uskomaton lipo phenol vegetal!!

onnellinen :) :)

yves rocherin: lipo phenol vegetal on ainut selluliittivoide, joka oikeesti tehoo. Tästä on ollu keskustelua alempanakin. Oon käyttäny 3 viikkoo ja eipä näy appelsiini-ihoa enää. Ja tää ei oo mikään provo eikä mainostus. Oon vaan löytäny oikeesti toimivan tuotteen :)

11

5274

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuota

      Onko reisien ympärysmitta pienentynyt?

      • mainos...

        Jospa pienentyisi mutta ei ne millään voiteella pienene.


    • kestävyys?

      Kuinka kauan ko. purkki kestää? Tuloksiahan pitäisi näkyä aikaisintaan n. kk:n käytön jälkeen... Kestääkö kuukautta?

      • alkuper.

        joo, eli purkki kestää noin kuukauden. Itsellä on selluliittiä aika pienillä alueilla, joten tietysti siitäkin riippuu, kuinka kauan purkki kestää. Reisistä on lähtenyt pari senttiä pois ja takapuolesta lähes kaikki sellut :) purkissa lukeekin, "ettei suositella raskaana oleville naisille", eli tehokkaasti polttaa rasvaa!


      • _joy

        itse lueskelin noin pari viikkoa sitten tätä keskustelua ja kävin heti ostamassa tämän lipo phenolin kuukauden kuurin. olen nyt käyttänyt siitä asti aamuin illoin ainetta, ja tuloksia näkyy jo tosi selkeästi. odottelin tuloksia vasta kuukauden jälkeen, mutta nyt on jo tulleet kaverit kyselemään mitä olen tehnyt kun olen tuolla lailla laihtunut, ja selluliitit on hävinny ihan uskomattomasti melkein kokonaan.
        syönyt olen ihan normaalisti, en mitenkään paastoten tai katsoen syömisiä enkä mässytellenkään, ja 3-4 kertaa viikossa olen pyöräillyt (pyöräilin kyllä ennen kuuriakin, joten ei voi johtua pelkästään siitä).
        suosittelen tosiaan!!

        tämän kanssa olen myös käyttänyt tämmöistä energie spa vegetalea kanssa yr:ltä, ellen ole ihan vainoharhainen niin sekin on tehnyt aika ihmeitä masulle :)


    • hän444444

      heiii


      kerro heti mistä olet tuotteen ostanut?? saaahan niitä suomestakin???


      KIITOS

      • rocher

        mikä aine siinä vaikuttaa?? kävin yr sivuilla muttei siellä sanottu, voitko katsoa purkista vaikuttavat aineet?


      • sokeri
        rocher kirjoitti:

        mikä aine siinä vaikuttaa?? kävin yr sivuilla muttei siellä sanottu, voitko katsoa purkista vaikuttavat aineet?

        haluaisin vain tietää oliko sinulla kunnon appelsiiini ihoa kun aloitit, vai vain vähän "löysää". Haluaisin todella tietää kunnon apukeinon ns. vaikeaan selluun. :(


    • Jepjeeeee

      Mistä kyseistä voidetta voi ostaa ? =)

      • alkuper.

        Tilasin rasvan yves rocherilta. Vaikuttavia aineita en kyl tiedä, kun heitin sen pahvipakkauksen menemään. Joku kyseli, että oliko mulla ennen käyttöä vaikeaa selluongelmaa. Hmmm, miten sen nyt ottaa, sellu näkyi tietyssä valossa ilman puristamattakin, mutta jos reisiä puristi, niin silloin ainakin näkyi selvästi! Muualla mulla ei sellua ollut, kuin reisissä ja takapuolessa.

        En sitten osaa sanoa, onko sellu lähetnyt vain rasvan käytön seurauksena..olen liikkunut aika paljon myös viime aikoina (pyöräily ja hölkkä). Varmaan molemmilla on osuutta asiaan! Mutta omalla kohdalla eka voide, joka on tehonnut :)


      • pallo pylly :)
        alkuper. kirjoitti:

        Tilasin rasvan yves rocherilta. Vaikuttavia aineita en kyl tiedä, kun heitin sen pahvipakkauksen menemään. Joku kyseli, että oliko mulla ennen käyttöä vaikeaa selluongelmaa. Hmmm, miten sen nyt ottaa, sellu näkyi tietyssä valossa ilman puristamattakin, mutta jos reisiä puristi, niin silloin ainakin näkyi selvästi! Muualla mulla ei sellua ollut, kuin reisissä ja takapuolessa.

        En sitten osaa sanoa, onko sellu lähetnyt vain rasvan käytön seurauksena..olen liikkunut aika paljon myös viime aikoina (pyöräily ja hölkkä). Varmaan molemmilla on osuutta asiaan! Mutta omalla kohdalla eka voide, joka on tehonnut :)

        Vaikuttavana aineena on vihreä kahvi! Mäkin ostin nyt tota ja ostin sen 14 päivän tehokuurin ja sit vielä sen kuukauden kuurin, katsotaan tehoaako :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      7839
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4482
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      27
      2188
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2099
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1915
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1765
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1669
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe