Meikkaus

Amadi

Tuli tässä mieleen, että mistä meikkaavat miehet ostavat tuotteensa? Miten löydän sieltä sopivia tuotteita? Ja kehtaako siellä pyöriä ja etsiä tuotteita, tuntuu että joiltain ihmisiltä tulisi vähän outoja katseita kun kerrankin yhdessä paikassa vähän tutkailin meikki osastolla tuotteita... ne tais luulla mua homoksi.

Tarkoitus olisi vaan vähän peittää, eikä mitään sen erikoisemmin meikata. Peitepuikko, puuteri vai meikki voide? Käykö pelkkä meikkivoide vai joutuuko siihen aina laittamaan myös puuteria?
Ja mites eri väri sävyjen kanssa, ei ainakaan varmaan liian tumma kannata olla.

Jotain jeesiä tarttis.

7

1166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marcj

no kauheasti en tiedä asiata, mutta itse olen käyttänyt ihan akuuteissa tapauksissa peitepuikkoa. hyvin olen pärjännyt, mutta en usko, että näin 2000 luvulla on mitään estettä jos vaikka kysyisit joltakin myyjältä ihan rohkeasti, hän varaman mielellään auttaa, kun vain kerrot mihin tarkoitukseen haluat meikkejä.
      Ja onhan Gaultierilta tullut miehille suunnattu kosmetiikka-sarja, jota löytyy miesten tuoksuosastolta. Aurinkopuuteria jne. sen sarjan voisit tsekata. Itse en ainakaan ihan heti uskaltais mennä pyöriin naisten meikkiosastolle, ja syyn taisit mainitakkin :)

• Hei!

Mitä väliä sillä on jos joku katsoo! Eihän täällä eletä kuin kerran, miksi sitä ainutlaatuista aikaa haaskaamaan tuollaisen ajatteluun.

Pää pystyyn vaan ja neuvoja kysymään, miesten tai naisten meikkimyyjältä! Kateellisia ne tuijottajat vaan ovat rohkeudestasi...

• Kinnas Harja
        Minna-Maaria kirjoitti:

Hei!

Mitä väliä sillä on jos joku katsoo! Eihän täällä eletä kuin kerran, miksi sitä ainutlaatuista aikaa haaskaamaan tuollaisen ajatteluun.

Pää pystyyn vaan ja neuvoja kysymään, miesten tai naisten meikkimyyjältä! Kateellisia ne tuijottajat vaan ovat rohkeudestasi...

Hui ...mitkä sukkikset sul on ton mekon alla ? ne on ihanan näköset.

• Kinnas Harja kirjoitti:

Hui ...mitkä sukkikset sul on ton mekon alla ? ne on ihanan näköset.

Suoraan kysymykseen suora vastaus...

Nuo sukkikset on 70 denierin lycra opaquet, en muista valmistajaa, Amar tai Norlyn kuitenkin, ostettu Sokokselta.

Rujo totuus näet on, että sukkiksissa on tällöin paksuutta riittävästi peittämään karvapehkot, en näet harrasta sheivausta :)

• Kinnas Harja
        Minna-Maaria kirjoitti:

Suoraan kysymykseen suora vastaus...

Nuo sukkikset on 70 denierin lycra opaquet, en muista valmistajaa, Amar tai Norlyn kuitenkin, ostettu Sokokselta.

Rujo totuus näet on, että sukkiksissa on tällöin paksuutta riittävästi peittämään karvapehkot, en näet harrasta sheivausta :)

Onkos niissä liivimäinen housuosa

• dude with confidence

no tiedän kyllä tunteen kun menee katsomaan jotain meikkejä..itse kävin pokkana stokkalla kysymässä myyjältä apua ja tietenkin yllättäen ohjasi kalleimpien tuotteiden piiriin ja niitä kokeilin ensin. Siis puuteria ja meikkivoidetta.

Mutta nyt jonkun aikaa kun on tullut vähän naamaa "ehostettua" niin parhaaksi tavaksi on tullut itselle pelkkä puuterin käyttö..ja jos joku sanoo että se on homomaista niin mieti 2 kertaa haluatko että naama punoittaa vai et? ite käytän tosiaan puuteria päivittäin ja kun se kerran tekee naaman paremmannäköiseksi niin miksikäs ei??

itse olen käyttänyt lumenen angel skin puuteria ja se riittää.niitä on kolmea eri sävyä ja sävyä valittaessa voi kysyä myyjän apua.sellainen maksaa joku 10-15€ kpl.

veikkaan että ihmiset ei edes tiedä kuinka moni nykyään miehistäkin käyttää jotain puuteria,peitepuikkoa yms. se joka kommentoi että on homomaista jne. niin antaa niiden kulkea rauhassa verkkareissa ja itkevän sitten perään kun viedään naiset...hahah

• kelpaa

tilata. Näin kesällä kannattaa ottaa suojakertoimellinen tuote. Mineraalimeikeissä on tavallaan meikkivoide, puuteri ja peitevoide samassa jauheessa suojakertoimen kanssa. Suomessa myy netissä Mschic ja Englannista saa Lily Loloa. Usasta voi tilata Everydaymineralsia, josta saa ilmaisen kokeilupakkauksen johon saa useampia sävyjä. On luonnollisemman näköisiä iholla kuin meikkivoide kun oppii levittämään (nettisivut etsimällä löytyy ohjeita).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      99
      5365
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3603
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3215
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      445
      2506
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      255
      1559
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      86
      1304
    7. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      13
      1299
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1238
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1223
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      141
      1150
    Aihe