Helliä tekviviestejä, ystävälle, ihastukselle rakkaalle?

Wand-da

hei..olen tekstiviestiin koukussa..oisko kellään kivoi viestei.. esim erillaisia hyvän yöntoivotukset ja aamuntoivotukset oisivat tervetulleita..ja ihan näin päivälläkin =)

^^
Voit laskea lampaat, pestä hampaat. Pistää kainaloon nalle ja mennä peiton alle. Mieti kauniita juttuja, lauluja tuttuja. Älä mieti, itke tulevia töitä, ei muuta kuin hyviä öitä!

***

Hei! Tänään on kansainvälinen erittäin hyvännäköisten ja pirun viehättävien ihmisten päivä, joten päätin onnitella!

~~~~

Tähdenlentoja ja sateenkaarenvärejä haiveisiin ja uniisi

****

17

58755

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukkamaaria*

      Tässä yksi viesti, itseasiassa se on pätkä yhdestä laulusta:

      "On ihanaa, että sinä olet olemassa. On ihanaa et sä kuljet mun kanssa. Ilot surut kaikki me yhdes koetaan eikä vastapalveluksista tarvi edes puhua. Olet minun päivänpaisteeni, aurinko ja kuu. Olet minun kesäilta joka tummentuu. Olet minun koiranpentu, pieni suloinen. Olet minun suklaanappi ja minä säästän sen." :)

      Hiukkasen pitkä, mutta voihan sitä jokainen vähän typistää mielensä mukaan. ;)

      • suloinen..mut pelottava loppu mielestäni.."suklaanappi jonka säästän"..tiiä millon syö suihisi.. :D kiitos kuitenkin ^^ edes yhdestä vastauksesta..toivoin kyllä enemmän vastauksia.. eivätkö ihmiset saa kivoi tekstiviestei :D:D tai eivät halua jakaa..sekin voi ol.. :P


      • gorky
        Wand-da kirjoitti:

        suloinen..mut pelottava loppu mielestäni.."suklaanappi jonka säästän"..tiiä millon syö suihisi.. :D kiitos kuitenkin ^^ edes yhdestä vastauksesta..toivoin kyllä enemmän vastauksia.. eivätkö ihmiset saa kivoi tekstiviestei :D:D tai eivät halua jakaa..sekin voi ol.. :P

        Viime syksynä sain tyttöystävältäni tällaisen:"Säätiedotuksen mukaan kesäkelit alkaa ensiviikolla olla ohi,mut eiköhän tuota lämpöä löydy meillä muutenkin :)"


      • gorky kirjoitti:

        Viime syksynä sain tyttöystävältäni tällaisen:"Säätiedotuksen mukaan kesäkelit alkaa ensiviikolla olla ohi,mut eiköhän tuota lämpöä löydy meillä muutenkin :)"

        aivan ihana tyttöystävä sul..siis mahtavat ideat tekstiviestiin..lyhyelläkin lauseella saa mielen lämpimäksi ^^ oisimpa itsekki nuin nokkela..


      • gorky
        Wand-da kirjoitti:

        aivan ihana tyttöystävä sul..siis mahtavat ideat tekstiviestiin..lyhyelläkin lauseella saa mielen lämpimäksi ^^ oisimpa itsekki nuin nokkela..

        Joulun alla viestin mussukalleni,joka meni jokseenkin näin: "Hei mussu! Tänään tuli päivälleen 6kk siitä,kun tapasimme ensikerran. Toivon ja uskon,että meillä tulee olemaan paljon enemmän yhteisiä kuukausia edessä,kuin takanapäin t:murusi!"


      • gorky kirjoitti:

        Joulun alla viestin mussukalleni,joka meni jokseenkin näin: "Hei mussu! Tänään tuli päivälleen 6kk siitä,kun tapasimme ensikerran. Toivon ja uskon,että meillä tulee olemaan paljon enemmän yhteisiä kuukausia edessä,kuin takanapäin t:murusi!"

        tollasen viestin voisin juuri tänään lähettää..aika tuuria.. tulee 6kk:tta täyteen ku ekaa kertaa hänen luonaan vierailin ^^ tosin.. hyvä idea..mutta tuo olisi liian mussuttelua..heti olis että onko sulla jokin vikana yms. mitä hän tai mä oon tehnynnä :D :D sulosta tietysti joillekki henkilöille


    • Tohtori Ben

      Tässä hyvä.
      Ota suihin enkä katso muihin tai menee suhde puihin.

      • Anonyymi

        Todella hyvin sanottu, en ota suihin, enkä katso muihin, tai menee suhde puihin. Jatka samaa malliin.


    • herne prinsessa

      Itse sain kerran ystävältäni tämän viestin ystävän päivänä

      "Yritin tässä pähkäillä jotain mukavaa runon pätkää tai kaunista sanottavaa, mutta en keksinyt, koska en voi mitenkään kuvailla sitä kuinka tärkeä olet minulle, joten sanon vain että kiitos että olet olemassa."

      musta toi oli jotenkin ihanasti sanottu. :)

      • vaikkei ole runo..vaan sisältää sen mitä pitääkin ^^ eikä porukat kyl miun runoi tajuiskaan :D


    • ...

      Minun ystäväni on kuin villasukka joka talvella lämmittää, minun ystäväni on kuin niityn kukka joka saa minut hymyilemään... (eräästä laulusta)

      • villasukka laulu

        mä osaan ton laulun ulkoo ja mun poikkis laulo ton mulle ku meillä tuli yksi vuosi yhdessä täyteen


    • on ihana...

      Kun hiljaisuus hiipii huoneeseen, käteni puristan rukoukseen. Tulit mieleeni ystävä kultainen, oli pyyntöni kuiskaus hiljainen. Sinä, Jumala siunaa ystävääni, hän kaukana on yövuoteeltani. Hänet syliisi ota ja hiljaa tuudita, lupaa aina häntä kaikelta suojella.

    • kaunisrunot

      When I saw you I was afraid to talk you, when I spoke to you I was afraid to hold you, when I held you I was afraid to love you, now that I love you I'm afraid to loose you.

      tossa eräs runo , suomennettuna, Kun näin sinut Pelkäsin puhua sinulle, kun puhuin sinulle Pelkäsin pitäväni sinusta, kun pidin sinusta minä pelkäsin rakastaa sinua, nyt minä rakastan sinua Pelkään menettää sinut.

    • super_miäs

      Itse rakastuin tähän:)

      Joka yö kun nukut, kiipeän tähden reunalle ja katselen sinua, puhallan hyvänyön suukon poskellesi,lähetän suojelus enkelin vierellesi...rakastan sinua:)

    • Anonyymi

      Vielä viimeisen kerran sua vilkaisen näenkö sua enää koskaan?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1641
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1263
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1244
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1156
    Aihe