kreatiinin aiheuttama turvotus

m.pieni

olen tässä viikon verran syönyt kreatiinia ja
olen tankannut sitä 20g päivässä,ja voisko
olla syynä kasvojen lievään turvotukseen kreatiini..

16

15053

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juu kyllä

mielestäni korrelaatio on aika selvä

• m.pieni

tuskinpa tässä on kyse matematiikasta..

• tekee...
        m.pieni kirjoitti:

tuskinpa tässä on kyse matematiikasta..

eli kerää nestettä koko roppaan.
        paino nousee parisen kiloa.
        turhaan tankkaat 20, 10 riittää jos tankata haluaa, ei välttämätöntä.
        5g palkkariin riittää jos käyttää pitkään.
        taukoa kuitenkin kannattaa pitää välillä.
        jotkut tulee aineelle jostain syystä immuuniksi...

• m.pieni
        tekee... kirjoitti:

eli kerää nestettä koko roppaan.
        paino nousee parisen kiloa.
        turhaan tankkaat 20, 10 riittää jos tankata haluaa, ei välttämätöntä.
        5g palkkariin riittää jos käyttää pitkään.
        taukoa kuitenkin kannattaa pitää välillä.
        jotkut tulee aineelle jostain syystä immuuniksi...

kyllähän toi järkiki toss voi turvottaa:)
        no flunssa kausihan se täss on samalla:)

• kyykyttäjä

Järki se siellä turpoilee pään sisällä.

• Pörriäinen

Juu, ensinnäkin oot vetäny liikaa sitä kreatiinia. 5 g on ihan riittävästi.

Btw, kreatiini on ihan täyttä paskaa. Sillä ei tee yhtään mitään. Itte lahjotin purkkini ilmaseks wannabebodarikaverille puolet käytettyäni. Sen lisäks pidemmän päälle se aiheutti ainaki mulle finnejä. Mulla se ei lisänny maksimivoimatasoa, vaan musta tuli ku turvonnu uppotukki ja naamaki kukki ku niity juhannuksena.

• kyykyttäjä

On tainnu joku jauhaa pippurimyllyllä muutaman venkun sun reatiiniin lisää.

• mietin.
        kyykyttäjä kirjoitti:

On tainnu joku jauhaa pippurimyllyllä muutaman venkun sun reatiiniin lisää.

itsekkin...:) En ymmärrä mikä yhteys on kreatiinilla ja finneillä, mutta monet väittävät sen lisäävän niitä. Placeboa? Itse en ole huomannut mitään sellaista. Ehkä pieni pumppi ja vähän nestettä kroppaan. Jospa Kiinalaisilla on mennyt taas linjat sekaisin... ;)

• Kreaaaa
        mietin. kirjoitti:

itsekkin...:) En ymmärrä mikä yhteys on kreatiinilla ja finneillä, mutta monet väittävät sen lisäävän niitä. Placeboa? Itse en ole huomannut mitään sellaista. Ehkä pieni pumppi ja vähän nestettä kroppaan. Jospa Kiinalaisilla on mennyt taas linjat sekaisin... ;)

Itseasiassa huomasin kans aamulla että hartioihin on tullut vähän finnejä, normaalisti niitä ei juurikaan ole ollut. Olen käyttänyt kreatiinia palautusjuomassa sen 5mg, eli 3 kertaa viikossa noin 6 kuukauden ajan.

• puryvate
        Kreaaaa kirjoitti:

Itseasiassa huomasin kans aamulla että hartioihin on tullut vähän finnejä, normaalisti niitä ei juurikaan ole ollut. Olen käyttänyt kreatiinia palautusjuomassa sen 5mg, eli 3 kertaa viikossa noin 6 kuukauden ajan.

ei pitäisi turvottaa,finnit kasvaa hormooneista,näitä lisäravinteita tehdään samalla linjalla niiden kanssa,ja niissä saattaa olla jäämiä niistä,näkyvät kyllä testeissä..

• Pörriäinen
        puryvate kirjoitti:

ei pitäisi turvottaa,finnit kasvaa hormooneista,näitä lisäravinteita tehdään samalla linjalla niiden kanssa,ja niissä saattaa olla jäämiä niistä,näkyvät kyllä testeissä..

Tuskin niitä nyt samalla linjalla tehdään? :o

• on kyllä

Olen sitä miältä, jotta kreatiini toimii parahultaisemmin kun sitä ikää on kunnolla yli kolmenkympin. Kakskymppisten ei tartte mitään muuta ku syödä riittävästi kunnon ruokaa ja välttää sitä viikonloppukänniä, ni kaikki muu tulee automaattisesti!

• Kreaaa
        puryvate kirjoitti:

Sähän kirjoittelet ihan pehmeitä ;o)

• muutamia
        Kreaaa kirjoitti:

Sähän kirjoittelet ihan pehmeitä ;o)

vuosia sitten oli tapaus jossa tehdas teki prohormoneja ja kreatiinpuryvaattia samalla linjalla. Ainakin neljän valmistajan puryvaateista löyti noita jäämiä. Nuo prohorkkujäämät sitten aiheuttivat muutamia käryjä ympäri maailman. Tuloksellista hyötyä jäämistä ei varmasti ollut, mutta nandrolonin aineenvaihdunta tuotteita on ikävä selittää näytteessä. Erään suomalaisenkin firman puryvaattiin oli sitä kakkaa livahtanut...

Eli on tuo mahdollista, mutta kyseessä eivät ole hormonit, vaan joissain maissa täysin reseptittömät ja lailliset prohormonit ja niiden jäämät. Tulos dopingtestin kannalta on sitten ikävämpi. Tuossa tapauksessa sattui onneksi jäämään joku purkki tullilaboratoroiden haaviin, ja osa käryistä selittyi sillä. Toivottavati on meininki tarkentunut.

• usko lukee itse..
        muutamia kirjoitti:

vuosia sitten oli tapaus jossa tehdas teki prohormoneja ja kreatiinpuryvaattia samalla linjalla. Ainakin neljän valmistajan puryvaateista löyti noita jäämiä. Nuo prohorkkujäämät sitten aiheuttivat muutamia käryjä ympäri maailman. Tuloksellista hyötyä jäämistä ei varmasti ollut, mutta nandrolonin aineenvaihdunta tuotteita on ikävä selittää näytteessä. Erään suomalaisenkin firman puryvaattiin oli sitä kakkaa livahtanut...

Eli on tuo mahdollista, mutta kyseessä eivät ole hormonit, vaan joissain maissa täysin reseptittömät ja lailliset prohormonit ja niiden jäämät. Tulos dopingtestin kannalta on sitten ikävämpi. Tuossa tapauksessa sattui onneksi jäämään joku purkki tullilaboratoroiden haaviin, ja osa käryistä selittyi sillä. Toivottavati on meininki tarkentunut.

http://www.pyoraily.fi/Uutiset/antidoping_etusivu.htm

http://www.antidoping.fi/view.cfm?page=72894690-EC3F-46CA-AA58-754E1521A452

• Ainoastaan.......

...10g päivässä silläkin saa naamasta puttepossun naaman itselleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      254
      4659
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      78
      3105
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2483
    4. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      28
      1873
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1777
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      85
      1497
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1295
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      975
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      958
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe