SIIS OIKEESTI,REIVEJÄ MISSÄ!!!

multipersonality

eiks kukaan oikeesti tiedä missä pidetään vanhan ajan kunnon reivejä helsingissä????vai onks täällä niin nuorta porukkaa et te ette ole 12v sitten ollu bileissä???
okei,techno on siis kuollu suomessa.kivat..
mulla se ainakin elää yhäkin.
hardstyle,acid,elektro,progressive,hc,hardbase,jump,hardtrance,deep jne jne...
jos joku tietää jotain olisitteko ystävällisiä ja kertokaa.käyn kyllä klubituksesta välillä vakoilemassa.

13

5801

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • baaris ainaki

      soitetan basshunterii ja cascadaa

    • raver78

      Kannattaa klubbarissa pyörii useimminkin ja kysellä vaikka sieltä.

    • PhearTheReaper

      täällä olevista on ainakin viestien sisällön perusteella todennäköisesti niin nuoria etteivät vielä 12v sitten edes kuunnelleet konemusiikkia saatikka olleet missään bileissä.

      Eihän varsinaisia "oikeita" reivejä ole enää järjestetty vuosikausiin oikeastaan missään päin maailmaa.. mitä nyt joskus vähän jotain yritetään. Samaa fiilistä ei nykypäivänä enää saada aikaiseksi mitä silloin joskus oli niissä 90-luvun alun "oikeissa" varastoreiveissä kun itse olin teini vaan nyt se tuntuu vähän väkisin väännetyltä vaikka olisi kuinka suuria DJ:itä levyjä pyörittämässä. Tosin minua nyt ei nykyään jaksa mikään "hard"- etulitteen omaava veret seisauttava musatyyli enää niin innostaakaan mitä nuorempana.

      Parhaimman tuloksen reivien hakemisellesi saat seuraamalla vaikka Plattarin tai Klubbarin kalentereita ja foorumeita, ne kun keskittyvät erityisesti konemusiikkiin jolloin myös informaatio on tarkempaa ja enemmän samasta aiheesta kiinnostuneita ihmisiä kuin mitä me muutamat hassut täällä.

      http://www.pltnm.org/phpbb/calendar.php
      http://klubitus.org/kalenteri.php

      Laitapa vaikka Klubbarin kalenterin kaupunkirajaukseen Helsinki niin näet hyvin helposti mitä on juuri ollut ja mitä tulossa.

      Ylipäätään musamausta ja ajankohdasta riippuen erikokoisia konemusatapahtumia on kuitenkin Etelä-Suomen suuremmissa kaupungeissa suhteellisen usein. Se ovatko ne kaikki kokemisen arvoisia, on eri asia.

      • Kenyon

        Itsekin olen koittanut etsiä reivejä, mutta kun ei löydy niin sitten ei. Jyväskylässä oli ihan hyvät reivit 90 luvun alkupuolella siellä paviljongin luona olevassa varastohaliissa ja samoin sitä paikka lähellä olevassa junatunnelissa. Muistaako kukaan noita bileitä.... Voi niitä aikoja..


      • P
        Kenyon kirjoitti:

        Itsekin olen koittanut etsiä reivejä, mutta kun ei löydy niin sitten ei. Jyväskylässä oli ihan hyvät reivit 90 luvun alkupuolella siellä paviljongin luona olevassa varastohaliissa ja samoin sitä paikka lähellä olevassa junatunnelissa. Muistaako kukaan noita bileitä.... Voi niitä aikoja..

        Onhan niitä "raveja", eli siis bileitä jatkuvasti, mutta aika on ajanut 90-luvun ohitse, eikä kukaan enää puhu "raveista". Se oli silloin ja nyt on nyt!
        Samalla tavalla sitä nykyään mennään konemusatapahtumiin kuin silloin ennenvanhaankin, mutta musa vaan on nykyään erilaista, valot ovat erilaisia, ihmiset ovat erilaisia ja paikat ovat erilaisia. Muuten kyllä idea on ihan sama kuin ennenkin, eli musiikki.
        Mikäli taas kaipaat / haet wanhaa "rave"-musaa, niin se on asia erikseen. Sitä voi sitten kuunnella kotona.


      • kinkku kiusaus
        P kirjoitti:

        Onhan niitä "raveja", eli siis bileitä jatkuvasti, mutta aika on ajanut 90-luvun ohitse, eikä kukaan enää puhu "raveista". Se oli silloin ja nyt on nyt!
        Samalla tavalla sitä nykyään mennään konemusatapahtumiin kuin silloin ennenvanhaankin, mutta musa vaan on nykyään erilaista, valot ovat erilaisia, ihmiset ovat erilaisia ja paikat ovat erilaisia. Muuten kyllä idea on ihan sama kuin ennenkin, eli musiikki.
        Mikäli taas kaipaat / haet wanhaa "rave"-musaa, niin se on asia erikseen. Sitä voi sitten kuunnella kotona.

        eikö siis enää järjestetä laittomia tehdashalli raveja?? Niissä oli niin nasta käydä sillon joskus.. niin nyt on klubeja mutta se ei ole sama. V***u mä oon wanha!!


      • ...
        kinkku kiusaus kirjoitti:

        eikö siis enää järjestetä laittomia tehdashalli raveja?? Niissä oli niin nasta käydä sillon joskus.. niin nyt on klubeja mutta se ei ole sama. V***u mä oon wanha!!

        Kyl niitä tehdashalli ja metsäreivejä vieläki järjestetään vaikka tuntuvat olevan vaikkakin niistä voi olla hankala saada infoa jos ei tunne alan ihmisiä.


      • glitchbitch
        ... kirjoitti:

        Kyl niitä tehdashalli ja metsäreivejä vieläki järjestetään vaikka tuntuvat olevan vaikkakin niistä voi olla hankala saada infoa jos ei tunne alan ihmisiä.

        Muuten jos hakee nostalgista rave-kokemusta niin varaa reissun Berliiniin. Aika on ihanasti pysähtynyt jonnekin -93 tienoille.


      • vanhus30plus
        glitchbitch kirjoitti:

        Muuten jos hakee nostalgista rave-kokemusta niin varaa reissun Berliiniin. Aika on ihanasti pysähtynyt jonnekin -93 tienoille.

        Osaako kukaan kertoa, missä Helsingissä olisi sellainen mesta, missä tanssilattialla soitettaisiin varsinkin TRANCEA ja housea, ja 30plus-ikäinen ei tuntisi itseään vanhaksi? Siis mesta, mikä ei täynnä 18-vuotiaita? Kävisin mielelläni esim. dtm:ssä, mutta sielläkin tuntee itsensä vanhaksi...

        ps. Alex Kunnari on huippu


      • löydön
        vanhus30plus kirjoitti:

        Osaako kukaan kertoa, missä Helsingissä olisi sellainen mesta, missä tanssilattialla soitettaisiin varsinkin TRANCEA ja housea, ja 30plus-ikäinen ei tuntisi itseään vanhaksi? Siis mesta, mikä ei täynnä 18-vuotiaita? Kävisin mielelläni esim. dtm:ssä, mutta sielläkin tuntee itsensä vanhaksi...

        ps. Alex Kunnari on huippu

        Tuossa taannoisella ulkoilulenkillä löysin hyvännäköisen tyhjän tehdashallin keskeltä metsää.Tosin luulen,että se puretaan parissa vuodessa,koska käsittääkseni se on jäämässä rakenteilla olevan Vantaan Kehäradan alle.(tai ainakin läheltä liippaa)

        Ja sitäpaitsi nykyään olisi kai mahdotonta järjestää laittomia reivejä, koska nykyään jokapaikassa ravaa niitä hiton vartijoita.

        Kun tähystin sisään hallin nosto-oven muovi-ikkunasta, saatoin vain kuvitella sinne tannssivia ihmisiä essopäissään ja DJ joka tyylikkäästi hoitaa hommansa.Ja kalenterissa komeilee vuosiluku 1992 kun samaan aikaan Britteinsaarilla "the rave scene has just exploded".


      • Raver39
        vanhus30plus kirjoitti:

        Osaako kukaan kertoa, missä Helsingissä olisi sellainen mesta, missä tanssilattialla soitettaisiin varsinkin TRANCEA ja housea, ja 30plus-ikäinen ei tuntisi itseään vanhaksi? Siis mesta, mikä ei täynnä 18-vuotiaita? Kävisin mielelläni esim. dtm:ssä, mutta sielläkin tuntee itsensä vanhaksi...

        ps. Alex Kunnari on huippu

        Trancea kuulee aika paljonkin Helsingissä ja nyt on tulossa todella kovat Superstitionin bileet, jossa soi ysäritrance. Sitten on tottakai Hallmarkit aina. Kannattaa esim. Circuksen tarjontaa katsoa, siellä on luvassa isoja Clublifen tapahtumia.


    • Noisesick

      Itsehän olen vasta 16v ja etsisin jonkin sortin hardcore/speedcore reivejä :D Huumemyönteisyydellä ei ole väliä koska kyllä hyvästä musiikista voi ilmankin nauttia. Kirjotan tänne kuusi vuotta myöhässä mutta itse kuuntelinkin vielä 6 vuotta sitten jotain helvetin paskoja lastenlauluja :DD

      • raver39

        Kandee suunnata Hollantiin, kun olet 18v. Suomessa Speedcorea voi kuulla Kovaytimen bileissä ja Hardcore Gabber Finlandin kemuissa kanssa, mutta siinä sen osaston tarjonta. Clublife ja MIndcore järkkää hc-bileitä ja nyt seuraavana tulee Suomeen hc-puolelta Day-Mar Clublifen bileisiin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4856
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3066
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1461
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1203
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1167
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1167
    Aihe