Digiboxi teki tenät, joten kuka olisi nauhottanut ko jakson ja poltanut sen dvd:lle? pääkaupunkiseudulla asun ja olen valmis hakemaan ja maksamaan vaikka.
Jakso oli siis eilinen 13.3 jakso
Auttakaa nyt hyvät ihmiset!!!!
24 jakso 17-18 kenellä olisi?
6
876
Vastaukset
- Tietäjä84
Muuten ois khyllä ollut hyvinkkin mahdollista (tallentava DVD kun on B)... :D), mutta vaan loppu 10min on kovolla enään joten tuskimpa sillä mitään teet... Eli ainoa vaihtoehto taitaa olla u know ;)... :D, ellei sitten jollain toisella ole, mutta epäilen (että sitä sanois/suostuis)...
- löytyy
Multa löytyy koneelta suomitekstien kera.
- Zagge
Hieno homma, soita 0400-574717 niin sovitaan jatkosta.
- varten....
Jos boxisi tekee uudestaan tenät, niin laita antenni boxista takasin SUORAAN telkkuun, niin singaali siirtyy analogisena, mutta pystyt kuitenkin jatkamaan nautintoasi.
toimii vaan 31.8 asti...- Zagge
Kiitos vinkistä, mutta löytyykö Sinulta sitä multa puuttuvaa jaksoa? jos löytyy niin paljonko pitää maksaa että sen saan?
- 4fear
Zagge kirjoitti:
Kiitos vinkistä, mutta löytyykö Sinulta sitä multa puuttuvaa jaksoa? jos löytyy niin paljonko pitää maksaa että sen saan?
Joo, netistä noi kaikki jaksot löytyy helpoiten. http://torrentspy.com/
ja toinen mistä sarjoja löytyy pelkästään niin http://www.eztvefnet.org/ ;-D
Toiv. osaat käyttää torrent softia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890