Miksi ihmeessä nämä keski-ikäiset eronneet naiset metsästävät niin innokkaasti miestä? Hiukan elämäänsä kyllästyttyään he ovat jättäneet aviomiehensä. Heidän turhautuneisuutensahan on miehen vika.
Mitä järkeä on metsästää miesystävää, jos miesten elämä lähtökohtaisesti ärsyttää? Seksi tuntuu naisesta kivalta kaksi kuukautta, sitten se alkaa kyllästyttää. Uuden miesystävän asunto alkaa käydä hermoon kolmessa kuukaudessa. Se täytyy järjestää naisen maun mukaiseksi. Pian miestä täytyy alkkaa vierottamaan ystävistään. Hehän kilpailevat miehen huomiosta naisen kanssa.
Viimeistään puolen vuoden tuttavuuden jälkeen keski-ikäinen nainen ei enään pysty peittämään vastenmielisyytään uuden miesystävänsä tapoja kohtaan. Tämän vaatetusta on moitittava, tämän sisustusmakua on moitittava, tämän harrastuksia on moitittava.
Keksi-ikäinen nainen ei ole eronsa jälkeen tehnyt yhtään mitään elämänsä parantamiseksi. Elämä on yhtä tarkoituksetonta ja sisältököyhää kuin aiemminkin. Tämä turhautuneisuus täytyy kaikin keinoin purkaa uuteen mieheen. Miehen vikahan se nainen vanheneminen, yli-paino ja tylsistyminen on! Ei suinkaan ajan kulumisen, naisen huonon ruokavaliuon sekä liikunnan ja muiden harrastusten puutteen.
Miksi te vanhenevat akat niin innolla oikein haette sitä miestä? Kannattaiisiko ensin miettiä, miten elämästään voi ihan itse tehdä kiinnostavan ja miellyttävän, ennen kuin etsii uuden syyllisen sellulliitin aiheuttamalla angstille?
Miksi keski-ikäiset naiset
51
4812
Vastaukset
- että tuota
kyllä yhden eronneen akan pystyy vielä puhumaan loitommalle. Mutta jumalauta kun niitä välillä on kaksi tai kolme ympärillä. Joskus jouduin, yksiin juhliin jossa oli kokonainen viisikko eronneita akkoja. Voi perkele kun oksetti se, mitä ne jutteli. ..Tyyliin, ^tänään pistetään taas joku reppana maksamaan meitin ehtoo^ ja se akka kälätys siihen päälle vielä. Eronneet on aika helppoja, kun niille osaa jutella. Säälittäviä on ne, jotka mankuvat ja vonkaavat pääsevänsä aamukahville. Ei kukaan ota sellaista naista vakavasti, ei edes ne(me) reppanat..
- mikä sinä olet?
Oletko sitten luuseri, joka ei ole koskaan edes naista muuten ja pidempiaikaisesti saanut? Tai kenties itsekin eronnut? Mitäköhän on ikää? kyllä keski-ikään menssä on paljon normaalimpaa, että on edes ollut parisuhde, kuin että on vanhapoika. jos raas olet varattu, mitä ihmettä teet paikoissa, joissa oma vaimosi ei mukana. Katkeruutta on ainakin siihen malliin, että olet tainnut pahasti saada kärsiä rakkaudettomuudesta elämässäsi. Turha syyttää siitä kuitenkaan ihmisiä, joilla ei ole osuutta eikä arpaa asiaan. Kaikki eronneet eivät myöskään ole kuvaamisiasi tapauksia. Taidat hyvä mies pyöriä aivan väärissä paikoissa. Äläkä yleistä.
- Kraka gireellä
Kamalat juhlat on sinulla olleet, kun et ole pois päässyt, vaikka on oksettanut. Vai jäit sä siihen viereen vapaaehtoisesti?
Aina kun näen, että jollekin osuus aina vaan viereen ihmisiä, jotka ovat joko ärsyttäviä tai ääliöitä, mietin, että missähän ihmiset aikaansa viettävät. Omalle kohdalleni ääliöitä sattuu niin harvoin kohdalle, eikä kotonakaan ole yhtään. No, kuka sanoi, että elämä olisi helppoa.
- *naikkonen*
Eipäs lähdetä yleistämisen linjalle. Yhtälailla niitä on naisia metsästäviä eronneita miehiäkin, joille ei kukaan kelpaa, ja kaikesta motkotetaan, mikään ei ole hyvin. Ja aika hauska yleistys sinulta oli, että kaikki miehiä "jahtaavat" naiset ovat itse jättäneet miehensä... Kuule, siinä on kaksi osapuolta, aina se ei ole se nainen, joka lähtee uuden perään tai kyllästyy.
Ilmeisesti olet kovia kokenut, kun noin katkerana kirjoitat. Ehkäpä vedät puoleesi vain tietynlaisia naisia, oletko miettinyt sitä? Mietin vain, että saatat myös olla ollut liian kauan yksin, joten olet tapojesi orja, etkä osaa tehdä kompromisseja? Tai sitten olet vain luonteeltasi sellainen? En silti sano, että olisi oikein lähteä toista radikaalisti muuttamaan, mutta jos pidemmän suhteen haluaa, täytyisi kuunnella myös sitä toista, eikö? Lisäksi on hyvä kannustaa toista ja pitää hyvänä, tämä koskee molempia osapuolia. Suhteen perusperiaatteet kunniaan... Paitsi jos sinua ei itseäsi yhtään nappaa seurassasi olevat naiset, vaan haluat aina jotakin, mitä sinulla ei ole. Eli olet jo valmiiksi tuolla yleistys-asenteella mukana, ja tartut heti pienimpäänkin epäkohtaan, joka ei ole mieleesi tai käy yksiin sunnitelmiesi kanssa. Tämä olisi hyvin valitettavaa, siinä on paha ruveta mielipidettäsi muuttamaan. Tai jos vihaat kaikkia naisia jo valmiiksi, miksi sitten itse etsit sellaista? Ehkäpä sinunkin on hyvä pitää vain hauskaa, unohtaa pidemmät suhteet?
Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin ihminen, joka on omasta mielestään aina oikeassa, ja joka ei anna toiselle puheenvuoroa. Tottakai sellaiseen suhteeseen kyllästyy erittäin nopeasti! Ja sittenhän se on sen kyllästyjän vika tottakai... Tällaisia ihmisiä on valitettavan paljon. Jotenkin heistä muotoutuu omaan napaan tuijottelijoita, ehkä katkeruuden myötä? Toivottavasti sinä et ole tällainen.- ohi ymmärryksen
Niin alkuperäinen kysmyshän kuului:" Miksi pitää niin hanakasti metsästää miestä, jos miesten elämä lähtökohtaisesti ärsyttää?"
Tyypilliseen tapaan keski-ikäinen nainen ei tähän kysymykseen pysty vastaamaan. Koko kysymys ohitetaan, sillä nainen pitää omaa elämäntapaansa, elämänrytmiään, ystäväpiiriään ja harrastuksiaan niin ylivertaisena, että koko kysymystä on vaikea, ellei mahdoton, vanhenevalle naiselle ymmärtää.
Naisen mielestä on ihan normaalia purkaa oma pahamielensä miesystäväänsä. Naisen mielestä se on jonkinlainen syntymäoikeus arvostella ja vittuilla miehelle päin naamaa. Jos potkaiset akan pihalle jatkuvan narinan takia, hän hämmästyy. Hänen mielestään hän ei ole tehnyt mitään väärää; hän on vain ollut nainen.
Eikö keski-ikäisten eronneiden akkojen kannattaisi muuttaa toistensa luo asumaan? Koska seksi ei kiinnosta, ei haittaa mitään, vaikka ei ole lesbo. Siinä sitten yhdessä voi hämmästellä miesten hikeä, työssä käymiseen kuluvaa aikaa, formuloiden ääntä ja jääkiekon kiinnostavuutta.
Vai onko niin, että näiden kahden akan huusholiin ei jostain syystä, ilmeisesti jumalan vihan takia, automaattisesti ilmestykään maksajaa lomamatkoille, uusille huonekaluille ja astioille? Kun edelliselta aviomiehelta erossa kiristetyt rahat on poltettu, pitäisi elintaso mitoittaakin sen mukaan, mitä itse omilla kyvyillään tienaa.
Siinä ehkä vastaus alkuperäiseen kysymykseen. - Raharenki
ohi ymmärryksen kirjoitti:
Niin alkuperäinen kysmyshän kuului:" Miksi pitää niin hanakasti metsästää miestä, jos miesten elämä lähtökohtaisesti ärsyttää?"
Tyypilliseen tapaan keski-ikäinen nainen ei tähän kysymykseen pysty vastaamaan. Koko kysymys ohitetaan, sillä nainen pitää omaa elämäntapaansa, elämänrytmiään, ystäväpiiriään ja harrastuksiaan niin ylivertaisena, että koko kysymystä on vaikea, ellei mahdoton, vanhenevalle naiselle ymmärtää.
Naisen mielestä on ihan normaalia purkaa oma pahamielensä miesystäväänsä. Naisen mielestä se on jonkinlainen syntymäoikeus arvostella ja vittuilla miehelle päin naamaa. Jos potkaiset akan pihalle jatkuvan narinan takia, hän hämmästyy. Hänen mielestään hän ei ole tehnyt mitään väärää; hän on vain ollut nainen.
Eikö keski-ikäisten eronneiden akkojen kannattaisi muuttaa toistensa luo asumaan? Koska seksi ei kiinnosta, ei haittaa mitään, vaikka ei ole lesbo. Siinä sitten yhdessä voi hämmästellä miesten hikeä, työssä käymiseen kuluvaa aikaa, formuloiden ääntä ja jääkiekon kiinnostavuutta.
Vai onko niin, että näiden kahden akan huusholiin ei jostain syystä, ilmeisesti jumalan vihan takia, automaattisesti ilmestykään maksajaa lomamatkoille, uusille huonekaluille ja astioille? Kun edelliselta aviomiehelta erossa kiristetyt rahat on poltettu, pitäisi elintaso mitoittaakin sen mukaan, mitä itse omilla kyvyillään tienaa.
Siinä ehkä vastaus alkuperäiseen kysymykseen.Noin se menee.Naulan kantaan sanottu.
Erosin omastani jonkin aikaa sitten, koska muutuin niin huonoksi mieheksi etten kelvannut enää mihinkään. En osannut mitään. Olin liian paljon töissä. Vaadin liikaa seksiä. Perkele. Erohan siitä tuli. Kun oltiin asuttu erillään pari kuukautta, alkoi todellinen puhelinralli. Tekstaria tuli.Puheluita tuli, jos minkäkin laatuisella tekosyyllä. Seksiä tarjottiin ja tuputettiin niin maan perusteellisesti.Asiaa tuli oveni taakse niin yöllä kuin päivälläkin.Lopulta keskustelimme asiat halki, poikki ja pinoon. Kaiken piti olla kunnossa. Vaimoni palasi kotiin, koska oli kuulemma läksynsä lukenut ja lukemansa ymmärtänyt. Kattia kanssa. Kolmen viikon päästä entinen meno alkoi taaskin, entistäkin pirullisempana. Taidanpa taaskin kävellä Maistraattiin. - ikinä
Raharenki kirjoitti:
Noin se menee.Naulan kantaan sanottu.
Erosin omastani jonkin aikaa sitten, koska muutuin niin huonoksi mieheksi etten kelvannut enää mihinkään. En osannut mitään. Olin liian paljon töissä. Vaadin liikaa seksiä. Perkele. Erohan siitä tuli. Kun oltiin asuttu erillään pari kuukautta, alkoi todellinen puhelinralli. Tekstaria tuli.Puheluita tuli, jos minkäkin laatuisella tekosyyllä. Seksiä tarjottiin ja tuputettiin niin maan perusteellisesti.Asiaa tuli oveni taakse niin yöllä kuin päivälläkin.Lopulta keskustelimme asiat halki, poikki ja pinoon. Kaiken piti olla kunnossa. Vaimoni palasi kotiin, koska oli kuulemma läksynsä lukenut ja lukemansa ymmärtänyt. Kattia kanssa. Kolmen viikon päästä entinen meno alkoi taaskin, entistäkin pirullisempana. Taidanpa taaskin kävellä Maistraattiin.Aivan! Ei keski-ikäinen kurppa ikinä opi. Aluksi nöyränä vähän yrittävät käyttäytyä. Kun kuvittelevayt jotenkin vakiinnuttaneen asemansa ne alkaa saman jollotuksen: syöt väärää ruokaa vääriltä astioilta, käytät vääriä vaatteita, näet vääriä ihmisiä, katsot vääriä televisio-ohjelmia, vitsisi ovat huonoja ja seksiä ei muuten enään tule.
- ja jatka muutenkin
Raharenki kirjoitti:
Noin se menee.Naulan kantaan sanottu.
Erosin omastani jonkin aikaa sitten, koska muutuin niin huonoksi mieheksi etten kelvannut enää mihinkään. En osannut mitään. Olin liian paljon töissä. Vaadin liikaa seksiä. Perkele. Erohan siitä tuli. Kun oltiin asuttu erillään pari kuukautta, alkoi todellinen puhelinralli. Tekstaria tuli.Puheluita tuli, jos minkäkin laatuisella tekosyyllä. Seksiä tarjottiin ja tuputettiin niin maan perusteellisesti.Asiaa tuli oveni taakse niin yöllä kuin päivälläkin.Lopulta keskustelimme asiat halki, poikki ja pinoon. Kaiken piti olla kunnossa. Vaimoni palasi kotiin, koska oli kuulemma läksynsä lukenut ja lukemansa ymmärtänyt. Kattia kanssa. Kolmen viikon päästä entinen meno alkoi taaskin, entistäkin pirullisempana. Taidanpa taaskin kävellä Maistraattiin.samaan malliin, niin et saa pidettyä yhtään naista lähelläsi, jos joku erehtyy lähellesi edes tulemaan.
Jännä että naiset muuttuu akoiksi heti kun ne ei teitä keski-ikäsiä ruppanoita jaksa katella. - jo oppinut
ohi ymmärryksen kirjoitti:
Siinä ehkä vastaus alkuperäiseen kysymykseen.Kyllä kirjoituksesi kolahti, myönnän.
Olin tuollainen kolmikymppisenä pienten lasten äitinä ja ollessani avoliitossa.
Ex-mieheni varmasti koki noin.
Kaikki mitä hän teki oli väärin.
Erosimme ja yritimme uudestaankin, ei onnistunut.
En kuitenkaan pidä itseäni yksin syyllisenä.
Me exäni kanssa olimme toistemme peilikuvia
ja toinen toisistamme muovasimme vuosien
varrella tuollaisia paskapäitä.
Olin oikea pirttihirmu!
Kaipasin toisen läsnäoloa ja purkasin tämän
niin väärällä tavalla ulos kun voi vaan olla.
kiukuttelin ja vittuilin.
Tunsin itseni yksinäiseksi ja turhautuneeksi.
Mieheni samoin.
Nyt elän elämääni nelikymppisenä, eronneena
jo läksyni oppineena ja uudessa parisuhteessa.
Eron tarkoitus olisi kai opettaakin jotain?
Itsestä nyt ainakin.
Ihmettelen miksi keski-ikäiset eronneet naiset vielä sitten tekevät
samaa joka osoittautui vääräksi tavaksi?
Ja miksi eronneet keski-ikäiset miehet toistavat
edelleen samaa kaavaa uusissa nais-suhteissaan?
Luulisi että edelliset suhteet ovat jo kertoneet sen mikä ei kannata ja
mitkä asiat eivät ole niin tärkeitä?
Esim.työ ja raha.
Työ parisuhteessa vie toisen ihmisen kokonaan pois.
Liian kunnianhimoinen työntekijä
jättää puolison automaattisesti kakkoseksi.
Minä opin sen että parisuhde on aina oltava ykkössijalla kaikessa ja kaikissa asioissa.
Mieheni on minulle tärkein.
Ei raha, ei työ ei talo ei siivoaminen ei edes
lapset.
Läheisyys syntyy vain yhdessäolemisesta ja kaikesta puhumisesta.
On luonnollista olla toiselle hyvä. - uusi onniko miehissä?
jo oppinut kirjoitti:
Kyllä kirjoituksesi kolahti, myönnän.
Olin tuollainen kolmikymppisenä pienten lasten äitinä ja ollessani avoliitossa.
Ex-mieheni varmasti koki noin.
Kaikki mitä hän teki oli väärin.
Erosimme ja yritimme uudestaankin, ei onnistunut.
En kuitenkaan pidä itseäni yksin syyllisenä.
Me exäni kanssa olimme toistemme peilikuvia
ja toinen toisistamme muovasimme vuosien
varrella tuollaisia paskapäitä.
Olin oikea pirttihirmu!
Kaipasin toisen läsnäoloa ja purkasin tämän
niin väärällä tavalla ulos kun voi vaan olla.
kiukuttelin ja vittuilin.
Tunsin itseni yksinäiseksi ja turhautuneeksi.
Mieheni samoin.
Nyt elän elämääni nelikymppisenä, eronneena
jo läksyni oppineena ja uudessa parisuhteessa.
Eron tarkoitus olisi kai opettaakin jotain?
Itsestä nyt ainakin.
Ihmettelen miksi keski-ikäiset eronneet naiset vielä sitten tekevät
samaa joka osoittautui vääräksi tavaksi?
Ja miksi eronneet keski-ikäiset miehet toistavat
edelleen samaa kaavaa uusissa nais-suhteissaan?
Luulisi että edelliset suhteet ovat jo kertoneet sen mikä ei kannata ja
mitkä asiat eivät ole niin tärkeitä?
Esim.työ ja raha.
Työ parisuhteessa vie toisen ihmisen kokonaan pois.
Liian kunnianhimoinen työntekijä
jättää puolison automaattisesti kakkoseksi.
Minä opin sen että parisuhde on aina oltava ykkössijalla kaikessa ja kaikissa asioissa.
Mieheni on minulle tärkein.
Ei raha, ei työ ei talo ei siivoaminen ei edes
lapset.
Läheisyys syntyy vain yhdessäolemisesta ja kaikesta puhumisesta.
On luonnollista olla toiselle hyvä.HUI, HUI.
Kamalaa toi ajattelusi...miksi avioerossa tarvii hakea tai edes ajatella kumpi on SYYLLINEN.
Itsekin olen eronnut ja sovussa, meidän eroon ei haettu syyllistä vaan yhdessä päätettiin ero on parempi kuin kaksi onnetonta naimisissa.
Molemmat keskiikäisiä ja tajuttiin että kummallakin voi olla uusi onni vielä edessä, nyt ollaan parhaat kaverit ja toinen löysi jo uuden onnen.
Liitto on historiaa ja huominen tulevaisuutta suotta pohtia mikä meni pieleen tai mikä ei, sille ei mitään voinut mut huomiselle voi.
- käydä
Itse jouduin jätetyksi 52 v iässä ja vannoin ettei koskaan kodissani kaksilahkeista hiihtäjää oleile. Sitten hän vaan tuli. Ilman hakematta, ilman että osoitin minkäänlaista kiinnostusta häneen. Näin oli tarkoitettu, ehkä joku korkeimman johdatus. Ja kaiken lisäksi kun täällä tuo seksi tuntuu näyttelevän pääosaa, niin sekin pelittää. Olen maailman onnellisin keski-ikäinen tai voi kai sanoa jo vanhus.
Eli tätäkään asiaa ei kai voi yleistää.- "eronnut miehetön akka...
Tähän kysymykseen kaivattiin vastausta:
" Miksi pitää niin hanakasti metsästää miestä, jos miesten elämä lähtökohtaisesti ärsyttää?"
Oli niin asenteellinen lähtökohta ja yleistys asianlaitaan, että vaikea on ymmärtää koko kirjoittajan asennetta. Meitä eronneitakin on niin monensorttisia ja ero ei , yllätys yllätys, tule sieltä akan vaan ukon puolelta.
Itse olen myös eronnut kymmenisen vuotta sitten, ulkonäöllisesti olen kuulemma miesten mieleen. Viihdyn silti aika kiireisessä elämänrytmissä, kun harrastuksia on moneen suuntaan. Se on ehkä yksi syy, ettei ole edes ehtinyt kauheasti etsiskellä Eli en ole hirveästi uutta miestä tieten tahtoen etsinyt, jos on vastaan tullut joku kiinnostava , harrastusten puolelta yleensä, niin on mahdollisesti aloitettu seurustelu.
Viihdyn yksin, vaikka miehet ovat minusta mielenkiintoisia otuksia ja kivaa olisi jos sellainenkin sohvalta löytyisi. Mutta pärjään toki ilmankin. Vaikkei sitä miestä taloudestani löydy, niin annnan kyllä fiksuille miehille todella paljon arvoa. On ihanaa, että miehiä on olemassa. Mutta kyllä naisetkin paremman arvostuksen ansaitsevat, kuin alkuperäinen mies kirjoitti ,niin hirveästi yleistäen. Meitäkin on moneen junaan.
Ja nyt yksinkertainen vastaus yleistettyyn kysymykseen :
" Siitä puhe, mistä puute !"
Terveisin akka ,jonka mielestä miehet on yleensä aivan ihania sellaisenaan. Täydellisyyttä ei ole, eikä edes tarvitse löytyä ! Kukapa meistä täysin virheetön olisi
- nainen vastaa
Hitsi hitsi miehet siis ajattelevat minusta automaattisesti nyt näin?
15 vuotta avoliittoa takana, kolme lasta.
Mies kyllästyi arkiseen perhe-elämään.
Ei ollut omaa eikä yhteistä aikaa. Mies ei jaksanut odottaa enään tässä "vankilassa" vaan otti ja
lähti.
No erosta on jo viisi vuotta.
Olen kaivannut läheisyyttä ja kumppanuutta.
Ja sitä seksiäkin.
Nyt tiedän mitä oikeasti
elämältäni itsekkin haluan.
En missään nimessä enään miestä jonka kanssa
jakaisin laskuni tai perustaisin perheen.
Nämä asiat ovat jo takanapäin suurimalla
osalla keski-ikäisistä eronneista ja eronsa
läpikäyneistä naisista.
Vaan haluan ihmisen jonka kanssa voisin vaihtaa mukavan yksinolemiseni vielä mukavampaan kaksinolemiseen.
Ihanaa kun ei enään tarvitse puuttua toisen tekemisiin, pukeutumiseen tai sisustamisiin.
Eikä kukaan puutu minun tekemisiin eikä odota
mitään minulta.
Valitsen sellaisen miehen jota ei tarvitse
enään "kouluttaa" vaan jonka hyväksyn juuri
sellaisena kuin hän on.
Koska vaihtoehtoa ei ole kuin
hyväksyminen.
Tai olla yksin.
Sehän on keski-ikäisen eronneen mahdollisuus!
Miksi ihmeessä joku haluaisi samaa vielä joka
on todistetusti epäonnistunut???
Eroista pitäisi oppia jotakin.
Täällä kuitenkin huomaan tuon ajatusmaailman miehillä.
Eniten pelätään eronnutta keski-ikäistä naista
jota pidetään rahanahneena miestensyöjänä.
Tosiasiassa SUURIN osa naisista jotka ovat tässä
elämäntilanteessa kuin minä ajattelevat päinvastoin. Usko minua.
He haluavat tasavertaisen elämänkumppanin.
Heillä on omat rahansa. Heillä on omat seksintarpeensa ei miellyttämisen tarvetta.
Heillä on jo kyky hyväksyä mies juuri sellaisena
kuin tämä on. Heillä on myös kyky hyväksyä itsensäkin.
Edellisestä elämästä oppineena ei tarvetta
enään muuttaa ketään mieleisekseen.
Luulenpa että tämä on kuitenkin miehille pelottavaa?
Miehen esittämisen tarve on suurempi kuin kyky olla oma itsensä.
Miehet joita olen lähestynyt puhuvat rahasta, työstä ja meriiteistä joita heillä on.
He olettavat minun haluavan sitä automaattisesti.
Tai jotakin "taideseksiä" nuoren kundin kanssa?
Nuorilla kavereilla tuntuu olevan ajatus että
kaikki keski-ikäiset naiset hinkuvat sellaiseen?
Minä haluan miehen joka on oma itsensä vaikka
anorakissa ja kumisaappaissa.
Jonka kanssa voin viettää aikaani ja jakaa arkeani tälläisenä
kuin se on.
Jota saan pitää hyvänä ja helliä.
Nyt olen antanut itselleni luvan rakastaa
ja olla rakastettu.
Haluan ihmisen johon saan tutustua ja jonka kautta voin oppia uutta niin hänestä
kuin itsestäni koko ajan.
Mieheltä se vaatii kyvyn näyttää itsensä minulle.
Kokonaan.- jo keski-ikäinen..
Etsisin sinut, ottasin kyytiin ja ratsastettais hevosella kohti auringonlaskua, päivänkakkarat korvan takana.
m36 - osuvasti sanottu
Sekoilin nuoreen mieheen. Nyt senkin tiedän mikä virhe. Haluan myös kuten sinä löytää oikean kokeneen ihmisen, miehen. Helpommin sanottu kuin tehty...
- vasta eronnut
juuri noin minäkin ajattelen.Haluan miehen,en uutta kyttääjää ja riippakiveä:miehen,jolla asiat selvillä eikä katkeria tunteita ex:ää tai yleensä naisia kohtaan.
Nautin olostano lasten kanssa eikä tarvitse elää pelossa,että suututta toisen tekemisillään tai tekemättä jättämisillään,saan mennä ja tulla ihan vapaasti ilman ainaista huonoa omaatuntoa.Lapsilla on hyvät vanhemmat omissa kodeissaan.
Kyllä minun syli kaipaa miestä,jota saisin helliä ja rakastaa ja vastavuoroisesti hän hellisi ja rakastaisi minua.En halua mitään isätyyppiä tai laskujen maksajaa,pärjään ihan hyvin.Ja lapsien elättämiseen osallistuu heidän isänsä.
En koe olevani uhka kenellekään,en edes käy kapakoissa,kun en jaksa sitä touhua.Siksi onkin aika hankala löytää kaveria itselleen.Mutta kyllä sitä yksinkin pärjää:)Ja jospa joku päivä joku mies huomaisi,kuinka oikeasti ihana nainen olen:)
- keski-ikäinen ja eronnut
koska tahto ja rakkaus loppuivat, ym. asioiden vuoksi.En tietääkseni metsästä ketään sen kummemmin.Toki olisi hienoa, jos olisi joku hengenheimolainen osaa arjesta ja juhlasta jakamassa, mutta ilmankin voi elää!Elämässä on sisältöä yllin kyllin!En etsi muutoskohteita, koska tuskin muutun itsekään enää kovin paljon.
- ei kiitos
Paljon vastauksia sulle tullut, mut tahdon vielä kertoo oman versioni.
Olen eronnut ja en todellakaan metsästä miehiä, en hae edes sitä oikeaa, nautin uuden elämäntavan opettelusta ja jokaikinen poraaminen ja ns. miehinen työ on mieleiseni haaste, kokeilen ensin ja sitten vasta pyydän jonkun tutun miehen tekemään sen.
En hae edes seksi seuraa, yöäk.En ole nähnyt yhtäkään mieleistäni miestä.Keskiikäiset kaljamahat,
päältä kaljut,elämän koulimat, vaimonjättämät,joilla ei muuta elämää ole kuin tylsä avioliitto tai vaimon jättämät, ei kiitos.
Jos nuorempia näkee he luulee heti että olemme seksiä vailla, tahtovat seksi kokemuksia, tai äiti hahmoa.ei kiitos.
Missä lie ikäiseni tervejärkiset miehet joilla ei ole vaimoa tai tylsää elämää....miehet joilla on elämä ja itsetunto kunnossa....?
- eron ottanut keski-ikäinen
Se on vaan niin,että keski-ikäinen nainen huomaa tulleensa huijatuksi ilmaiseksi huoraksi ja piiaksikeski-iän kynnyksellä ja kun lapsetkin alkavat olla jo niin isoja,etteivät tarvitse samanlaista paapomista kuin pienempänä,nainen huomaa olevansa NAINEN ja siitä se kaikki lähtee...
En vain ymmärrä sun pointtia haukkua meitä keksi-ikäisiä vanhenevia naisia.Ilmeisesti ei irtoa naista,kun noin kamalan katkera olet.Kannattaa miettiä,että jos ne sinut hyljänneet naiset olisivatkin ihan kohtuullisia vaatimuksissaan?Ja ystävä,et se sinäkään niin haluttava enää ole;)
Minäkin toivon löytäväni oman rakkaan,ajan myötä.Siihen asti on ihan kiva käyttää "laastariksi" sellaisia miehiä kuin sinä;)- luulla liikoja
Jos sinulla on joskus autokauppiasta sattunut päälle kaatumaan hiihtokeskuksessa tai vanhojen humpalla, ei silti pidä luulla, että minunlaisiani miehiä saisit. Edes laastariksi.
Olet ilmeisesti juuri kuvaukseni kaltainen vanheneva nainen: helposti saatavilla. Epätoivoisena alkuksi miellyttämishaluinen. Sitten oma vittumainen luonne alkaa puskemaan läpi, eikä suhde jatku.
Kiva teitä oli panna. Ennen kuin vaihdoin nuorempiin.. - Se vanheneva
luulla liikoja kirjoitti:
Jos sinulla on joskus autokauppiasta sattunut päälle kaatumaan hiihtokeskuksessa tai vanhojen humpalla, ei silti pidä luulla, että minunlaisiani miehiä saisit. Edes laastariksi.
Olet ilmeisesti juuri kuvaukseni kaltainen vanheneva nainen: helposti saatavilla. Epätoivoisena alkuksi miellyttämishaluinen. Sitten oma vittumainen luonne alkaa puskemaan läpi, eikä suhde jatku.
Kiva teitä oli panna. Ennen kuin vaihdoin nuorempiin..Nyt tais kolahtaa sulla;)En tosiaankaan ole epätoivoinen,päinvastoin.Oikein mukavaa ja vapaata alämää nauttiva nainen.ja kyllä minäkin olen sitä mieltä,että parempia ne nuoret miehet onkin;)
- Se vanheneva,mutta ei katke...
luulla liikoja kirjoitti:
Kiva teitä oli panna. Ennen kuin vaihdoin nuorempiin..hmmmm...olisin sinuna varovainen noiden nuorempien naisten suhteen.Eivät ole läheskään niin hyväluontoisia kuin jo hieman kokenemmat naiset.Huomaavat pian,kuinka et jaksakaan olla niin viriili kuin pari ekaa kuukautta,sitten iskee se vanhuus sun miehisyyteen.Ja ne ei kauan teidän kuorsausta kuuntele,kun vaihtavat maisemaa.Ja pelottavinta sun fobian kannalta vanhenevia naisia kohtaan, että ne nuoretkin naiset vanhenevat;)Mutta onnea vain uudelle paremmalle elämällesi.Eikö se ole hyvä,että olet huomannut,kuinka hyvä mies olet ja olet löytänyt vertaisesi naisen??En vain ymmärrä,miksi sitten roikut täällä haukkumassa omien lastesi äidin ikäisiä naisia ja yleistät noin?Ei todellakaan kaikki eronneet neiset ole etätoivoisia ja tyrkkyjä!Mua ei ainakaan kukaan saa baarista sänkyynsä:)Enkä muuten käy koko laskettelukeskuksissa:))))
- älähti!
Se vanheneva,mutta ei katke... kirjoitti:
hmmmm...olisin sinuna varovainen noiden nuorempien naisten suhteen.Eivät ole läheskään niin hyväluontoisia kuin jo hieman kokenemmat naiset.Huomaavat pian,kuinka et jaksakaan olla niin viriili kuin pari ekaa kuukautta,sitten iskee se vanhuus sun miehisyyteen.Ja ne ei kauan teidän kuorsausta kuuntele,kun vaihtavat maisemaa.Ja pelottavinta sun fobian kannalta vanhenevia naisia kohtaan, että ne nuoretkin naiset vanhenevat;)Mutta onnea vain uudelle paremmalle elämällesi.Eikö se ole hyvä,että olet huomannut,kuinka hyvä mies olet ja olet löytänyt vertaisesi naisen??En vain ymmärrä,miksi sitten roikut täällä haukkumassa omien lastesi äidin ikäisiä naisia ja yleistät noin?Ei todellakaan kaikki eronneet neiset ole etätoivoisia ja tyrkkyjä!Mua ei ainakaan kukaan saa baarista sänkyynsä:)Enkä muuten käy koko laskettelukeskuksissa:))))
Ohhoh! Harvoinpa on kenelläkään kalikka noin kohdalleen osunut..
- Mutta mitäpä minä siitä
älähti! kirjoitti:
Ohhoh! Harvoinpa on kenelläkään kalikka noin kohdalleen osunut..
Hykersit varmaan jo etukäteen, että vastaa mitä vaan, niin tämän sinä laitat vastauksi, että saisit viimeisen sanan. Säälittävää, kun ei pysty keskustella, ainoastaan arvostella. Vastaa nyt vielä jotain näsäviisasta. Sovit kyllä nuoremmille mainiosti, jos ymmärrät mitä tarkoitan :)
- kylläpä sattuu..
Mutta mitäpä minä siitä kirjoitti:
Hykersit varmaan jo etukäteen, että vastaa mitä vaan, niin tämän sinä laitat vastauksi, että saisit viimeisen sanan. Säälittävää, kun ei pysty keskustella, ainoastaan arvostella. Vastaa nyt vielä jotain näsäviisasta. Sovit kyllä nuoremmille mainiosti, jos ymmärrät mitä tarkoitan :)
Harvoinpa on kenelläkään kalikka noin kohdalleen osunut..
kylläpä sattuu.. kirjoitti:
Harvoinpa on kenelläkään kalikka noin kohdalleen osunut..
:-)
- heh
Mutta mitäpä minä siitä kirjoitti:
:-)
Mitäpä sinä..
- metsästetään, niin
kerro ne omat kokemuksesi meille!;) Missä käyt metsästämässä, miten valmistaudut tilanteeseen?
- Edellinen
En minä metsästäkään,ei tarvitse.Seuran tarjoajaia kyllä riittää,senkun valitsee parhaimman näköiset.Ei siihen sen kummemmpaa "valmistautumista" tai suunnitelmia tarvitse.Hyvät naiset menee ihan tyrkyttämättä:)
- niitä keski-ikäisiä
Edellinen kirjoitti:
En minä metsästäkään,ei tarvitse.Seuran tarjoajaia kyllä riittää,senkun valitsee parhaimman näköiset.Ei siihen sen kummemmpaa "valmistautumista" tai suunnitelmia tarvitse.Hyvät naiset menee ihan tyrkyttämättä:)
sillä silmällä? Jos vientiä on muutenkin, ei luulis kiinnittävän mitään huomiota. Vai meneekö sulla niin huonosti, että täytyy itselle vakuuttaa olevansa täydellisen tyhmä!
- Ihana keski-ikäinen nainen
niitä keski-ikäisiä kirjoitti:
sillä silmällä? Jos vientiä on muutenkin, ei luulis kiinnittävän mitään huomiota. Vai meneekö sulla niin huonosti, että täytyy itselle vakuuttaa olevansa täydellisen tyhmä!
Oikein hyvää jatkoa sulle;)
niitä keski-ikäisiä kirjoitti:
Kitiset? Mihin huomiota? Ap kysyi kysymyksen ja kai siihen sopii vastata, ettei ei kaikki metsästä, jos asia kerran on niin. Sinulla on tarve päästä sanomaan viimeinen sana, vaikka siinä ei ole päätä häntää. Vastaapa nyt tähän sitten ja analysoi minut, kun se niin mainiosti sujuu :)
- samaa mieltä kanssasi
Olen itse nainen. Olen samaa mieltä kanssasi: Miksi miestä pitää metsästää? En ole koskaan tajunnut.
Kun minä lähden baariin pitämään hauskaa, niin lähden sinne hyvien ystävien kanssa; tärkeintä on pitää hauskaa hyvässä seurassa, miehen löytyminen on 'sivujuonne'.
Kuvitelma, että onni löytyy miehestä, ja vain miehestä, kertoo nimenomaan turhautuneisuudesta; ihminen ei hetkeäkään mieti, mitä kaikkea muuta kiinnostavaa maailma on pullollaan.
Sanoisin: 'Miehen metsästys' - yksi narsismin muoto.- paljon nähnyt
Sitä paitsi nämä "keski-ikäisistä" naisista tehdyt yleistykset eivät niinkään liity tiettyyn ikään vaan tiettyyn ajan jaksoon, jolloin naiset on kasvatettu.
Nämä kotka-ongelmat koskevat lähinnä 50-luvun lopulla ja 60-luvulla syntyneitä naisia. 70-luvulla syntyneet ja sitä nuoremmat tytöt on ihan asiallisesti käyttäytyviä ihmisiä. Niistä tulee vielä ihania keski-ikäisiä naisia! - alice
paljon nähnyt kirjoitti:
Sitä paitsi nämä "keski-ikäisistä" naisista tehdyt yleistykset eivät niinkään liity tiettyyn ikään vaan tiettyyn ajan jaksoon, jolloin naiset on kasvatettu.
Nämä kotka-ongelmat koskevat lähinnä 50-luvun lopulla ja 60-luvulla syntyneitä naisia. 70-luvulla syntyneet ja sitä nuoremmat tytöt on ihan asiallisesti käyttäytyviä ihmisiä. Niistä tulee vielä ihania keski-ikäisiä naisia!Olen eronnut keski-ikäinen nainen. Erosin jo 36 vuotiaana ja nyt olen 46. Hassu juttu, en ole metsästänyt ketään koska on ollut tämä oma elämä niin suuri helpotus.
Minua on kyllä muutama mies metsästänyt. Toinen on ystävättäreni mies, perhetuttu ja toinen muuten vaan varattu mies joka ei kommentoi perhettään. Haluaisi kovasti tavata salaisesti.
Olen kokenut nämä lähestymiset loukkaavina. Olen heidät torjunut jo moneen kertaan kun eivät meinaa uskoa. Luulen että he luulevat minun kaipaavan jotain salasuhdetta ja irtoseksiä. Omituisia miehiä.
Tämä kokemus on entistä enemmän pitänyt minut poissa metsästyspoluilta. Jopa olen luopunut itseni tälläämisestä ja pynttäämisestä kun pelkään antavani oudon singnaalin.
Olen tyytyväinen näin. - dosentti lepakko
paljon nähnyt kirjoitti:
Nämä kotka-ongelmat koskevat lähinnä 50-luvun lopulla ja 60-luvulla syntyneitä naisia. 70-luvulla syntyneet ja sitä nuoremmat tytöt on ihan asiallisesti käyttäytyviä ihmisiä. Niistä tulee vielä ihania keski-ikäisiä naisia!Ongelmahan on aivan yleinen.
1.Nainen rakastuu,haluaa miehen ,tekee kaikkensa saadakseen haluamansa jotta voisi pistää pieneen pulloon ja katsella.
2.Yhdessä asuminen on mukavaa,on ajateltavaa,ongelmia ,kunpa kaikki pysyisi kasassa.
3.Arki tulee vastaan,miehessä havaitaan ärsyttäviä piirteitä alkaa koulutus ja yleensä niin viekkaasti ettei mies itse sitä havaitse.
4.Mies on koulutettu ja sisäsiisti
5.Nainen havaitsee ettei tuollaisen ukon kanssa jaksa,uutta jännitettä on saatava.
RESEPTI:
Miehet älkää antako naisten muokata itseänne ja osatkaa epäillä heidän luonteensa aitoutta.
Kenkää tuollaisille vosuille.
Älkääkä koskaan heitä säälikö koska kyllä he aina löytävät uuden haasteen elämäänsä jostain urposta.
- Kopsis
Juu-u. Nuoren naisen näkökulmasta tämä koko keskustelu on aika hauska. Ja ihan liian täynnä yleistystä. Ensin täällä keskusteluun osallistuneet KESKI-IKÄISET MIEHET haukkuvat kaikki keski-ikäiset naiset, mutta vaikuttaa lopulta siltä, että tuo yleistys koskeekin ihan kaikkia naisia.
Miksi ihmeessä sitten olette naisten kanssa? Olkaa miesten kanssa!
Jos kerran jotain vientiä joskus on säälistä nuorten naisten osalta, miksi sitten viette kotiinne niitä tyrkkyjä keski-ikäisiä naisia? Täällä haukutte, mutta tosielämässä kuitenkin kelpaa aivan heti, kun näköpiiriin ilmestyy. Muuten, harva nuori nainen katselee enää teidän peräänne, ne ajat ovat teiltä ohitse aikapäivää sitten! On aika ällöttävää, kun vanha mies tulee sopertamaan ties mitä, ja heti tietää, mitä se metsästää. Onneksi täällä ainakin yksi mies on jo tajunnut sen! Pisteet hänelle!
Aika moni keski-ikäinen nainen on täällä kertonut pärjäävänsä vallan mainiosti ilman miestä, ja on tyytyväinen omaan elämäänsä itsensä kanssa. He ovat kertoneet, etteivät koe mitään tarvetta "metsästää miestä itselleen". Kommenttia on tullut myös jo koetusta erosta ja sen syistä, sekä opituista läksyistä. Kannattaisi uskoa myös näitä kommentteja, eikä viljellä vastaväitteitä.
Joten seuraavan kerran kun te miehet lähdette etsimään seuralaista itsellenne, katsokaa myös sinne takapöydässä olevaan yhdessä hauskaa pitävään keski-ikäiseen naisporukkaan. Tai, jos ei nappaa naiset, teille löytyy varmasti jokin parempikin paikka, lykästääkö sielläkään...- tunnustan
Olin näköjään väärässä väittäessäni, että 70-luvulla syntyneet tytöt olisivat ihan kivoja. Ehkä minulle on vain sattunut sellaisia tielleni.
Sinä et ole onneksi sattunut. - pakka sekaisin
tunnustan kirjoitti:
Olin näköjään väärässä väittäessäni, että 70-luvulla syntyneet tytöt olisivat ihan kivoja. Ehkä minulle on vain sattunut sellaisia tielleni.
Sinä et ole onneksi sattunut.Niin että nyt on sitten 70-luvulla syntyneetkin naiset "kauheita akkoja" :)) Olisko kuule niin, että sulle on noi naiset yleensäkin aika iso probleemi - iästä riippumatta.
Viittaan edelliseen kommenttiin; käänny hyvä mies oman sukupuolesi edustajien puoleen, niin pääset naisista kerta heitolla eroon.
Terkuin Jorma ;)
- Nuori vai jo vanhempi
Onko elämässäsi nyt tälläinen keski-ikäinen nainen?
Kokemusta heistä sinulla tuntuu ainakin olevan kovasti?
Oletko joutunut metsästäjän saaliiksi ja nyt
pettyneenä ajattelet kaikista noin?
Ehkä juuri baareista ja paikalisista sellaisista
löytää nämä katkerat tapaukset?
Miten voit päästää eläämääsi tuollaisia naisia
koska selvästi jo tiedät mitä et naiselta halua?
Meillä kaikilla on valinnanvapaus.
Minä olen huomannut hyvissä ajoin jo miehestä
onko tämä katkera keski-ikäinen vai ei.
Asioista pitää kumppanin kanssa myös puhua sekä
niistä toiveista ja haluista. - ainainen
Kylläpä sinua on loukattu ja nyt anonyyminä annat takaisin minkä pystyt. Tämän ei pitäisi loukata ketään, sillä asialla on mies. Pienellä.
- Kysyn vaan
Olit sitten yksinhuoltaja, eksä, nyksä, keski-ikäinen, nuori, vanha, tai muunlainen, kunhan olet NAINEN, niin aina joku löytää jotain vikaa!!! Mikä meissä naisissa on vikana. Miehiä ei läheskään arvostella näin rankasti kuin meitä naisia.
Ei ole meidän vika että olemme syntyneet naisiksi. Alkaa pikku hiljaa ottaa koteloon.
Jos meitä naisia ei olisi, ei olisi teitä miehiäkään!!!- mikä jurppii
Lue se ap:n viesti. Kyllä siinä ihan selkeästi kerrotaan, mikä jurppii. Jos sinulle todella kuvatun kaltainen käytös on vain "naisena olemista", niin oletpa kenties kiteyttänyt koko ongelman.
- Sinullekin
mikä jurppii kirjoitti:
Lue se ap:n viesti. Kyllä siinä ihan selkeästi kerrotaan, mikä jurppii. Jos sinulle todella kuvatun kaltainen käytös on vain "naisena olemista", niin oletpa kenties kiteyttänyt koko ongelman.
Tässähän sanottiin, oli miten vaan niin aina on väärin jonkun mielestä. Eli joku haukkuu toinen ne naiset, joita ei kiinnosta miehet, ne nuoret, vanhat, laihat, oli miten oli, ei ole hyvin. Sinä, jos kuka et ymmärrä lukemaasi.
- Kysynpä vain
Äidistäsikö tässä kerrot, vai ihan ex-vaimostasi, jonka halusit takaisin, vaan ei tuo enää ottanut :)
- vain
Alkuperäisessä viestissä on esitetty selkeä kysymys. Olen pahoillani, jos luet niin huonosti, että luulet kysmyksessä olevan äitini tai ex-vaimoni.
Esimerkiksi kuntasi työväenopistossa on varmasti kursseja, joilla opetetaan lukemaan. Peruskouluiän olet jo luultavasti ohittanut. - Kysynpä vain
vain kirjoitti:
Alkuperäisessä viestissä on esitetty selkeä kysymys. Olen pahoillani, jos luet niin huonosti, että luulet kysmyksessä olevan äitini tai ex-vaimoni.
Esimerkiksi kuntasi työväenopistossa on varmasti kursseja, joilla opetetaan lukemaan. Peruskouluiän olet jo luultavasti ohittanut.Kaiken takana on nainen :)
- kun et pysty perustelemaan
vain kirjoitti:
Esimerkiksi kuntasi työväenopistossa on varmasti kursseja, joilla opetetaan lukemaan. Peruskouluiän olet jo luultavasti ohittanut.kantaasi.Heh...
- kuin sinne huutaa
kun et pysty perustelemaan kirjoitti:
kantaasi.Heh...
Eipä taida sinullakaan hepposet perustelut olla.
- Tuskin kaikki
keski-ikäiset käyttäytyvät kuten sanot, en ainakaan minä. Olen itse juuri eroamassa miehen käytöksen vuoksi, koska hän on itse pettänyt moneen otteeseen, vaikka toista on luvannut ja vannonut.
Itse en ole tilanteeseeni syypää ja tuskin meistä eroavista tai eronneista kaikista tulee tuollaisia kevytkenkäisiä, kuten annat kuvan. Ihmettelen, että jos olet vain kohdannut tuollaisia naisia, niin onkohan sinussakin jotain muutettavaa? - hyvin eronnut nainen
vastaa omilla mietteillään keski-ikäisistä miehistä, joita on "sillä silmällä" hiukan varovasti katsellut. Yhtään tarpeeksi kiinnostavaa ei kyllä ole kohdalleni eron jälkeisten kuukausien aikana osunut. Vaatimukset kun tuppaa jo tässä iässä olemaan aika korkealla miesten suhteen; tervepäinen, vapaa, normaalit käytöstavat hallitseva, sisäsiisti, puhe- ja lukutaitoinen, tunne-elämältään aikuinen ja liikuntaa itsekin harrastava suomalainen mies. Siinä ne, mutta vaikealta tuntuu löytää.
Semmoisia on kohdalle osunut, jotka hölmöyksissään kuvittelevat eronneen naisen olevan pelkän seksin puutteessa (hmh) taikka ovat sivusuhteeseen vonkaavia varattuja miehiä (yök) taikka haluavat pitää oman eronsa jälkeen uutta naista itkumuurinaan (juoksen karkuun) taikka luulevat tekevänsä naiseen vaikutuksen asemallaan tai rahoillaan (ei kiinnosta).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746