Juon joka aamu kupillisen kahvia tai kaakaota. Mietin tässä, kummassahan mahtaa olla enemmän kaloreita?
Kahvikupillisessa siis noin viidesosa rasvatonta maitoa ja teelusikallinen sokeria kahvin lisäksi. Kaakaossa taas maitona toimii myös rasvaton maito, mutta siihen en lisää sokeria.
Kahvi vai kaakao?
7
1468
Vastaukset
- tikkunekku
No kahvissa on montakertaa vähemmän kaloreita! Mustassa kupissa kahvia ei taida olla juuri lainkaan kaloreita.
- Nimetön
kaakaon mukana saat myös kivasti elimistölle hyvää kalsiumia.
- dsff
mutta parempi olla ilman kumpaakaa, vaikka toki kahvikuppi päivässä vilkastuttaa aineenvaihduntaa. Turhaa molemmat, et tarvitse kumpaakaan.
En miettisi moista, paitsi että kahvista voisi jättää sokerin pois. Aikanaan, kun itse laihdutin, niin mulle ei tullut mieleenkään jättää kahvia tai kaakaota pois, niistä saatu kalorimäärä on häviävän vähäistä. Hyvin laiduin, kahvin ja kaakaon kera : )
Toinen mikä pistää silmään joskus lukiessa esim. naistenlehdistä laihdutuksesta ja kaloreista on se kun kehoteaan jättämään banaani ja tuoremehu pois/vaihtamaan kevyempään. Banaanissa on tosi paljon mm. kaliumia, joka on esim. sydämelle ja aivoille hyväksi, ja kaloreita on noin 100. Hyvä välipala esim. lenkin jälkeen! Banskusta muuten saa hyvän piimä/banaani/kaurapirtelön! On vatsallekin hyväksi! Nyt alkaa mennä jo ohi aiheen... mutta ajatusta noihin juttuihin!- teet tuon
kaakaon jos siinä on häviävän vähän kaloreita? meinaa minä juon kylmänä, eli rasvattomasta maidosta tulee jo 99 kcal (3 dl) ja loput noin 70 kcal tulee kaakaosta (nesquick). kahvissa tuskin on noin paljoa, mutta siis eihän ne ole kaloreissa verrannollisia ollenkaan, ellei tee kaakaota veteen.
- muuten
teet tuon kirjoitti:
kaakaon jos siinä on häviävän vähän kaloreita? meinaa minä juon kylmänä, eli rasvattomasta maidosta tulee jo 99 kcal (3 dl) ja loput noin 70 kcal tulee kaakaosta (nesquick). kahvissa tuskin on noin paljoa, mutta siis eihän ne ole kaloreissa verrannollisia ollenkaan, ellei tee kaakaota veteen.
On olemassa kaakao, muistaakseni nimeltään joku Canderal. jossa ei ole paljon kaloreita, Sitä kun lisää kuumaan veteen ,niin parin tunnin hiihtolenkin jälkeen voi sitä juoda ihan hyvällä omalla tunnolla vaikka pari kupillista pelkäämättä että saa liika kaloreita
- jos halutaan
hiuksia halkoa, mutta itse vedän kyllä banaaneja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1013098GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431157- 831142
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521045Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!32997- 67868
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 53847
- 44822
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24791