kuinka kauan voi kestää

että mies ottaa yhteyttä?

onko eroja?kertokaa te myös miehet.miks jotku ottaa heti yhteyt ja toiset antaa odottaa.siis ekan kerran yhteyttä ensitapaamisen jälkeen.

14

4593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Pitää odottaa ekan tapaamisen jälkeen 5 vrk miehen yhteydenottoa niin ettei itse soita. ( miehet tarvitsevat jonkun ajattelutauon tähän juuri tapaamaansa ihmiseen. Jos mies sitten soittaa niin se on menoa.

      • alkup.

        niin miksi hän antaa toisen odottaa jonku aikaa? kun sitä heti luulee kun miehestä ei ole kuulunut,että ei se ollutkaan kiinnostunut tarpeeksi.


      • m vastaa
        alkup. kirjoitti:

        niin miksi hän antaa toisen odottaa jonku aikaa? kun sitä heti luulee kun miehestä ei ole kuulunut,että ei se ollutkaan kiinnostunut tarpeeksi.

        Jos/Kun ei aivan tiedä millaisen vaikutuksen on Naiseen tehnyt, niin kyllä miestäkin voi jännittää!
        Ja kun on tosi ihastus kyseessä pelottaa, ettei liialla hosumisella pilaa hommaa.
        Pirusti miettii, mitä ovat mahdollisuudet ja mitä pitäisi tehdä seuraavaksi, jotta sujuu hyvin!
        Muistakaa pieni rohkaisu!


      • n kysyy
        m vastaa kirjoitti:

        Jos/Kun ei aivan tiedä millaisen vaikutuksen on Naiseen tehnyt, niin kyllä miestäkin voi jännittää!
        Ja kun on tosi ihastus kyseessä pelottaa, ettei liialla hosumisella pilaa hommaa.
        Pirusti miettii, mitä ovat mahdollisuudet ja mitä pitäisi tehdä seuraavaksi, jotta sujuu hyvin!
        Muistakaa pieni rohkaisu!

        ettei pilaa hommaa ja vaikuta liian innokkaalta? hosuvalta? Ja aja miestä matkoihinsa?


      • alkup.
        n kysyy kirjoitti:

        ettei pilaa hommaa ja vaikuta liian innokkaalta? hosuvalta? Ja aja miestä matkoihinsa?

        millanen tilanne sulla? kerrotko vähän,niin osais ehkä paremmin sanoo jotain


      • Kysyn
        n kysyy kirjoitti:

        ettei pilaa hommaa ja vaikuta liian innokkaalta? hosuvalta? Ja aja miestä matkoihinsa?

        Niin, itse olen aloitteellinen ja kaiffarit joskus sanovatkin, että odota, mutta sitä haluaa heti tietää, kiinnostaako vaiko ei. Mutta, jos ei vastaa, ei ole tarkoitettu(miehellä kiinnostus lopahti, ei jaksa tavata uudestaan jne...) Pirunmoista touhua, missä mies joka haluaa tutustua kunnolla, tavata uudestaan, eikä juokse heti kerran tavattuaan uuden naisen perään?


      • alkup.
        Kysyn kirjoitti:

        Niin, itse olen aloitteellinen ja kaiffarit joskus sanovatkin, että odota, mutta sitä haluaa heti tietää, kiinnostaako vaiko ei. Mutta, jos ei vastaa, ei ole tarkoitettu(miehellä kiinnostus lopahti, ei jaksa tavata uudestaan jne...) Pirunmoista touhua, missä mies joka haluaa tutustua kunnolla, tavata uudestaan, eikä juokse heti kerran tavattuaan uuden naisen perään?

        oon sellanen et heti haluaisin tietää kiinnostaako vai ei.ja mun mielestä ois reiluu pistää toiselle takas viestii ja sanoa suoraan,eikä jättää vastaamatta.sen verran pitäis miestä olla.


    • Yhteydenoton aikoja on varmasti yhtä paljon kuin miehiäkin. Ensiksi varmaan riippuu miehen tarkotusperistä. Jos mies haluaa vain yhden yön juttua, muttei tapahdu muuta kuin numeroiden vaihto, saa yhteydenttoa todennäköisesti odottaa...

      Jos mies on "vakavasti" liikkeellä, vaikuttaa yhteydenottoon miehen luonne ratkaisevasti.
      Aktiiviset miehet(minä!) laittaa viestiä jo illan päätteeksi, jos päädytään eri osoitteeseen.
      Toiset ottavat yhteyttä seuraavana päivänä. Jos on vahva humalatila ollut, ei välttämättä edes muista tavanneensa ketään, saati että on saanut numeron. Ja näitähän piisaa että "olit tosi kiva nainen, anna numeros niin soitan". Eli suomennettuna: "Ihan jees mut jotain puuttuu. Sain numeros enkä aio sitä käyttää." Helpoin tapa olla loukkaamatta naista. Toki nainen jää odottamaan...

      Nää on ihan mun omia mielipiteitä. Mut ajattelisin että täs olis nää yleisimmät. En silti ite jäis odottaan 3 päivää kauempaa. Aina kun vaan toisen kemiat ei osu omien vastapainoks...

      Toivottavasti oli jotain apua...

    • tietää...

      Eka tapaaminen, ei seksiä (yhteinen sopimus). Kivaa oli ja innostusta molemminpuolin...? Sitten ei mitään, itse laitoin viestiä, takaisin ei mitään. Eikö miehet haluaisi tavata toisenkin kerran, että näkisi tuleeko mitään (lisätutustumista)...? Eihän siinä loukkaannu jos sanoo suoraan, mutta odottelua...? Äsh!

      • alkup.

        annoin vaan oman numeroni.ja tämä mies sanoi vilä 2ketaa että vastaanko varmasti takaisin kans.ja ehdotti että jos me voitais nähdä joku päivä muuten kuin baarissa,mennä vaikka kahville.et voiko olla että mies ei uskalla laittaa viestiä,vaikka kiinnostusta olisikin?rohkeneeko ne silloin kun saa ekana muutaman kaljan :)kertokaa joku jos on joutunut odottamaan pitkäänkin yhteydenottoa ja mikä siinä ollut ehkä syynä? ja varsinki te miehet kertokaa miksi teillä voi kestää se ekan viestin laittaminen?


      • Mirkku26
        alkup. kirjoitti:

        annoin vaan oman numeroni.ja tämä mies sanoi vilä 2ketaa että vastaanko varmasti takaisin kans.ja ehdotti että jos me voitais nähdä joku päivä muuten kuin baarissa,mennä vaikka kahville.et voiko olla että mies ei uskalla laittaa viestiä,vaikka kiinnostusta olisikin?rohkeneeko ne silloin kun saa ekana muutaman kaljan :)kertokaa joku jos on joutunut odottamaan pitkäänkin yhteydenottoa ja mikä siinä ollut ehkä syynä? ja varsinki te miehet kertokaa miksi teillä voi kestää se ekan viestin laittaminen?

        Ehkä kaikki miehet eivät ajattele vain parisuhdetta vaan elämässä on muitakin heidän mielestään tärkeämpiä asioita. Monella miehellä käsittääkseni, kaverit, työt ja harrastukset menevät kiinnostuksessa jonkun uuden tapaamansa naisen edelle. Naisilla taas ajatukset jotenkin loksahtaa kavereista/harrastuksista/töistä siihen uuteen tapaamaansa mieheen ja alkavat heti rakennella pilvilinnoja. Ja kun miesten sanomisiin ei voi ikinä luottaa(niinkun välttämättä muidenkan ihmisten). Eikös se ole ohjasten antamista miehelle, jos alkaa heti ruikuttamaan että nähdään tai miksi et soita/vastaa mun viestiin?? Ahdistuu ukkelit vähemmästäkin ja pahimmassa tapauksessa tajuaa että nainen on jotenkin riippuvainen ja käyttää naisen "epätoivoa" hyväkseen ja pelailee naisen tunteilla. Jos ei ukosta kuulu, niin parempi vaan jatkaa elämäänsä. Ei miesten tulis olla naiselle kaikki kaikessa kun ei naisetkaan miehille ole! Ja baareista tosissaan saa etsimällä etsiä sopivaa kumppania/ihmistä joka edes haluaa sitoutua. Varsinkin jos on vähänkin isompi kaupunki eikä ihan kirkonkylä.. Henkisesti kypsät miehet harvemmin baareissa roikkuu.. Paitsi tietysti omani roikku : D


      • Mirkku26
        alkup. kirjoitti:

        annoin vaan oman numeroni.ja tämä mies sanoi vilä 2ketaa että vastaanko varmasti takaisin kans.ja ehdotti että jos me voitais nähdä joku päivä muuten kuin baarissa,mennä vaikka kahville.et voiko olla että mies ei uskalla laittaa viestiä,vaikka kiinnostusta olisikin?rohkeneeko ne silloin kun saa ekana muutaman kaljan :)kertokaa joku jos on joutunut odottamaan pitkäänkin yhteydenottoa ja mikä siinä ollut ehkä syynä? ja varsinki te miehet kertokaa miksi teillä voi kestää se ekan viestin laittaminen?

        Ja vielä... Itse en ottanut yhteyttä, kun oli parempaakin tekemistä. Mies oli kyllä heti ensinäkemältä hullaantuneena minuun, mutta en ole niin helppo nakki. Ehkä se kiinnostus hänellä sitten minuun senkin takia heräsi. Kun ensitapaamisen jälkeen hän sitten soitti ja pahoitteli että on koko päivän ollut puhelin kiinni (varmaan luuli että olin jo yrittänyt soittaa kun on niin "hyvä saalis"), niin en kommentoinut asiaa MILLÄÄN tavalla. Miehen täytyy antaa vähän jahdata naista..niitä alkukantaisia juttuja.


      • alkp.
        Mirkku26 kirjoitti:

        Ja vielä... Itse en ottanut yhteyttä, kun oli parempaakin tekemistä. Mies oli kyllä heti ensinäkemältä hullaantuneena minuun, mutta en ole niin helppo nakki. Ehkä se kiinnostus hänellä sitten minuun senkin takia heräsi. Kun ensitapaamisen jälkeen hän sitten soitti ja pahoitteli että on koko päivän ollut puhelin kiinni (varmaan luuli että olin jo yrittänyt soittaa kun on niin "hyvä saalis"), niin en kommentoinut asiaa MILLÄÄN tavalla. Miehen täytyy antaa vähän jahdata naista..niitä alkukantaisia juttuja.

        joo en mä liikoja odotakkaan.se vaan että mulla ei hänen numeroa.joko hänestä kuuluu tai sitten ei.elämä jatkuu :)


      • shsh
        Mirkku26 kirjoitti:

        Ja vielä... Itse en ottanut yhteyttä, kun oli parempaakin tekemistä. Mies oli kyllä heti ensinäkemältä hullaantuneena minuun, mutta en ole niin helppo nakki. Ehkä se kiinnostus hänellä sitten minuun senkin takia heräsi. Kun ensitapaamisen jälkeen hän sitten soitti ja pahoitteli että on koko päivän ollut puhelin kiinni (varmaan luuli että olin jo yrittänyt soittaa kun on niin "hyvä saalis"), niin en kommentoinut asiaa MILLÄÄN tavalla. Miehen täytyy antaa vähän jahdata naista..niitä alkukantaisia juttuja.

        ...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe