SURULLISIA BIISEJÄ

Tietäskö joku jotain hyvii suomalaisii hitait rakkauslaului, näit esim mitä on skandaalin - yritä ymmärtää tai edorfin - viiltävä rakkaus. siis hoppii ei muuta :D kiits ^^
57634
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

on Raptorin oi beibi.

Äänestä

BB-salby - Aamu

Äänestä

Hmmmm, mun mielestä ainakin todella surullisia biisejä on:
* Läbä - Ilman sua
* D3vootio - Pidä mua hihast
* Salmari - Kiitos jokaisesta hetkestä
* Mc Mane - Hiljainen ilta ft. Valveuni
* Mc Mane - Pojan ja tytön tarina
* Kiia Purontaka - Tahdon sut takaisin ft. Ekstaasi
* Mikael Gabriel - Sä olit oikees
* Rew - Rakkaudella minä
* Rähinä Records - Lasken mun katseen
* Timo Pieni Huijaus & Elastinen - Hetkessä

Täs nyt oli jotain rakkauslauluja, toi Rähinän Lasken mun katseen niin siinä lauletaan kyl lapsista,mut kai se käy (?) ... Mä ainakin itkin tossa Läbän Ilman sua. Ja sitte viel niin Uniikin Vaimomatskuu laulu on hyvä, vaik siin ei lauleta niin surullisesti :D nauttikaa lauluista ja hyvää kesää kaikille!

Äänestä

🐄💩👎

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

ice_angel88 kirjoitti:

Tietäskö joku jotain hyvii suomalaisii hitait rakkauslaului, näit esim mitä on skandaalin - yritä ymmärtää tai edorfin - viiltävä rakkaus. siis hoppii ei muuta :D kiits ^^

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu