onko eroja?kertokaa te myös miehet.miks jotku ottaa heti yhteyt ja toiset antaa odottaa.siis ekan kerran yhteyttä ensitapaamisen jälkeen.
kuinka kauan voi kestää
14
4413
Vastaukset
- Nimetön
Pitää odottaa ekan tapaamisen jälkeen 5 vrk miehen yhteydenottoa niin ettei itse soita. ( miehet tarvitsevat jonkun ajattelutauon tähän juuri tapaamaansa ihmiseen. Jos mies sitten soittaa niin se on menoa.
- alkup.
niin miksi hän antaa toisen odottaa jonku aikaa? kun sitä heti luulee kun miehestä ei ole kuulunut,että ei se ollutkaan kiinnostunut tarpeeksi.
- m vastaa
alkup. kirjoitti:
niin miksi hän antaa toisen odottaa jonku aikaa? kun sitä heti luulee kun miehestä ei ole kuulunut,että ei se ollutkaan kiinnostunut tarpeeksi.
Jos/Kun ei aivan tiedä millaisen vaikutuksen on Naiseen tehnyt, niin kyllä miestäkin voi jännittää!
Ja kun on tosi ihastus kyseessä pelottaa, ettei liialla hosumisella pilaa hommaa.
Pirusti miettii, mitä ovat mahdollisuudet ja mitä pitäisi tehdä seuraavaksi, jotta sujuu hyvin!
Muistakaa pieni rohkaisu! - n kysyy
m vastaa kirjoitti:
Jos/Kun ei aivan tiedä millaisen vaikutuksen on Naiseen tehnyt, niin kyllä miestäkin voi jännittää!
Ja kun on tosi ihastus kyseessä pelottaa, ettei liialla hosumisella pilaa hommaa.
Pirusti miettii, mitä ovat mahdollisuudet ja mitä pitäisi tehdä seuraavaksi, jotta sujuu hyvin!
Muistakaa pieni rohkaisu!ettei pilaa hommaa ja vaikuta liian innokkaalta? hosuvalta? Ja aja miestä matkoihinsa?
- alkup.
n kysyy kirjoitti:
ettei pilaa hommaa ja vaikuta liian innokkaalta? hosuvalta? Ja aja miestä matkoihinsa?
millanen tilanne sulla? kerrotko vähän,niin osais ehkä paremmin sanoo jotain
- Kysyn
n kysyy kirjoitti:
ettei pilaa hommaa ja vaikuta liian innokkaalta? hosuvalta? Ja aja miestä matkoihinsa?
Niin, itse olen aloitteellinen ja kaiffarit joskus sanovatkin, että odota, mutta sitä haluaa heti tietää, kiinnostaako vaiko ei. Mutta, jos ei vastaa, ei ole tarkoitettu(miehellä kiinnostus lopahti, ei jaksa tavata uudestaan jne...) Pirunmoista touhua, missä mies joka haluaa tutustua kunnolla, tavata uudestaan, eikä juokse heti kerran tavattuaan uuden naisen perään?
- alkup.
Kysyn kirjoitti:
Niin, itse olen aloitteellinen ja kaiffarit joskus sanovatkin, että odota, mutta sitä haluaa heti tietää, kiinnostaako vaiko ei. Mutta, jos ei vastaa, ei ole tarkoitettu(miehellä kiinnostus lopahti, ei jaksa tavata uudestaan jne...) Pirunmoista touhua, missä mies joka haluaa tutustua kunnolla, tavata uudestaan, eikä juokse heti kerran tavattuaan uuden naisen perään?
oon sellanen et heti haluaisin tietää kiinnostaako vai ei.ja mun mielestä ois reiluu pistää toiselle takas viestii ja sanoa suoraan,eikä jättää vastaamatta.sen verran pitäis miestä olla.
Yhteydenoton aikoja on varmasti yhtä paljon kuin miehiäkin. Ensiksi varmaan riippuu miehen tarkotusperistä. Jos mies haluaa vain yhden yön juttua, muttei tapahdu muuta kuin numeroiden vaihto, saa yhteydenttoa todennäköisesti odottaa...
Jos mies on "vakavasti" liikkeellä, vaikuttaa yhteydenottoon miehen luonne ratkaisevasti.
Aktiiviset miehet(minä!) laittaa viestiä jo illan päätteeksi, jos päädytään eri osoitteeseen.
Toiset ottavat yhteyttä seuraavana päivänä. Jos on vahva humalatila ollut, ei välttämättä edes muista tavanneensa ketään, saati että on saanut numeron. Ja näitähän piisaa että "olit tosi kiva nainen, anna numeros niin soitan". Eli suomennettuna: "Ihan jees mut jotain puuttuu. Sain numeros enkä aio sitä käyttää." Helpoin tapa olla loukkaamatta naista. Toki nainen jää odottamaan...
Nää on ihan mun omia mielipiteitä. Mut ajattelisin että täs olis nää yleisimmät. En silti ite jäis odottaan 3 päivää kauempaa. Aina kun vaan toisen kemiat ei osu omien vastapainoks...
Toivottavasti oli jotain apua...- tietää...
Eka tapaaminen, ei seksiä (yhteinen sopimus). Kivaa oli ja innostusta molemminpuolin...? Sitten ei mitään, itse laitoin viestiä, takaisin ei mitään. Eikö miehet haluaisi tavata toisenkin kerran, että näkisi tuleeko mitään (lisätutustumista)...? Eihän siinä loukkaannu jos sanoo suoraan, mutta odottelua...? Äsh!
- alkup.
annoin vaan oman numeroni.ja tämä mies sanoi vilä 2ketaa että vastaanko varmasti takaisin kans.ja ehdotti että jos me voitais nähdä joku päivä muuten kuin baarissa,mennä vaikka kahville.et voiko olla että mies ei uskalla laittaa viestiä,vaikka kiinnostusta olisikin?rohkeneeko ne silloin kun saa ekana muutaman kaljan :)kertokaa joku jos on joutunut odottamaan pitkäänkin yhteydenottoa ja mikä siinä ollut ehkä syynä? ja varsinki te miehet kertokaa miksi teillä voi kestää se ekan viestin laittaminen?
- Mirkku26
alkup. kirjoitti:
annoin vaan oman numeroni.ja tämä mies sanoi vilä 2ketaa että vastaanko varmasti takaisin kans.ja ehdotti että jos me voitais nähdä joku päivä muuten kuin baarissa,mennä vaikka kahville.et voiko olla että mies ei uskalla laittaa viestiä,vaikka kiinnostusta olisikin?rohkeneeko ne silloin kun saa ekana muutaman kaljan :)kertokaa joku jos on joutunut odottamaan pitkäänkin yhteydenottoa ja mikä siinä ollut ehkä syynä? ja varsinki te miehet kertokaa miksi teillä voi kestää se ekan viestin laittaminen?
Ehkä kaikki miehet eivät ajattele vain parisuhdetta vaan elämässä on muitakin heidän mielestään tärkeämpiä asioita. Monella miehellä käsittääkseni, kaverit, työt ja harrastukset menevät kiinnostuksessa jonkun uuden tapaamansa naisen edelle. Naisilla taas ajatukset jotenkin loksahtaa kavereista/harrastuksista/töistä siihen uuteen tapaamaansa mieheen ja alkavat heti rakennella pilvilinnoja. Ja kun miesten sanomisiin ei voi ikinä luottaa(niinkun välttämättä muidenkan ihmisten). Eikös se ole ohjasten antamista miehelle, jos alkaa heti ruikuttamaan että nähdään tai miksi et soita/vastaa mun viestiin?? Ahdistuu ukkelit vähemmästäkin ja pahimmassa tapauksessa tajuaa että nainen on jotenkin riippuvainen ja käyttää naisen "epätoivoa" hyväkseen ja pelailee naisen tunteilla. Jos ei ukosta kuulu, niin parempi vaan jatkaa elämäänsä. Ei miesten tulis olla naiselle kaikki kaikessa kun ei naisetkaan miehille ole! Ja baareista tosissaan saa etsimällä etsiä sopivaa kumppania/ihmistä joka edes haluaa sitoutua. Varsinkin jos on vähänkin isompi kaupunki eikä ihan kirkonkylä.. Henkisesti kypsät miehet harvemmin baareissa roikkuu.. Paitsi tietysti omani roikku : D
- Mirkku26
alkup. kirjoitti:
Ja vielä... Itse en ottanut yhteyttä, kun oli parempaakin tekemistä. Mies oli kyllä heti ensinäkemältä hullaantuneena minuun, mutta en ole niin helppo nakki. Ehkä se kiinnostus hänellä sitten minuun senkin takia heräsi. Kun ensitapaamisen jälkeen hän sitten soitti ja pahoitteli että on koko päivän ollut puhelin kiinni (varmaan luuli että olin jo yrittänyt soittaa kun on niin "hyvä saalis"), niin en kommentoinut asiaa MILLÄÄN tavalla. Miehen täytyy antaa vähän jahdata naista..niitä alkukantaisia juttuja.
- alkp.
Mirkku26 kirjoitti:
Ja vielä... Itse en ottanut yhteyttä, kun oli parempaakin tekemistä. Mies oli kyllä heti ensinäkemältä hullaantuneena minuun, mutta en ole niin helppo nakki. Ehkä se kiinnostus hänellä sitten minuun senkin takia heräsi. Kun ensitapaamisen jälkeen hän sitten soitti ja pahoitteli että on koko päivän ollut puhelin kiinni (varmaan luuli että olin jo yrittänyt soittaa kun on niin "hyvä saalis"), niin en kommentoinut asiaa MILLÄÄN tavalla. Miehen täytyy antaa vähän jahdata naista..niitä alkukantaisia juttuja.
joo en mä liikoja odotakkaan.se vaan että mulla ei hänen numeroa.joko hänestä kuuluu tai sitten ei.elämä jatkuu :)
- shsh
Mirkku26 kirjoitti:
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397880Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412039Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822