Olen hyvin vaalea ja näin ollen kulmakarvanikin ovat olemattoman väriset. Olen aiemmin käyttänyt RefectoCil -kestoväriä. Kun edellinen tuubi loppui ja ostin uuden niin tämä uusi väri ei pysy ollenkaan. Kyllä se näyttää tarttuvan silloin kun sen laitan, mutta se häviää heti pois. Ostin nyt Anttilasta toista merkkiä, Frans &ögonbrynsiärg. Tämä merkki ei edes tartu! Kun annan sen vaikuttaa vähän pidempään (15 min), niin iho alkaa allergisoida ja punoittaa.
Onko teillä muita kestovärivaihtoehtoja? Kiitän hyvistä vinkeistä jo etukäteen. Haluaisin kulmiini väriä, se antaa kasvoille ilmettä.
Kulmakarvojen kestoväri
2
467
Vastaukset
- suosittelen
itselläni sama ongelma että kulmakarvani näyttävät todella vaaleilta ilman värjäystä. Olen löytäny aivan ihanan kosmetologin jolla olen käynyt jo vuosikausia. He myös siistivät kulmat todella kauniiksi samalla kertaa ja vieläpä vahalla, ei nyppien. vahalla poistaen tulos pysyy hybvä usean viikon...itse käyn 'toimenpiteessä' 4-5 viikon välein, joskus harvemminkin. Ja värikin pysyy hienosti...
en tiedä missäpäin asut mutta suosittelen pientä kartoitusta alueesi kosmetologeista, se joka vahalla poistaa karvat kulmistakin, niin suosittelen:)- Vaaleat Karvat
Kiitos vinkistä. Olen pitänyt kosmetologipalveluja aina niin kalliina, että en ole pitänyt sitä ensimmäisenä vaihtoehtona. Mutta jos tulos kestää 4 -5 viikkoa, niin sitä kannattanee harkita. Ja vahaus tulisi vielä "kaupanpäälle". Kokeilen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain647556Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242979- 1431813
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1211501Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1711451- 1321182
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774