Tiedättekö onko Kotkan KappAhlissa isoja vaatteita 50-56 kokoa. Entä onko jossain muualla kuin Lindexillä, H&M:ssä suuria vaatteita?
Kotka
5
1439
Vastaukset
- * * *
"Muotitalo Maud
Palveleva muotitalo nuorekkaalle naiselle, kansainvälisiä ja kotimaisia huippumerkkejä sisäpukeutumisesta takkiosastoon kahdessa kerroksessa.
Esprit, Mexx, Vero Moda , B-Young , More & More , Betty Barclay , Vera Mont, Basler , Ril´s ym. Lisäksi Benetton shop sekä Pierre Cavallo corner.
Puhelinnumero 05-219 0700
Aukioloajat
Ma-to 10-19
pe 10-20
la 9-16"
myös isoja kokoja. - XXL32v
Juu kaikissa niissä kaupoissa on isojen osastot eli löytyy vaatetta. Maudista en kyllä ole isoja vaatteita koskaan saanut? Minne lie piilottaneet takanurkkaan.... Jos niitä muka on?
- levee
Maudista olen kait joskus yhden puseron löytänyt ja siinä se. Eikä minun koko sentään ole "kuin" 46-48. Tänään kävin eka kertaa tekstiili Lipposella Karhulasta ja sieltähän olis löytynyt vaikka mitä ihanaa, vaan toi tili on sen verran pieni ettei ihan kaikkea voi ostaa mitä mieli tekee.... sitä en kyllä tullut katsoneeksi mihin asti kokoja löytyy, pahoittelen.
- kotkasta
itse tarvitsin tuota tietoa juuri joulun alla ja Kappahlilta, Lindexiltä ja H&M:ltä löytyi kaikista vaatteita kokoon 56 asti ainakin.
- Isoakokoahgc
Löytyy myös seppälästä great Girl merkkinä..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995305Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453573Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4432496Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2521537Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121291- 851289
- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1381139