elikkä onko kellään kokemuksia kielen halkaisusta? itse olen ollut kiinnostunut asiasta jo vuoden ajan. en tiedä millä keinolla olisi hyvä halkaista. siimalla tai hammaslangalla voisi itse mutta se on kivuliasta ja siinä kestää kauan enkä tiedä onko suomessa lääkäreitä jotka tämän toimenpiteen suorittaisivat leikkaamalla tai laserilla. eli jos jollain on kokemuksia niin kiinnostaisi kuulla. vain asiallisia vastauksia kiitos.
tongue splitting
19
5859
Vastaukset
- zyrac
Suosittelen lämpimästi esim. mattoveitsellä splittaamista.Sattuuhan se aivan saatanasti, mutta eikö muka kivun tunteminen ja voittaminen olekin eräs avainsana itsensä silpomisessa. On takuulla aivan ihana fiilis, kun kieli vuotaa verta turpoaa ja kenties tulehtuu. Puhumattakaan tulevien lastesi ilmeestä, kun he tarjoavat sinulle nuolaista jätskitötteröstään kuumana kespäivänä koko perheen ulkoilutapahtumassa. Kuvitella saattaa miten komealta sisiliskon kielesi näyttää omissa silmissäsi sitten joskus kun olet tarpeeksi elänyt tajutaksesi tekosi lopullisuuden. Yhtä hyvin voit splitata pään ja hartiat, sekin on aika styleä. Eipähän enää nousisi edes selkäydintä myöten mitään kiinnostuksia pohdittavaksi. Nimimerkkiäsi myötäillen voisit kokeilla sitä ennen roikkua ristiriipunnassa kämmenistä naulattuna. Mageeta, eikö ?
- messiah
jos halkaistu kieli alkaa kaduttaa niin sen saa helposti entiselleen. juuri tuollaisia vastauksia en kaipaa. pyysin vastausta kysymyksiini, en mielipiteitäsi. opettele lukemaan.
- zyrac
messiah kirjoitti:
jos halkaistu kieli alkaa kaduttaa niin sen saa helposti entiselleen. juuri tuollaisia vastauksia en kaipaa. pyysin vastausta kysymyksiini, en mielipiteitäsi. opettele lukemaan.
jos kukaan lääkäri ei lähde kieltäsi halkaisemaan, tosin mitä jos poikittain kokeilisit halki itse kirveellä, niin luuletko ääliö mistä löytäväsi lääkärin joka pikkurahasta lähtee sitä kursimaan kasaan ? On muutes aika navakka operaatio ensin viiltää villetty kielesi uudelleen auki, ja ommella takaisin. kuviteltavissa oleva tulos muistuttanee lähinnä makkarakuppia.
Vetoketju olisi sopiva, sitä voisit pitää auki- kiinni mielesi mukaan, sen luulisi sipaisevan vaikka mummon vanhalla polkusingerillä. Ehkä, ehkä ei, kenties. - ei o helppo juttu
messiah kirjoitti:
vaikka onkin vanha viestiketju, niin pakko korjata jos joku asiasta kiinnostunu tätä sattuu lukemaan. se ei todellakaan oo mitään helppo juttu saada kieltä takaisin yhtenäiseks. paljon kivuliaampaa ja riskimpää hommaa ku halkasu..
- jusuppi
aamulehdessä oli juttu muutama kuukausi sitten tamperelaisesta lävistystaiteilija kumipäästä, joka oli halkaissut kielensä. onnea vaan ja mukavata pimpan nuolentaa.
- Jokaisella rajansa
Mikä siinä kiinnostaa, ja arveletko että naisia kiinnostaa? Kysyn ihan mielenkiinnosta, pidän itseäni easy-going hemmona mutta jostain syystä tuossa tulis raja vastaan omalla kohdalla...
- Rajaton
No ei todellakaan kaikkia naisia kiinnosta, mutta minua kyllä. Halkaistu kieli näyttää todella tyylikkäältä, olen nähnyt sellaisen muutamalla ihmisellä. Ja ilmeisesti tosiaan sen korjaaminen entiselleen on aika yksinkertaista.
- Relbert
Tollasia Zyrac-feikkipellejä on ikäväksemme maailma puolillaan, niiden kanssa täytyy vain oppia elämään!
Otahan yhteyttä Tampereen Mad Max Tattoo- liikkeeseen, siellä ainakin tuollaisia käsittääkseni tehdään. Myös itselläni on sama homma tulevaisuuden suunnitelmissa.- zyrac
..kaikkehan tehdään rahasta, monet jopa mielellään. "tuskaa maksusta", "jos joku sellaista haluaa ja siitä maksaa, niin tokihan mä teen" "Ilmeisen helppo korjata tommonen toimenpide".. kysykääs joltain lääkäriltä, ihan vaan mielenkiinnosta, vaikka tietäisittekin? haluavanne olla silpokielisenä hamaan hautaan saakka. Luulo ei ole tiedon väärti, eikä zyrac mikään feikki, ihan aito persoona, joka sanoo mitä ajattelee.Kestäkää se tahi ei, minä olen täällä(kin).
- Relbert
zyrac kirjoitti:
..kaikkehan tehdään rahasta, monet jopa mielellään. "tuskaa maksusta", "jos joku sellaista haluaa ja siitä maksaa, niin tokihan mä teen" "Ilmeisen helppo korjata tommonen toimenpide".. kysykääs joltain lääkäriltä, ihan vaan mielenkiinnosta, vaikka tietäisittekin? haluavanne olla silpokielisenä hamaan hautaan saakka. Luulo ei ole tiedon väärti, eikä zyrac mikään feikki, ihan aito persoona, joka sanoo mitä ajattelee.Kestäkää se tahi ei, minä olen täällä(kin).
Eiköhän anneta olla jo! Sovitaanko niin, että annat meidän halkoa kieliämme, jos niin haluamme ja me annamme sun tehdä ihan mitä ikinä maailmassa lystäät? En ymmärrä, mitä meidän kielemme ylipäätään sulle kuuluvat!
Maailmassa on tarpeeksi eripuraa muutenkin että eiköhän anneta kaikkien kukkien kukkia edes tällä palstalla!
- some1
lassi ja jussi (siit sirkuksesta) tekee ainaki ainaki noita. käy bodymodifications.netissä.
- aivan
jussi o nykyää tampereella madmaxissa duunissa!!!
- tren
ymmärsin et kieli ei oikein pysy kahes palas, eli sitä pitäis koko ajan repiä tai tehä joka kuussa halgasu uudestaan.. eli maksaako vaivaa?? (korjatkaa jos olen väärässä..) niin ja ihan mielenkiinnost kysyisin et miten se kieli toimii sillon, tyyliin voiko sitä liikuttaa ihan normaalisti vai meneeks se ihan holtittomasti mihin sattuu??
- messiah
ei se nyt itsestään kokonaan yhteen kasva. pientä yhteenkasvua saattaa olla. kyllä sitä pystyy ihan normaalisti liikuttamaan ja vieläpä suurin osa pystyy liikuttamaan kielen kärkiä erikseen.
- madde
varmaan aika vekkulin näköstä ku kielenpäät vipattaa eri suuntiin :) Miltäköhän tuntuis jos sellanen nuolis?? Onks se jotenkin erilaista.. ?
tavallaan aika kiihottavaa :) - Hustler
..jo vuoden.."
Kuules nyt friikki, mietippäs nyt vähän,
ei kukaan ota semmosta luonnonoikkua töihin, jolla
on kieli halkastu!
Mietihän vielä toinen vuosi... - maybelittleinsane
Nyt osuin kyllä aika vanhaan keskusteluun, mutta hälläväliä! MIten, onko nyt 8 vuoden aikana tullu lisätietoa tästä hommasta? Oon myös joskus kuullu että kielen voi puuduttaa, ennen operaatiota, mutta onhan se tietty puudutuksen jälkeen kivulias! Mutta sitä tietoa?
- uuhnammm...
vitun pellet ootte idiootteja jos luulette että kielen voi "niin helposti" erään urpon sanoin ommelle takaisin yhdeksi kappaleeksi. vain joku hullu rupeaa ompelemaan kieltäsi kasaan, kun jäät työttömäksi ja ainoa mitä sinulle jää, on halkaistu kieli niinkuin itseään leikkelevällä sadistilla. että joo, siitä vaan, eikun kirves käteen ja taiteilemaan!
- tiernapoika81
Mulle laitettiin ensimmäisellä kerralla puudutus, eipä se mittään auttanut. Ja sattu todella paljon. Halkasun jälkeen kieli oli tietysti kipeä, mutta ei niin mitä oisin kuvitellu. Repiminen oli inhottavaa, päistä kiinni ja repäsy. Varsinkin yön jälkeen kun kieli oli kuroutunut kiitettävästi umpeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa732622Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631702SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71670Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631555Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81528Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261236Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.251088Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411032RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041012Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?79986