miksi tota sanontaa käytetään niin paljon.
voi vittu
5
686
Vastaukset
- Emmanuele
vielä hassumpi on haista vittu, sitähän nuoret pojat hokee. Sehän on niitten suurin toive, päästä lähietäisyydelle... Siitä puhe mistä puute siis kaiketi.
Tasa-arvon vuoksi mä käytän voi kyrpä/kulli- ilmauksia.Joskus finninaamateininä härnättiin jotain pimatsua, joka suuttuessaan tokaisi nuo maagiset sanat. Supliikkimiehenä sanoin, aivan kuin arvasitkin, että neiti on hyvä ja riisuu housunsa, niin tottahan minä haistan.
Sitten piti väistellä kuin Remo luoteja konsanaan, kun pimatsu yritti lyödä kasvoihin. Jäi sillä kertaa haiselematta...
- larsi
Tää kyssä sopii paremmin naisen logiikka-palstalle.
- 2GoodMan4U
Mielestäni margariini vittu olisi parempi. Se on terveellisempää ja levittyy kylmänäkin.
- leipuri Hiiva
voivittu - joka leipurin unelma - on kylmänä jokseenkin jäykkää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078