iPod nao meni täysin jumiin

tiina-*

Miten ihmeessä menettelen, kun kesken kappaleen vajaan viikon käytössä ollut vekotin meni aivan täysin jumiin? Ei reagoi MIHINKÄÄN. Hyppäsi vain muutaman valikon takaperin eivätkä näppäimet reagoi, HOLD ei ole päällä (kokeilin liu'uttaa sitä edestakaisin, ei auttanut), ei mene pois päältä, ei reagoi kun laitan kaappelilla tietokoneeseen, ei reagoi adapteriin.

Valo loistaa näytössä, mutta mitään ei tapahdu. Pitää varmaan vain odottaa, kunnes akku loppuu.

Jos en saa enää toimimaan eli ipod ei lähde latautumaan, kun laitan sen töpseliin jne., mihin otan yhteyttä takuuasioissa? Onhan se nyt aivan uskomatonta, että viikon vanha laite tekee tenän. Olen käsitellyt varovaisesti.

Mutta onko kenelläkään vastaavia kokemuksia?

16

5524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mika...

      Oletko kokeillut resetoida sitä?

    • jason-blue

      Pidä menua ja keskinäppäintä pohjassa, kunnes ruudulle tulee omena-logo.

      • Mika...

        ... ainakin omassa iPod videossa piti "hold" kytkinta kliksauttaa kaksi kertaa ennen tuota tomenpidettä.


    • reset ja format

      tärkeimmät ominaisuudet ovat resetointi ja formatointi.

    • hockeyfan

      Minulla on ollut aivan sama ongelma tuon 30 GB:n Ipodin kanssa. Joka menee kanssa jumiin koko ajan n. puolen tunnin välein ja se täytyy pistää virrat pois ja virrat takaisin päälle ja tämähän syö vielä akkua aivan helvetisti.

      • iPodin omistaja

        Mulla on kans nano 2gb ja se tekee aina välil sillee et se tilttaa.. mut sit ku akku lopuu ja sen taas lataa ni hyvin pelaa.. mäki olin ekal kerral iha paniikis mut nyt se on jo iha normi juttu.. se tekee sitö aika useinki..


    • Mä_

      mulle on käyny kuule 2 kertaa just samat, viet vaan sen takas sinne mistä sen ostit.. kyllä siellä sitä jotenki hoidetaa.. mun omaki on aika uus..

    • Paska iPod

      Minulla ihan sama juttu mutta ei mene iPod päälle.. sammutin eikä lataudu, eikä reagoi mihinkää oli tietokoneessa kiinni tai ei

    • nasuqq

      mul on sama ongelma. olin just lenkil ja kuuntelin musaa sit se vaan sammu yhtäkkiä. ei mee päälle, oon koittanu ties mitä reset toimintoja, latausta, näppäinten rämppäystä jnejnejne. alkaa masentaa ku 1500 biisiä menis sen sileän tien.. jotain neuvoja pliis?

      • rez

        kun oma ipodini teki samaa, eli meni jumiin eikä suostunut menemään päälle. Apple support kertoi että hold nappulaa pitää klikkaila edestakaisin pari kertaa. sitten painaa keskipalloa ja menua yhtäaikaa n. 8 sek ja sitten ilmestyy applen logo. tälleen sain omani taas toimimaan


      • moikk
        rez kirjoitti:

        kun oma ipodini teki samaa, eli meni jumiin eikä suostunut menemään päälle. Apple support kertoi että hold nappulaa pitää klikkaila edestakaisin pari kertaa. sitten painaa keskipalloa ja menua yhtäaikaa n. 8 sek ja sitten ilmestyy applen logo. tälleen sain omani taas toimimaan

        kiitos sulle tuhannesti sain omani toimimaan tällä oon ikionnellinen oli päivän vanha KIITOS sulle TOSI PALJON


      • moikk

        lue alemp viesti siin kerrotaan


    • -hena-

      Mulla kävi samallain ipod classikin kanssa ku kuunteli musiikkii nii yhtäkkii meni jaa pimeeks eikä mihinkään reakoi ::/// En tiiä mikä siihe oikee meni ?? vastatkaa jotka tietää pliiss ! :)

    • moikk

      minulla tuli juuri sama juttu ja yritän hakea apua ärsyttää

    • apua! se ei toimi

      mulla on ipod nano jonka ostin hiljattain kerran oon saanu päälle ja sen jälkeen lataa koneen kanssa niin että omppu vilkkuu ja muuten ei sitten reagoi mihinkään. Se elää ihan omaa elämää. Kaikkee oon kokeillu ja takuuseen eivät ottaneet. Onko ollu vastaavaa? apua!

    • Anttipii

      Rez, suuret kiitokset! Luulin että ipodin päivät oli luetut, mut päätinpä ettiä asiasta tietoa! Nyt taas toimii ja hyvin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1595
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1263
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1090
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1037
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      930
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      861
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      858
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      61
      779
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      748
    Aihe