Tietääkö kukaan moisesta merkistä? Koru-ilo tai Koruilo tms... Näin kaupassa koruja ja myyjä sanoi, että voin käydä tutustumassa niihin netissä, koruilo.fi tms. sillä hänellä ei ollut esitteitä juuri sillä hetkellä muuta kuin vitriinissä. Tämmöistä sivustoa ei kuitenkaan ole olemassa, eikä googlekaan tiedä asiasta mitään... Joten tietääkö joku, mistä noihin hopeakoruihin pääsisi tutustumaan?!?
Koru-ilo/ Koruilo
3
613
Vastaukset
- KORUT OVAT ILO
KORUILO ON OLEMASSA JA TIEDÄN TEKIJÄN JA ETTÄ KORUJAAN MYYDÄÄN JOISSAIN KULTASEPÄNLIIKKEISSÄ, MESSUILLA JNE.
HARMI, ETTEI SIVUJA OLE OLEMASSA, EHKÄ JOSKUS MYÖHEMMIN. IHANIA KORUJA OVAT. EI MUUTA KUIN TAKAISIN LIIKKEESEEN MISSÄ NIITÄ NÄIT - JOS SIELTÄ LÖYTYY NIITÄ ENEMMÄNKIN.- Lispetti
menisin mielelläni hakemaan niitä koruja ko. liikkeestä, mutta haittapuolena on se, että liike sijaitsi Levillä ja itse asun Helsingissä... :( Ehkä ensi vuonna :)
Pitää vain yrittää pitää silmät auki!
- Korunilo-fani
Se on KoruNilo...
www.korunilo.fi
Sivulta löytyvät myös jälleenmyyjät.
Helsingissä koruja myy Taito shop Helsky Etelä esplanadilla, Kankurin tupa ja Aseman kello Hki-Vantaan lentokentällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038172- 1105723
- 2855134
- 495013
- 763787
- 583011
- 662727
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 452471