Sveitsin vampyyrit

orppi

Jaahas, Sveitsi jatkaa hirviöteemaa. Pitäisikö antaa vampyyreille ääni? Oletteko katsoneet vielä tuota videota. Mitäs tykkäätte?

18

2049

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jelena

Minä ainaskin tykkäsin...just sellanen ihana videokin , sopii tähän euroviisu touhuun.

• lady-vampyyri

Hyvä fiilis jatkukoon, eli sveitsin puolesta liputetaan. Mikäs sen parempaa jatkoa Lordille.

Lady-vampyyri

• Orppi

Jos tuo vampyyrikappale olisi tullut sieltä oikean Transsilvanian sisällään pitämästä maasta eli Romaniasta niin katu-uskottavuus toisi huomattavan lisä biisin kannatukseen. Eikä kukaan voisi väittää että tässä ratsastetaan edellisillä monstereilla. Romanialla kun on noita kauhun perinteitä niin mikseivät hyväksikäyttäisi?

• Draaacula
        Orppi kirjoitti:

Jos tuo vampyyrikappale olisi tullut sieltä oikean Transsilvanian sisällään pitämästä maasta eli Romaniasta niin katu-uskottavuus toisi huomattavan lisä biisin kannatukseen. Eikä kukaan voisi väittää että tässä ratsastetaan edellisillä monstereilla. Romanialla kun on noita kauhun perinteitä niin mikseivät hyväksikäyttäisi?

Sä puhut asiaa!

Ja vielä sekin, että viimevuonna niillä oli huomattavasti parempi discobiisikin... joo, joo makuasia, mutta mä kuuntelen sitä vieläkin. Torneeroo... torneeroo...

• Miksei käyttäneet?
        Orppi kirjoitti:

Tämä oli Romanian ehdokkaana myös, muttei päässyt jatkoon. Ihan OK biisi, vaikka yrittivät syyttää E-typen plagioinnistakin.. höh!
        http://www.youtube.com/watch?v=igwOXMIspA0

• viisuja,viisuja Euroviisuja
        Miksei käyttäneet? kirjoitti:

Tämä oli Romanian ehdokkaana myös, muttei päässyt jatkoon. Ihan OK biisi, vaikka yrittivät syyttää E-typen plagioinnistakin.. höh!
        http://www.youtube.com/watch?v=igwOXMIspA0

Tämä on NIIN tyypillinen Dj.Bobo biisi! Ei kuiteskaan huono,ei!

• valakolööki

hyvä pop-biisi ja varmaan pärjää.
      Itse syön ennemmin valkosipulia ja kartan tämmöstä vampyyrip-Skaata.

• TheArkIsTheBest

Tää video on yks hyvä esimerkki siihen, että Suomee matkitaan. Lordi bändi on pukeutunut hirviöiksi ja voitti Viisut. Nyt heti muut mat alkaa pukeutua ihan oudoiks! Esim. Tanskan edustaja DC, Sveitsi, (mut onneks ei niin pahasti), ja Ukraina! Ei oo iis mitää järkee!! Kappale ite siis on tosi hyvä ja musiikkivideo on näyttävä ja mielenkiintoinen.

• DjBoboa

Mitä olen ikinä elämässäni kuullut! Meni maku, sen ihanan seksikkään miesäänen myötä. Sen akan kuuluu laulaa ja ukon "räpätä" niinku vanhoina hyvinä aikoina. tuo on oikeesti surkeen kuulosta!!!

• Euroviisut.

Ainut biisi, joka todella kuulostaa hyvältä.

• ARVOSTELIJA

SIJOITTUU KYLLÄ TODELLA KÄRKEEN.

• joka tulee soimaan koko ajan radiossa.
        On ihme jollei kärkeen nouse, voittaa monet kanssakilpailijat.
        DJ BOBON ääni todella sopii kappaleeseen, tulee todella hyytävä olo.

• Gabriel_Knight

Paras tämän vuotisista ehdokkaista.

• hyvä biisi

Ihan voittaja ainesta, kaikki äänestään Boboa.

• _Jess_

Todella hyvä kappale. Ja hyvä video. Jos ei menesty viisuissa niin sitten siitä voisi tulla radiohitti (minä ainakin kuuntelisin :)). Vamppyyri-teema on kiva..ja noi välisoitot ovat loistavat, kunnon dance meininkiä! Todella kiva että tällaiset tulee viisuihin. Nuoret äänestävät. Tämä ottaa (toivottavasti) finaalipaikan, mutta ikävää jos tää ottaa paremman kappaleen finaalipaikan, on vähän se riski. Mutta toivottavasti ne vetää hyvän shown ainakin, eikä vaan sellasta "löllö-tanssia"!

• samuli--79

Todella mahtava biisi just latasin koneelle! tänään laitetaan puhelimet laulamaan ja äänestetään kaikki sveitsin Dj bobo jatkoon ja sitä myötä koko viisujen voittajaksi. Minä ainakin äänestän sveitsiä tänään.

• Mahtipontinen biisi
        samuli--79 kirjoitti:

Todella mahtava biisi just latasin koneelle! tänään laitetaan puhelimet laulamaan ja äänestetään kaikki sveitsin Dj bobo jatkoon ja sitä myötä koko viisujen voittajaksi. Minä ainakin äänestän sveitsiä tänään.

Ehdottomasti äänestän, suosikkini.

• Mirellemätjöö

Kylläpä alkoi puntit vipattamaan kun näin/kuulin tämän videon,ehdottomasti paras kaikista :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      166
      2179
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      15
      2166
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1652
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      132
      1593
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      474
      1340
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      91
      1156
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      54
      961
    8. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      911
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      234
      834
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      361
      832
    Aihe