............
serbia,suomi ja moldova
siina parhaat
6
493
Vastaukset
- ororor
Serbialla on ihan hyvä. Naisen ei tarvitse olla kaunis kunhan laulaa hyvin. Saatan äänestää tuota peräti?
- ororor
No joo, katsoin juuri tuon Moldovan videon. Musa menevää ja miesten kilpajuoksu tuo mieleen siittiöiden matkan. Voisi olla parempikin...
- excalibur
Meillä näyttää olevan tismalleen samanlainen musiikki maku! Serbia ja Moldova myös minun suosikkejani, eikä Hannakaan huono oo.. =)
- ...............
................
- Moldova-fan
Jeps
Moldovan biisissä on voittaja-ainesta!
Täältä löytyy kavereita fanittajiksi jonoksi asti!
T. Euromimmit Hanna häntäpäässä, vai saa jokusen pisteen isäntämaana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171958
- 1541880
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h221255- 49941
- 85909
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To21829- 112771
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell45720Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon32715- 74696