minkä työehtosopimuksen mukaan eletään? tuntipalkka? onkohan hommana minkälaista.. tuntuisi että on ainakin iso vastuu kun yksin heiluu sillä nosturin puikoissa ja miljoonan vene siinä nokassa.. olisi melko varma työpaikka tiedossa jos menen kurssille niin ajattelin vähän kysellä.. kiitos ja hei.
ajoneuvonosturin kuljettajan
6
9337
Vastaukset
- Wald
Yrityksessä jossa työskentelen seurataan maanrakennusalan tes'iä.
Vastuu on suuri mutta nosturinkuljettaja ei ole nostotyönjohtaja,vaikka ikävä kyllä se lankeaa 80% kokonaan kuljettajan niskaan, poikkeuksena isojen työmaiden nostot jossa varsinkin suuret nostot tehdään yhteistyössä eri osapuolten kanssa.
Suoraan kurssilta..eli keltanokkakuskia ei vastuullinen työnantaja päästä kovinkaan vaativiin nostoihin eli palkkakin muodostuu hyvin pitkälle siitä miten hallitset työsi.
Tässä työssä riittää haastetta, hyville tienesteille pääsee jos valmis kiertämään työmaita jotka voi olla missäpäin suomea/pohjoismaita vaan. Itse olen työskennellyt Suomen lisäksi Norjassa, Ruotsissa ja Venäjällä..vuositienestini pyörii 50 000e kieppeillä nykyään - tarkka markka
Noh jos ei muu mielessä kuin palkka niin kurseille vaan. Tenn listan mikä on työnantajan mielestä suotavaa ellei aivan välttämätöntä.
-vuosiloma kesällä
-illat perheen parissa
-vapaat lauantait
-arkisin nukkuminen viiden jälkeel aamulla
Lähtöpalkka lienee 13,5 euron kieppeillä.
Kallioisella saat alennettua päivärahaa, aamupalat vähennetty tilistä. Joka tilistä siellä palkanlaskija, johdon siunauksella rosvoaa jotakin palkastasi.
Luottamusmiestä ei ole. Perseennuoleksijoita riittää kyllä.- Anonyymi
Oot ihan oikeassa.
- opiskelevakuski
maa-javesirakennusalan tes
- Lapsikinosaa
Itse ainakin olen aina ollut tyytyväinen palkkaani. Kun aloitin niin oli jotain 15€/h, nykyään 22€/h näin 8vuoden jälkeen. Työ on helppoa kun ei vain ota paineita turhista. Yli puolet Pk. nosturinkuljettajista on hermoraunioita kun ei vain osaa asennoitua oikein ammattiinsa. Terveisiä: Ojala Cranesin kuljettaja
- peksuliini220
kattelin tossa palkkatietoja mit oli kerrottu n yhtymäst ja westin palkkoja ei voi pitää paikkaansa tai sit ollaan töis yötä päivää ja sillon rikotaan työaikalakia olen itse ollu alalla 30 vuotta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108