oletko käyttänyt kampaamoissa myytävän loreal serie expert sarjan shampoita ja hoitoaineita? jos, niin kertoisitko mielipiteesi,mitä pidät.olen harkinnut ostaa ko.sarjan tuotteita.aikaisempaa kokemusta ei ole
loreal serie expert
4
349
Vastaukset
- nayuta
Kampaaja suositteli tuon sarjan jätettävää hoitista, olikohan Absolute repair tms. Se ei kyllä tee mitään, takuttaa vaan. Yksi niistä harvoista kerroista kun olen kampaajilta neuvoa kysynyt ja oli myös yksi suurimmista pettymyksistä. Joskus kokeilin kerran saman sarjan tuuheuttavaa hoitista ja tuloksena oli kuiva takkukasa. Nuo tuuheuttavat tosin epäilyttävät muutenkin.
Goldwellilta löysin muutaman euron halvemman jättettävän ja PALJON paremman. - .......
Lorealin Serie Expert -sarja ei yleensä keskusteluissa kauheasti kehuja ole saanut mutta minun mielestäni on omassa hintaluokassaa (n.13-17e) todella hyvä sarja! Pitkään karsastin Lorealia, koska mielessäni se oli leimautunut markettituotteidensa takia huonoksi merkiksi. Päätinpä kampaajan suosittelemana testata sarjan tuotetta ja jouduin keskustelemaan mieleni kanssa uudestaan. Tuote toimi oikeasti!
Olen testannut seuraavia Serie Expertejä ja kaikkiin ollut tyytyväinen: värihiusten tuotteet, sävyttävät shampoot ja Absolut Repair -sarja. Viimeinen on ihana kuiville ja rasittuneille hiuksilleni!
Vertailupohjaakin löytyy esim. Sebastianista, Matthew Jamesista ja Paul Mitchellistä. Lorskun Serie Expert ainoana keskihintaisena sarjana pärjää hieman kalliimmille sarjoille. PM:n ohi saattaisi mennäkin. Miinusta vain hoitoainepullojen pienestä koosta. - ,.,
Hyviä kokemuksia löytyy myös täältä. Yksi harvoista sarjoista joihin palaan aina uudestaan. Värihiusten shampoo aivan ihana ja hyvän tuoksuinen. Tällä hetkellä minulla on käytössä erittäin kuiville hiuksille tarkoitettu shampoo, joka sekin toimii hyvin, toinen pullo jo odottamassa varastossa.
- tigi on paras
kyseisen loreal-sarjan tehohoitoa. on hyvä. tekee hiukset pehmeiksi ja kiiltäviksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan483130Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272894- 1212326
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281432Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336- 111316
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121083- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802