Hei,
osaisiko joku neuvoa hyvää kasvojen hoitosarjaa miehen sekaiholle.
Tällä hetkellä (ja jo pitemmän aikaa) on ollut otsalla (muutama myös leuassa) finnejä sekä pientä näppylää ja muutenkin rasvaisen tuntuinen ja epäpuhtaan näköinen tuo otsan iho. Muuten posket, nenä ok. Ihoni on myös aika herkkä eli ei mieluusti mitään hajusteita tai väriaineita jne.
Tällä hetkellä käytän eucerinin herkälle iholle tehtyä hoitosarjaa (puhdistusmaito, kasvovesi, sitten joku kosmetologilta saatu kosteusvoide, joka pitäisi vähentää epäpuhtauksia).
Olen ajatellut tuota eucerinin impure skin sarjaa, joissa on puhdistusgeeli, kasvovei, kuorinta ja hoitovoide. Sopisiko tuo miehen sekaiholle?
Toinen mitä olen katsellut on Cliniquen sarja (strawberrynet.comista) miehelle.
Olisin kiitollinen jos joku voisi tässä auttaa ja ehdottaa muita sopivia sarjoja tai tuotteita. Aamuin illoin olen nyt näitä käyttänyt (aamulla myös parranajo, siinä tällä hetkellä nivean herkälle iholle suunnitellut tuotteet vaahto ja balsami).
Miehen sekaiholle
4
1304
Vastaukset
- mies22
Kokeilepa L`orealin men expert -tuotteita. Itse käytän kuorintaa, puhdistusgeeliä, silmänympärysvoidetta ja kosteusvoidetta. Voit halutessasi ottaa myös ryppyvoiteen. Olen käyttänyt jotain abt kuukauden ja tulokset ovat olleet todella hyviä. Käytän tosin lisäksi itseruskettavaa voidetta. Suosittelen, kannattaa ainakin kysellä myymälöiden kosmetiikkamyyjiltä.
- yhteydessä
sen epäpuhtaus-kosteusvoitee aloittamiseen? Voi olla, että rasvoittuminen on vastareaktio siihen.
Usein herkkä iho ei kaipaa epäpuhtaalle iholle tehtyjä antibakteerisia aineita, vaan ihan päinvastoin ne finnit ovat vastareaktio sille ärsytykselle.
En suosittele vaihtamaan ainakaan ärtsympiin epäpuhtaan ihon aineisiin, kokeile mieluummin vaihtaa kosteusvoide hellempään ensin.- mies26v.
Joo siis tuo otsan iho on ollut tuollainen jo ennen sitä kosmetologin suosittelemaa kosteusvoidettakin.
Yksi vaihtoehto vielä mitä olen miettinyt on nuo avenen tuotteet joita myydään apteekeissa. Eli tässä on nyt sitten ainakin 3 sarjaa mietinnän alla ja olisi kiva jos näistä olisi jotain kokemuksia tms. - sulle..
mies26v. kirjoitti:
Joo siis tuo otsan iho on ollut tuollainen jo ennen sitä kosmetologin suosittelemaa kosteusvoidettakin.
Yksi vaihtoehto vielä mitä olen miettinyt on nuo avenen tuotteet joita myydään apteekeissa. Eli tässä on nyt sitten ainakin 3 sarjaa mietinnän alla ja olisi kiva jos näistä olisi jotain kokemuksia tms.Clinique-sarjaa! Tosin en tiedä, kuinka tehokkaita/hyviä tämän sarjan miesten tuotteet ovat. Olen siis 24 v. nainen ja käytän itse tätä sarjaa (myöskin herkkä sekaiho), olen ollut tosi tyytyväinen. Olen myöskin ajatellut ostaa miehelleni kyseisen sarjan tuotteita (miehille tarkoitetusta sarjasta), kunhan hän käyttää loppuun nämä vanhat. Tällä hetkellä hänellä on siis Neutrogena-tuotteet, ovat olleet suhteellisen hyviä, mutta itse toivoisin parempaa tulosta, sillä epäpuhtauksia silti on.
Tuotesarjasta huolimatta, täytyy aina muistaa kuoria iho kerran viikossa sekä kosteuttaa tarpeeksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1812228
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,871610Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821454Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141304Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita441114Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2181111- 45997
- 98909
- 85845
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49815