Meikkaus

Amadi

Tuli tässä mieleen, että mistä meikkaavat miehet ostavat tuotteensa? Miten löydän sieltä sopivia tuotteita? Ja kehtaako siellä pyöriä ja etsiä tuotteita, tuntuu että joiltain ihmisiltä tulisi vähän outoja katseita kun kerrankin yhdessä paikassa vähän tutkailin meikki osastolla tuotteita... ne tais luulla mua homoksi.

Tarkoitus olisi vaan vähän peittää, eikä mitään sen erikoisemmin meikata. Peitepuikko, puuteri vai meikki voide? Käykö pelkkä meikkivoide vai joutuuko siihen aina laittamaan myös puuteria?
Ja mites eri väri sävyjen kanssa, ei ainakaan varmaan liian tumma kannata olla.

Jotain jeesiä tarttis.

7

1138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marcj

      no kauheasti en tiedä asiata, mutta itse olen käyttänyt ihan akuuteissa tapauksissa peitepuikkoa. hyvin olen pärjännyt, mutta en usko, että näin 2000 luvulla on mitään estettä jos vaikka kysyisit joltakin myyjältä ihan rohkeasti, hän varaman mielellään auttaa, kun vain kerrot mihin tarkoitukseen haluat meikkejä.
      Ja onhan Gaultierilta tullut miehille suunnattu kosmetiikka-sarja, jota löytyy miesten tuoksuosastolta. Aurinkopuuteria jne. sen sarjan voisit tsekata. Itse en ainakaan ihan heti uskaltais mennä pyöriin naisten meikkiosastolle, ja syyn taisit mainitakkin :)

      • Hei!

        Mitä väliä sillä on jos joku katsoo! Eihän täällä eletä kuin kerran, miksi sitä ainutlaatuista aikaa haaskaamaan tuollaisen ajatteluun.

        Pää pystyyn vaan ja neuvoja kysymään, miesten tai naisten meikkimyyjältä! Kateellisia ne tuijottajat vaan ovat rohkeudestasi...


      • Kinnas Harja
        Minna-Maaria kirjoitti:

        Hei!

        Mitä väliä sillä on jos joku katsoo! Eihän täällä eletä kuin kerran, miksi sitä ainutlaatuista aikaa haaskaamaan tuollaisen ajatteluun.

        Pää pystyyn vaan ja neuvoja kysymään, miesten tai naisten meikkimyyjältä! Kateellisia ne tuijottajat vaan ovat rohkeudestasi...

        Hui ...mitkä sukkikset sul on ton mekon alla ? ne on ihanan näköset.


      • Kinnas Harja kirjoitti:

        Hui ...mitkä sukkikset sul on ton mekon alla ? ne on ihanan näköset.

        Suoraan kysymykseen suora vastaus...

        Nuo sukkikset on 70 denierin lycra opaquet, en muista valmistajaa, Amar tai Norlyn kuitenkin, ostettu Sokokselta.

        Rujo totuus näet on, että sukkiksissa on tällöin paksuutta riittävästi peittämään karvapehkot, en näet harrasta sheivausta :)


      • Kinnas Harja
        Minna-Maaria kirjoitti:

        Suoraan kysymykseen suora vastaus...

        Nuo sukkikset on 70 denierin lycra opaquet, en muista valmistajaa, Amar tai Norlyn kuitenkin, ostettu Sokokselta.

        Rujo totuus näet on, että sukkiksissa on tällöin paksuutta riittävästi peittämään karvapehkot, en näet harrasta sheivausta :)

        Onkos niissä liivimäinen housuosa


    • dude with confidence

      no tiedän kyllä tunteen kun menee katsomaan jotain meikkejä..itse kävin pokkana stokkalla kysymässä myyjältä apua ja tietenkin yllättäen ohjasi kalleimpien tuotteiden piiriin ja niitä kokeilin ensin. Siis puuteria ja meikkivoidetta.

      Mutta nyt jonkun aikaa kun on tullut vähän naamaa "ehostettua" niin parhaaksi tavaksi on tullut itselle pelkkä puuterin käyttö..ja jos joku sanoo että se on homomaista niin mieti 2 kertaa haluatko että naama punoittaa vai et? ite käytän tosiaan puuteria päivittäin ja kun se kerran tekee naaman paremmannäköiseksi niin miksikäs ei??

      itse olen käyttänyt lumenen angel skin puuteria ja se riittää.niitä on kolmea eri sävyä ja sävyä valittaessa voi kysyä myyjän apua.sellainen maksaa joku 10-15€ kpl.

      veikkaan että ihmiset ei edes tiedä kuinka moni nykyään miehistäkin käyttää jotain puuteria,peitepuikkoa yms. se joka kommentoi että on homomaista jne. niin antaa niiden kulkea rauhassa verkkareissa ja itkevän sitten perään kun viedään naiset...hahah

    • kelpaa

      tilata. Näin kesällä kannattaa ottaa suojakertoimellinen tuote. Mineraalimeikeissä on tavallaan meikkivoide, puuteri ja peitevoide samassa jauheessa suojakertoimen kanssa. Suomessa myy netissä Mschic ja Englannista saa Lily Loloa. Usasta voi tilata Everydaymineralsia, josta saa ilmaisen kokeilupakkauksen johon saa useampia sävyjä. On luonnollisemman näköisiä iholla kuin meikkivoide kun oppii levittämään (nettisivut etsimällä löytyy ohjeita).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      105
      7371
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2382
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2093
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1789
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1359
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe