Eli, voiko heti rintojen alta kupata selluliitin poistamismielessä. Kun kuppien mukana tulleissa ohjeissa sanottiin, että sydämen alueelta ei saisi kupata. Mutta joku ainakin sanoi kupanneensa juuri rintojen alta. Mitä muut ovat mieltä?
Ja sama juttu sisäreisistä. Onko tervettä?Siellähän on paljon laskimoläppiä. Katoin kyllä edellisen viestin, mutta kaipaisin lisää informaatiota muilta kuivakuppaajilta!!
Ja ainiin. Kuivakupit haisee ihan saatanan pahalle. Ihan niinku jollekin bensiinille!Haisiko teidän omat alussa?Hävisikö haju?
Kuivakuppaus
TIETOA kaipaava!
2
1302
Vastaukset
- :-D
Kyllä rintojen alta voi kupata.
Olen kokeillut joskus ihan pienimmällä kupilla rinnan päältä kiinteytysmielessä (ohjekirjassa oli vallan kuvatkin), mutta mulle tuli siitä sydämen tykytystä.
Sisäreisiä oon vältellyt kuppaamasta, mutta jotkut ovat kupanneet, eikä ilmeisesti ole tullut mitään ongelmia.
Omalla vastuulla kuitenkin se homma, koska ohjeissa on mainittu ettei saisi.
Ja viimeiseen kysymykseen, kyllä kupit haisi aluksi kummalle. Nykyään eivät haise kuin korkeintaan miedosti saippualle pesun jäljiltä.
ap- och pockar!
:-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433523- 362144
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301809- 171579
- 231538
- 121482
- 241397
- 141257
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781215Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko841145