lehti. Tai sit kuljen kaupungilla itsekkäästi lempikaupoissani ja ihan missä huvittaa...ja tietty katsomatta sen enempää kenenkään ihmisen päälle...ja varmaan joku nokkava paskantärkeä "Lähtekää pois"-hymynkare huulilla...tää on mun hetki...älkää haastako juttua mulle.
kun vapaata on kerrankin kunnolla, eikä oikein mitään pysty tekemään, niin kaikkeen turhaanhan tämä aika tuntuu menevän.
Olen tutkinut bonsaitani, vaatii saatana enemmän hoitoo kun moni elukka. Värkännyt blogin taustamusiikin vaihtoa. Käynyt kaupassa ja loppuilta meneekin syödessä ja maatessa.
imurointi ja ikkunoitten pesu.
oli vähä nolo.
Ainakin mun mielestä ihan hieno tapa viettää vapaa-aikaa! :) Oli kiva palata kotiin kun ikkunat ja lattia kiiltelivät puhtauttaan.
ei siinä kai sit mitää.
Hyvä palvelu täs ravintolas...tuukko munki luo kylään :) Me täällä odotetaan sua imurin ja ikkunalastan kanssa eteisessä.
listalta kaksi viimeistä ja lisäisin ehkä hivenen enemmän ruumiillista rääkkiä.
Ja valitettavasti en osaa nukkua pitkään.
Poistaisin tuon aloituksesi kiireesti. Ei vittu voi vähempää kiinnostaa mitä joku Ratikkakuski vapaapäivänään tekee.
perustella naisen puutteensa, on nainen sitten töissä tai itse arjen kovan käden kourien jälkeen tajuttomassa tilassa täällä kirjoittelemassa, niin pitäähän meidän se ymmärtää ja varsinkin ottaa se vastaan..=)