APUA! miehet auttakaa

yksinäinen 43 v nainen

Mieheni pitää minua itsestään selvyytenä, eikä ole kiinnostunut minusta tippaakaan. Olen todella yksinäinen ja onneton.

Tarvitse keskustelijaa ja halauksia, mutta miten sitä saan ja mistä?
Mulla on kaksi lasta.
Haluaisin tutustua noin 28-40 v rehelliseen ja luotettavaan mieheen. Onkohan heitä ja miten teen aloitteen.
Olen urheilullinen ja ok.

10

3773

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanoisin

..että potkaise ukko pihalle! valitettavasti näin..
      miehiä löydät vaikkapa ravintoloista(saattaa jopa löytyä helmi), harrastuksista...vaikka lenkkipolulta...mene rohkeasti juttelemaan! minä ainakin arvostan, jos naispuoleinen tulee jutskaamaan, eikä vain katsele vienosti jne.
      toivotan sinulle onnea hakuun!

mies helsingistä

• vaan tää yks

onko sulla kuvia netissä tai voisiko niitä saada s-postiin? voisin olla kiinnostunut,mistä päin olet kotoisin? olen 28 juuri ja juuri. 180/79...

• ...

Alkoi itkettään. Ikävää että noin. :(

• Itkettääkö!

Ihan tosi alkoikiko itkettää?
        Olen kuitenkin hebkisesti vahva, vaikka voimia eiole vielä lähteä pois!

• ...
        Itkettääkö! kirjoitti:

Ihan tosi alkoikiko itkettää?
        Olen kuitenkin hebkisesti vahva, vaikka voimia eiole vielä lähteä pois!

Alkoi itkettää joo. Tuntuu että muutenkin näitä tapauksia on liikaa. Pärjää siellä, koitetaan kaikki.

Jos saan hymyn hetkeksi. :)

• m24m

Nyt kaikki kynnelle kykenevät antamaan lohtua tälle rouvalle.
      Mua huolestuttaa kyllä sellainen, että tollanen 28 vuotias voi olla väärillä tarkoituksilla liikkeellä. Se voi olla sellainen, että se halua MILFin ja se taasen ei sovi tähän kuvioon millään ilveelläkään.
      Aika paha, koska sen pitäis olla kiinnostunu susta ja sun lapsista myös - aidosti. Koska kunhan prosessi(empatian tuoma hyvänolon tunne) käynnistyy niin sen miehen pitäis olla siinä sun mukana, ettei se jätä sua - särkee sun onnelliset haavekuvat aika pahasti...Ja sitähän me ei haluta, ei missään nimessä. Liimausliitokset häviää ja niitä on vaikeeta enää hiota siihen malliin että ne napsahtaa pysyvästi ja kestävästi toisiinsa.

Toivottavasti joku kunnollinen korjaa sut syleilyynsä ja antaa sulle sitä mitä sä tarvitset - rakkautta. :)

• Tai vastaavasta
    • no jos nyt oot pääkaupuki seudulta niin ota yhteys ja katsotaan mitä asialle vois tehdä mä oon 36v ja treenaan tukholman maratooniin eli oon kans ihan ok täl hetkel kans vähä yksinäinen ,on kans kaks lasta jotka asuu äitiensä luonna mut on ihan hyvät välit heidän kans

• 044-9394843

mulla on iso muna kyllä apua löytyy!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      157
      5890
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      114
      5525
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5217
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      3205
    5. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      55
      2759
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      25
      2591
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2280
    8. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      2070
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      13
      1880
    10. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      15
      1791
    Aihe