Mies nappasi syliin

?!?!

Jeps, elikä olimme viime lauantaina vähän viihteellä muutaman opiskelukaverin kanssa. Sellainen sekalainen sakki. Siinä jossain vaiheessa iltaa pöydässämme pyörähti eräs puolituttu mies, jonka kanssa olen joskus samoissa porukoissa pyöriessämme vaihtanut muutaman sanan ja ehkä pari pitkähköä katsettakin. Meillä on siis muutama yhteinen tuttava, mutta muuten emme ole koskaan olleet sen kummemmin tekemisissä. Emme tiedä toisistamme yhtään mitään emmekä tunne toisiamme.

Siinä jossain vaiheessa iltaa porukka sitten hajaantui omille teilleen. Kuskina ollut kaverini lupasi heittää minut kotiini, joten odottelin häntä hänen autonsa luona kun hän jäi vielä jonnekin jotain säätämään. Olin siinä auton vieressä värjöttelemässä kun tämä puolituttu mies pöllähti paikalle.

Hän sanoi että "annapas kun mä otan sut syliin" ja nappasi minut käsivarsilleen ennen kuin ehdin reagoimaan mitenkään. Olen aika pikkuinen ihminen ja tämä mies puolestaan hirmuinen mörkö, joten lähdin ilmaan kovin kevyesti. Vähän siinä kirkaisin, mutta en mitenkään tuntenut oloani uhatuksi. Siinä nyt kuitenkin oli kymmenen metrin säteellä muitakin ihmisiä. Mutta kyllähän se kovin kummallista oli. Mies piti minua sylissään ehkä kymmenkunta sekuntia, katsoi silmiin ja sanoi että "oletpas sä kevyt". Laski sitten minut maahan ja häipyi.

Ja siinä se sitten oli. En ehtinyt sanaakaan sanomaan, kun mies oli jo poissa. Olikohan jätkällä joku veto kavereidensa kanssa vai onko tuo ihan normaali käytäntö, että käydään illan päätteeksi nappaamassa joku tuntematon tyttö syliin? Oliko tuo sellaista luolamiesmäistä brassailua vai olisiko taustalla jonkinasteista kiinnostusta? Tekisi mieli urkkia miehen puhelinnumero ja pistää joku hauska viesti! =)

8

998

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hermannin Herkules

      Miehet tietää että yksinkertaisten naisten pillut kostuu tuommoisista luolamiehen elkeistä. Toimi näköjään hyvin sinuunkin!!! :D

      • Anonyymi

        Mitä pillua siinä on jos mies ottaa syliin nainen voi istua vaikka homon syliin.


    • saatavissa :)

      kyl wanhat tekijämiehet haistaa löysän irtopillun vaikka kilometrin päästä :):):)

    • Vaikea sanoa

      Jätä noiden katkerien vässyköiden kommentit omaan arvoonsa. Heitä vaan harmittaa kun eivät itse uskalla koskaan tehdä minkäänlaisia aloitteita.

      Todennäköisesti se kundi pitää sinua viehättävänä. Tuskin olisi muuten ottanut syliin. Pistä ihmeessä joku mukava tekstari tyyliin "onko sulla useinkin tapana nappailla tuntemattomia naisia syliin? =)" Ja muista pistää siihen viestiin toi hymiö, niin jätkä tajuaa, ettet pannut ollenkaan pahaksesi ja että suhtaudut asiaan leikkisästi ja huumorintajuisesti.

      Koskaan ei tiedä mihin suuntaan asiat lähtevät kehittymään!

    • Kun oot siinä värjötelly oot varmaanki näyttäny siltä et olet hellyttävän tempauksen tarpeessa =)
      Toiset osaa lukee tilanteita ja toimia päättömästi tarkotuksena tuottaa hyvää mieltä.

      Saatto tos olla takana pientä ihastumisenpoikastakin =D

    • sentään

      ei todell käytäntö..onko kaik kotonaaaaaaaa

    • väkisin

      ottamisesta ;) Noh, onneksi se oli vain unta.

    • Matti...

      koskaan urki miehen puhelinnumeroa selville. Olet tyypillinen nainen: kovasti uhotaan aktiivisuudella, mut mitään ei koskaan tapahdu. Ja jollei tuo mies olis ottanut sua syliin, sä et olis noteerannu sitä koko iltana, eikö vain?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2052
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      55
      1924
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe