VAALITULOS OLI MAHTAVA!!!

Pentecostal*

On aivan erityisen riemullista, että Jumalaa kohtaan vihamieliset ja samalla myös jossain määrin antisemitistiset demarit saivat huonoimman vaalituloksen, mitä he ovat koskaan saaneet normaalioloissa! Tässä on Jumalan sormi ja ilmapiiri tulee porvarihallituksen myötä selvästi myötämielisemmäksi Kristinuskolle. Helsingin Sanomat on tämänaamuisessa lehdessä sitä mieltä, että Kristillisdemokraatit ovat Vihreiden ohella vahvimmin tyrkyllä hallitukseen Kokoomuksen ja Keskustan rinnalle (sävy on artikkelissa se, että KD on etusijalla Vihreisiin nähden). Nämä kaksi suurinta, Keskusta ja Kokoomus saivat enemmistön Eduskuntaan (yhteensä 101 paikkaa), joten he saattavat hyvinkin uskaltaa ottaa KD:n apupuolueeksi. Tarvittaessa suuret porvaripuolueet voivat jyrätä KD:n, mutta se pääsisi kuitenkin vaikuttamaan hallituksessa. Eikö ole selvää, että Jumala on tämän mahtavan vaalituloksen takana?

Kyllä Keskusta ja Kokoomus osaavat myös pitää köyhistä huolta ja he ovat siinä minusta vähintään yhtä hyviä kuin nyt syrjäytetty SDP. Jumalan vastaiset voimat ovat suomalaisessa päätöksenteossa paitsiossa ja minä toivon että lopullisesti. Hyvästi SDP!!!

Eikö ole hienoa, että Sauli Niinistö saavutti kaikkien aikojen suurimman äänipotin Eduskuntavaaleissa rikkoen yli 20 000 äänellä Hertta Kuusisen aiemman ennätyksen? Kuusinenhan oli tulipunainen kommunisti ja myös ateisti. Näen tässä paljon positiivista siksi, että Niinistö on tunnustanut avoimesti kristillisen uskonsa ja kertonut mm. lukevansa ahkerasti Raamattua. Näin kristitty voitti ateistin.

Kristillisdemokraatit, eli uskovaisten oma puolue ovat seuraavassa eduskunnassa todennäköisesti vahvempi voima kuin SDP ja Vasemmistoliitto. Puolue on pieni, mutta sitä kuunnellaan sitäkin tarkemmalla korvalla. Jumalan ihmisten mielipiteet kiinnostavat aina ihmisiä ja jos KD on hallituksessa, niin silloin tämä pieni-suuri puolue on todella hyvässä asemassa ja me uskovaiset saamme hengittää hiukan vapaammin.

64

1303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt se alkaa,

Pentecostalin vaali-show

• Pentecostal*

Saa kai sitä iloita siitä, että meille vihamieliset voimat saivat selkäänsä?

• KD ehdokas
        Pentecostal* kirjoitti:

Saa kai sitä iloita siitä, että meille vihamieliset voimat saivat selkäänsä?

pääsi eduskuntaan, kyllä tämä tappiolta tuntuu.

Mä odotin parempaa tulosta KD:lle, nyt oon pettynyt.

• Pentecostal*
        KD ehdokas kirjoitti:

pääsi eduskuntaan, kyllä tämä tappiolta tuntuu.

Mä odotin parempaa tulosta KD:lle, nyt oon pettynyt.

paikoissa ja nykyilmapiirin perustella se olisi ollut hyvinkin mahdollista. Oma ehdokkaani sai 135 ääntä. :)

• olis vielä
        Pentecostal* kirjoitti:

paikoissa ja nykyilmapiirin perustella se olisi ollut hyvinkin mahdollista. Oma ehdokkaani sai 135 ääntä. :)

puutunut, että olis paikkoja menetetty.

Harmittaa kun KD junnaa paikoillaan.

• Pentecostal*
        olis vielä kirjoitti:

puutunut, että olis paikkoja menetetty.

Harmittaa kun KD junnaa paikoillaan.

ymmärrämme sen, että ei tämän kasvavan pakanuuden puristuksessa KD kasva. Helsingissä monissa paikoissa vain KD:n vaali-ilmoituksia oli tuhottu. Se kertoo suomalaisten vihasta uskoamme kohtaan. Olen erittäin tyytyväinen siihen, että KD:n kannatus ei laskenut.

• Kristitty Israelin ystävä

Kirjoitit; "kertonut mm. lukevansa ahkerasti Raamattua."

Löytyykö netistä jotain, joka vahvistaisi tuon mainitsemasi ?

Kuulostaa kyllä hyvältä, mutta toivottavasti se myös olisi totta.

• Pentecostal*

tai luin lehdestä. Viime presidentinvaalien alla hän sen sanoi. En tiedä linkkiä.

• Pentecostal* kirjoitti:

tai luin lehdestä. Viime presidentinvaalien alla hän sen sanoi. En tiedä linkkiä.

täpärästi tsunamin kynsistä. Ilmeiseti hän tuli siinä Jumalan puhuttelemaksi, koska presidenttiehdokkaana kertoili avoimesti mm. Raamatun luvustaan. Se oli vähää vaille, että hän olisi nyt Suomen presidentti. Saapa nähdä, mitä tulevaisuudessa?!!!

• Pentecostal*
        purje kirjoitti:

täpärästi tsunamin kynsistä. Ilmeiseti hän tuli siinä Jumalan puhuttelemaksi, koska presidenttiehdokkaana kertoili avoimesti mm. Raamatun luvustaan. Se oli vähää vaille, että hän olisi nyt Suomen presidentti. Saapa nähdä, mitä tulevaisuudessa?!!!

ja hän vältti melkein yhtä suuren vaaran kuin Tsunami lopettaessaan seurustelun Tanjan kanssa... :D

Kyllä Niinistö on joko ministeri tai sitten jopa pääministeri seuraavassa hallituksessa.

• umpihetero
        Pentecostal* kirjoitti:

Timo Harakan haastattelussa Niinistö toi aikanaan suoraan esille sen, että hän ei ole kiinnostunut uskonnosta tai jumalasta. Joten älä puhu roksaa ja mene töihin.

• Pentecostal*
        umpihetero kirjoitti:

Timo Harakan haastattelussa Niinistö toi aikanaan suoraan esille sen, että hän ei ole kiinnostunut uskonnosta tai jumalasta. Joten älä puhu roksaa ja mene töihin.

ja osaa muuttaa kovien kokemusten jälkeen mielipiteitään. Mikä pelle se sinä olet kun et sitä tajua?

• Vaalitulos oli upea! Iloitsen varsinkin uusien naiskansanedustajien puolesta. Jeesus on Herra!

• Pentecostal*

Minäkin iloitsen fiksujen naisten puolesta ja äänestin itsekin naista...

• herramrks

Ajattele että lisää paikkoja saivat oikeisto, he joiden ansiota ei ole se että sinäkin voit elellä tuilla.
      Jeesuskin aina sanoi että haali omaisuutta, hanki pääomatuloja, rikastu, mutta älä heikommasta piittaa. Ne ovat vain laiskoja.

• Pentecostal*

ka kunnioittavat Kristinuskoa. Vasemmisto valehtelee kaikessa.

• herramrks
        Pentecostal* kirjoitti:

ka kunnioittavat Kristinuskoa. Vasemmisto valehtelee kaikessa.

Haluavat luoda juuri päinvastaisen yhteiskunnan kuin mitä Jeesus opetti.
        Onhan se tietenkin hieno osoitus "kunnioituksesta kristinuskoa kohtaan".

Mihin perustat tuon "Vasemmisto valehtelee kaikessa."
        Provatko vain vai seisotko sanojesi takana?

• Niih...

Mistä muuten johtuu kristillisten kai melko yleinen oikealle kallistuva poliittinen näkemys (Väitetään, että esim. lestadiolaisia ennen suoranaisesti 'käskettiin' äänestämään oikeistoa) ja sosiaalidemokratian ja vasemmistolaisuuden näkeminen peikkona.

Tosiasia kuitenkin on, ettei oikeisto 'heikon' asialla ole (jos nyt SDP:kään nykyään) eli oikeistopolitiikan voi nähdä toimivan Jeesuksen sanoman vastaisesti.

Piileekö taustalla ainoastaan 'kommunismin' peikko ja sen kielteinen suhtautuminen uskontoon, vasemmiston arvot kuitenkin sosiaalipolitiikassa ovat oikeistoa inhimillisemmät ja varmasti lähempänä sitä mitä Jeesus on halunnut kertoa.

• Pentecostal*
        herramrks kirjoitti:

Haluavat luoda juuri päinvastaisen yhteiskunnan kuin mitä Jeesus opetti.
        Onhan se tietenkin hieno osoitus "kunnioituksesta kristinuskoa kohtaan".

Mihin perustat tuon "Vasemmisto valehtelee kaikessa."
        Provatko vain vai seisotko sanojesi takana?

Sossut ovat Jumalan vihaajia. Porvarius perustuu protestanttiseen etiikkaan ja länsimainen hyvinvointi on porvarien ansiota.

• herramrks
        Niih... kirjoitti:

Mistä muuten johtuu kristillisten kai melko yleinen oikealle kallistuva poliittinen näkemys (Väitetään, että esim. lestadiolaisia ennen suoranaisesti 'käskettiin' äänestämään oikeistoa) ja sosiaalidemokratian ja vasemmistolaisuuden näkeminen peikkona.

Tosiasia kuitenkin on, ettei oikeisto 'heikon' asialla ole (jos nyt SDP:kään nykyään) eli oikeistopolitiikan voi nähdä toimivan Jeesuksen sanoman vastaisesti.

Piileekö taustalla ainoastaan 'kommunismin' peikko ja sen kielteinen suhtautuminen uskontoon, vasemmiston arvot kuitenkin sosiaalipolitiikassa ovat oikeistoa inhimillisemmät ja varmasti lähempänä sitä mitä Jeesus on halunnut kertoa.

Että olet oikeilla jäljillä tuossa kommunismin pelossa. Venäjän vaikutus Suomen historiassa taitaa ulottua vielä pitkälle.
        Etenkin se taannoinen uskontojen kieltäminen (joka meille tarkoittaa kristinuskon kieltämistä ja ehkä vainojakin)

• herramrks
        Pentecostal* kirjoitti:

Sossut ovat Jumalan vihaajia. Porvarius perustuu protestanttiseen etiikkaan ja länsimainen hyvinvointi on porvarien ansiota.

Sanot että "Porvarius perustuu protestanttiseen etiikkaan "

Haluaisitko hiukan valaista tarkemmin?

"ja länsimainen hyvinvointi on porvarien ansiota."

Ja tuota kanssa.

"Sossut ovat Jumalan vihaajia."

Tuo on täysi vale ja näin ollen syntiä.

• vaalia

• Pentecostal*
        herramrks kirjoitti:

Sanot että "Porvarius perustuu protestanttiseen etiikkaan "

Haluaisitko hiukan valaista tarkemmin?

"ja länsimainen hyvinvointi on porvarien ansiota."

Ja tuota kanssa.

"Sossut ovat Jumalan vihaajia."

Tuo on täysi vale ja näin ollen syntiä.

en rupea kanssasi jankkaamaan. Olet pahimman luokan änkyrä näissä asioissa. Länsimainen kulttuuri perustuu porvariuteen ja se perustuu puolestaan kristilliseen etiikkaan. Tutustu aatehistoriaan, niin näet, että sosialismi perustuu ateismiin ja on vapaan länsimaisen toimeliaisuuden vastavoima.

• herramrks
        Pentecostal* kirjoitti:

en rupea kanssasi jankkaamaan. Olet pahimman luokan änkyrä näissä asioissa. Länsimainen kulttuuri perustuu porvariuteen ja se perustuu puolestaan kristilliseen etiikkaan. Tutustu aatehistoriaan, niin näet, että sosialismi perustuu ateismiin ja on vapaan länsimaisen toimeliaisuuden vastavoima.

mutta minä en ole kaltaisesi. En näe mitä ajattelet jos et sitä kerro.

Itse en piittaa protestanttisesta etiikasta. Se on vain paskan arvoinen mikäli se edustaa eri arvoja kuin mitä Jeesus opetti.
        Mutta meitä on erilaisia.

• Pentecostal*
        herramrks kirjoitti:

mutta minä en ole kaltaisesi. En näe mitä ajattelet jos et sitä kerro.

Itse en piittaa protestanttisesta etiikasta. Se on vain paskan arvoinen mikäli se edustaa eri arvoja kuin mitä Jeesus opetti.
        Mutta meitä on erilaisia.

100% ääliö. Tee parannus.

• herramrks
        Pentecostal* kirjoitti:

100% ääliö. Tee parannus.

miksi en usko sinun olevan mitä väität olevasi.
        Toivon että sinustakin tulee joskus aikuinen joka ymmärtää paikkansa ja vastuunsa, ja ennen kaikkea seisoo sanojensa takana.
        Eipä muuta sinulle tällä kertaa.

• Pentecostal*
        herramrks kirjoitti:

miksi en usko sinun olevan mitä väität olevasi.
        Toivon että sinustakin tulee joskus aikuinen joka ymmärtää paikkansa ja vastuunsa, ja ennen kaikkea seisoo sanojensa takana.
        Eipä muuta sinulle tällä kertaa.

Juttusi ovat kaikki tyhmääkin tyhmempiä. Se on tosiasia.

• herramrks
        Pentecostal* kirjoitti:

Juttusi ovat kaikki tyhmääkin tyhmempiä. Se on tosiasia.

hyvin sä vedät.

• Pentecostal*
        herramrks kirjoitti:

hyvin sä vedät.

ja lopeta sinä idioottimaisten viestien tekeminen. Myönnä hyvä ihminen, että et sinä mistään mitään tiedä.

• herramrks
        Pentecostal* kirjoitti:

ja lopeta sinä idioottimaisten viestien tekeminen. Myönnä hyvä ihminen, että et sinä mistään mitään tiedä.

Eikun teen tässä jokaisen näkyville empiiristä tutkimusta siitä millainen ihminen sinä olet. Ihan hyvää matskua annat. Jatka vain samaan malliin!

• Pentecostal*
        herramrks kirjoitti:

Eikun teen tässä jokaisen näkyville empiiristä tutkimusta siitä millainen ihminen sinä olet. Ihan hyvää matskua annat. Jatka vain samaan malliin!

ja kuulostat siltä, että sulla on maanantaikrapula.

• herramrks
        Pentecostal* kirjoitti:

ja kuulostat siltä, että sulla on maanantaikrapula.

Ei ollut läheskään niin lapsellinen kuin ne mitä sinä heittelet. Anna vain lisää vielä matskua, tämä on hyvää settiä tutkimukselleni.
        Ja tuo krapulajuttu! Loistava! Sinä kun tunnet minut niin hyvin.

• Pentecostal*
        herramrks kirjoitti:

Ei ollut läheskään niin lapsellinen kuin ne mitä sinä heittelet. Anna vain lisää vielä matskua, tämä on hyvää settiä tutkimukselleni.
        Ja tuo krapulajuttu! Loistava! Sinä kun tunnet minut niin hyvin.

Sinä olet pelkkä typerä ruikuttaja ja ylpeä, vaikka siihen ei olisi sinunlaisellasi mitään syytä. Häpeäisit edes.

• herramrks
        Pentecostal* kirjoitti:

Sinä olet pelkkä typerä ruikuttaja ja ylpeä, vaikka siihen ei olisi sinunlaisellasi mitään syytä. Häpeäisit edes.

Ja kertokaa mitä olette mieltä tästä ketjusta.
        Se sai alkunsa vastauksestani jonka perustin raamatun sanaan. Nyt se on tässä pisteessä; olen sivistymätön kun en niele valmiita vastauksia vaan kysyn perusteluja. Olen Jumalan vihaaja. Olen pahimman luokan änkyrä. Olen 100% ääliö. Enkä tiedä mistään mitään.
        Näin minulle sanoi kristityksi itseään kutsuva henkilö. Onko jokin mielestänne vialla?

• Pentecostal*
        herramrks kirjoitti:

Se sai alkunsa vastauksestani jonka perustin raamatun sanaan. Nyt se on tässä pisteessä; olen sivistymätön kun en niele valmiita vastauksia vaan kysyn perusteluja. Olen Jumalan vihaaja. Olen pahimman luokan änkyrä. Olen 100% ääliö. Enkä tiedä mistään mitään.
        Näin minulle sanoi kristityksi itseään kutsuva henkilö. Onko jokin mielestänne vialla?

eikä kukaan katso niitä ääliömäisiä aloituksia, joita sinä teet pilkkaavassa hengessä ja harvinaisen naurettavalla tyylillä.

• vaikuttaa oikealta
        herramrks kirjoitti:

Pentecostalilta. Eihän sairaalle mitään voi. Turhuuden turhuutta on tämän kaltaisten ihmisten kanssa keskutella. Mutta eihän hän pyrikkään rakentavaan keskusteluun, kun ei kykene.
        Eihän kukaan muu kuin täysi moukka tai pipi päästään tällä tavoin solvaa toisia ihmisiä.
        Pentecostal on luonnehäiriöinen koska ei siedä yhtään kritiikkiä edes maallisissa asioissa.

Pentecostal ei osaa perustella mitään, joka on yksi pahasti narsisitisen luonteen yksi tunnuspiirteistä.

Hellareille riittää, kun välillä viittaa uskoonsa jne.

• M@k3

Vihasi ateisteja kohtaan, varsinkaan kun meikäläiset eivät halua muuta kuin hieman sivistää läheisiämme.

Mikä siinä taikauskossa niin viehättää että siitä täytyy pitää kynsin hampain kiinni? Ei ahdasmielisyydestä voi koskaan koitua mitään hyvää kenellekkään.

• Pentecostal*

pahimman luokan häslääjiä ja tunareita. Ei ateismillenne voi kuin nauraa.

• M@k3
        Pentecostal* kirjoitti:

pahimman luokan häslääjiä ja tunareita. Ei ateismillenne voi kuin nauraa.

Ajattelet noin, historia todistaa että uskonnot ovat pelkkää vedätystä ja jonkun toisen ihmisen keksimän mielikuvitusolennon käskyjen sokeasta tottelemisesta syntyy valtavasti tuhoa ja surua.

Hyvänä esimekkinä katolisen kirkon ehkäisyn käytön kielto joka aiheuttaa tautien leviämistä ja nälkäkuolemia miljoonille ihmisille.

Tai kapuloiden heittämistä tieteen rattaisiin, esim yhdysvalloissa on kielletty uskonnollisista syistä kantasolututkimus joka voisi olla avain todelliseen kuolemattomuuteen.

• Pentecostal*
        M@k3 kirjoitti:

Ajattelet noin, historia todistaa että uskonnot ovat pelkkää vedätystä ja jonkun toisen ihmisen keksimän mielikuvitusolennon käskyjen sokeasta tottelemisesta syntyy valtavasti tuhoa ja surua.

Hyvänä esimekkinä katolisen kirkon ehkäisyn käytön kielto joka aiheuttaa tautien leviämistä ja nälkäkuolemia miljoonille ihmisille.

Tai kapuloiden heittämistä tieteen rattaisiin, esim yhdysvalloissa on kielletty uskonnollisista syistä kantasolututkimus joka voisi olla avain todelliseen kuolemattomuuteen.

moukka ja analyysisi ovat huvittavan lapsellisia.

• herramrks
        M@k3 kirjoitti:

jos ei nyt puututa siihen onko raamattu totta vai ei, miten näet Jeesuksen opetukset soveltuvan tähän ajatukseen että oikeisto politiikka tulisi olla kristityn valinta?

Nimim. kortsuja kansalle

• M@k3
        herramrks kirjoitti:

jos ei nyt puututa siihen onko raamattu totta vai ei, miten näet Jeesuksen opetukset soveltuvan tähän ajatukseen että oikeisto politiikka tulisi olla kristityn valinta?

Nimim. kortsuja kansalle

Mutta kyseinen aihe ei kiinnosta.

• Pentecostal*
        Pentecostal* kirjoitti:

moukka ja analyysisi ovat huvittavan lapsellisia.

Lopeta nikkini käyttö senkin tollo.

• herramrks
        M@k3 kirjoitti:

Mutta kyseinen aihe ei kiinnosta.

hyvä että olet suora ;)

• Trubaduuri

Demokratia sanan alkulähde on kreikankielisissä sanoissa demos ja kratos, jotka yhdessä tarkoittavat kansan valtaa, elikä kansanvaltaa, tuo alkukielinen sanapari ja sana sekä myös suomenkielinen sana, ovat kyllä saanut omanlaisen ja nasevan vastineen Raamatussa, jossa tuota ko. sanaa kuvataan numeroilla, yhdellä luvulla, joka on kuusi kuusi kuusi (666) suomeksi. Ja se on ihmisen luku se! Siitä vaan siis jatkossakin äänestämään itse kukin itsensä ulos niistä tulossa olevista paremmista karkeloista. ;) En tietenkään tosissani kehoita ketään siten toimimaan, sillä senhän tekin teette aivan itsellisesti, omaan järkeenne ja toisiinne aina turvautuen, te kaikki jumalattomat!

Ja jos joku typerys maanpäällä vielä luulee jotta Kaikkivaltias, Luojamme, taivaallinen Isä itse jotenkin sekaantuisi suoraan ihmisten järjestämiin maanpäällisiin vaaleihin, niin sanon vaan, heh heh. Vitsailla toki saa asiasta, mutta mennä ihan hulluuksiin asti tuon ko. asian suhteen, on jo liikaa, jopa kaiken kokeneelle uskovallekkin.

• Pentecostal*

siitä, kuka kansaa johtaa, Niin Raamattu sanoo.

• Trubaduuri
        Pentecostal* kirjoitti:

siitä, kuka kansaa johtaa, Niin Raamattu sanoo.

No huh huh. Kylläpäs suollat ulos karkeaa valhetta. Etkös löydä Raamatusta Kristuksen sanoja? Raamattu sanoo jotta koko maailma on pahan vallassa. Ja kun seuraa maailmallisia asioita ja ilmiöitä, niin toden totta se on, ei ole siis Raamatun Sanaan enää yhtään mitään lisättävää. Joten, älä sinäkään sitä tee!

• Pentecostal*
        Trubaduuri kirjoitti:

No huh huh. Kylläpäs suollat ulos karkeaa valhetta. Etkös löydä Raamatusta Kristuksen sanoja? Raamattu sanoo jotta koko maailma on pahan vallassa. Ja kun seuraa maailmallisia asioita ja ilmiöitä, niin toden totta se on, ei ole siis Raamatun Sanaan enää yhtään mitään lisättävää. Joten, älä sinäkään sitä tee!

saatana joutui kysymään lupaa Jobin kiusaamiseen. Se kertoo kaiken siitä, kuka päättää.

• Trubaduuri kirjoitti:

Kuuntele rakas pentecostal Ja lue Raamattu !! Mutta ennen kaikki,,, ota Jeesus vastaan että saat viisauden! Koska jehova on epäjumala ettäs tiiät!
        Jeesus on kaikkivaltias joka hallitsee nyt !!!!!!
        Ja kaikkivaltias on annettu maailma saatanan valtaan Hänen kaikkivalttiuuteen kautta. Nyt sinäkin tiedät sen ja voit antaa Jeesuxelle kaiken kunnian!! Amen

• Trubaduuri
        Pentecostal* kirjoitti:

saatana joutui kysymään lupaa Jobin kiusaamiseen. Se kertoo kaiken siitä, kuka päättää.

Kuules nyt hölöttäjä vailla järkeä, itse sinä pilkkaat Luojaa, taivaallista Isää Ja Kristusta nuilla itse keksimilläsi sepusteluillasi. Sillä jos todella Jumala valitsisi ja asettaisi kansoille johtajat, niin eipä sen jälkeen maan päällä yhtään sotaa olisi, eikä minkäänmoista väkivaltaakaan täällä enää ilmentyisi. Tiedä sinäkin tuo!

• Pentecostal*
        Trubaduuri kirjoitti:

Kuules nyt hölöttäjä vailla järkeä, itse sinä pilkkaat Luojaa, taivaallista Isää Ja Kristusta nuilla itse keksimilläsi sepusteluillasi. Sillä jos todella Jumala valitsisi ja asettaisi kansoille johtajat, niin eipä sen jälkeen maan päällä yhtään sotaa olisi, eikä minkäänmoista väkivaltaakaan täällä enää ilmentyisi. Tiedä sinäkin tuo!

Nauran sille! :D :D :D

• Kristillinen?

Kokoomuksen ja Niinistön vaalivoiton huumassa unohtuu näköjään, että Niinistö suhtautuu myönteisesti sekä homoparien adoptio-oikeuteen että lesboparien hedelmöityshoitoihin.

Kristillistä? Niinistön 'vetämänä' eduskuntaan pääsi myös muita ko. asioihin myönteisesti suhtautuvia kokoomuspoliitikkoja.

Niinistön kristillisyys taitaakin olla löpinää, jolla sai kalasteltua muutaman äänen kristillistäkin piireistä.

En pidä Niinistön äänivyöryä hyvänä, adoptio- hedelmöityshoitojen tukijat saivat nyt monta edustajaa eduskuntaan :(

• Pentecostal*

voi kaikkea ymmärtää oikein ja Niinistö on senverran opportunisti, että myötäilee yleistä mielipidettä. Hän on kuitenkin kykenevä johtaja.

• hyviä ehdokkaita

"...Niinistön 'vetämänä' eduskuntaan pääsi myös muita ko. asioihin myönteisesti suhtautuvia kokoomuspoliitikkoja...."

Ja höpsis, kävi juuri päinvastoin. Kokoomuksessa on paljon perinteisesti ajattelevia. Esim. Oma ehdokkaani vastusti lesboparien adoptiota, ja pääsi eduskuntaan viimeisenä Kokoomuslaisena Uudeltamaalta, joten kyllä Niinistö veti nimen omaan konseravatiiveja ehdokkaita eduskuntaan. Myös Keskustassa on paljon arvokonservatiiveja.

Pääasia että demarit sai kenkää. Ja että varsinkin Tuomioja ja SAK:n Heinäluoma.

• yhteistön avain

Nyt pitäisi porvaripuolueiden lähteä ajamaan yhteistä presidenttiehdokasta. Toimi Kankaanniemi olisi sopivin.

• Pentecostal*

se on millään muotoa realistinen ajatus ja tuskin Kankaanniemi pressaksi haluaisi.

• Suomeen kieltolakia aikaan, voisi hän varmaan ainakin määrätä, että viinapulloihin pitää painaa pirun kuva. Uskoisi varmasti hän, ettei silloin viinan piru enää ketään saisi viekoiteltua, kun sarvipään kuva pelottaisi jo hyllyssä. Uskovaisena hän ei varmasti pystyisi ottamaan huomioon tosiseikkoja, kuten sitä, että Lordi-kolaakin ostetaan.

• Zatori

Mitähän "mahtavaa" KD on koskaan saanut aikaan???
      Kyllä työväenliike ja vasemmisto yleensäkin on taannut Sinulle oikeuden laiskotella veronmaksajien rahoilla!!
      Menehän poika töihin, niin asiat aukeavat ihan eri tavalla sinulle!!
      Kyllä sitä kelpaa siellä kommentoida ja rehvastella toisten rahoilla!! :)
      Töihin, töihin,sano Lapatossu!!!

• Pentecostal*

Teet itsestäsi moukan kun tuolla tavalla kirjoitat.

• Zatori
        Pentecostal* kirjoitti:

Teet itsestäsi moukan kun tuolla tavalla kirjoitat.

Mikähän tuossa viestissäni oli sitten väärin?
        Työväenliike ajaa kaltaisiesi syrjäytyneitten asiaa!!

• Busines

Sauli Niinistö on yksi taitavimmista, ovelimmista ja parhaimmista poliitikoista mitä Suomessa on ollut. Pentecostalin kaltaisia tyhjäpäitä Niinistö vedättää 6-0. =)

• Pentecostal*

moukka. Jos et muuta tyyliä, niin on aivan oikein, että kuulut rupusakkiin.

• hallitukseen.

KD menetti kannatustaan, mutta Perussuomalaiset lisäsi hurjasti. Eli kyllä Perussuomalaiset otetaan apupuolueeksi KD:n ohi, ja he pääsevät vaikuttamaan maahantunkeutujien hyysäämiseen, niin että sitä vähennetään.

• Pentecostal*

Ei semmoisia heinähattuja kukaan hallitukseen huoli. Olisivat häpeäksi koko Suomelle. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      202
      6973
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4622
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      36
      4191
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      71
      3229
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1945
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1686
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1670
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1573
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1439
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1227
    Aihe