ajoneuvonosturin kuljettajan

palkka

minkä työehtosopimuksen mukaan eletään? tuntipalkka? onkohan hommana minkälaista.. tuntuisi että on ainakin iso vastuu kun yksin heiluu sillä nosturin puikoissa ja miljoonan vene siinä nokassa.. olisi melko varma työpaikka tiedossa jos menen kurssille niin ajattelin vähän kysellä.. kiitos ja hei.

6

9046

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wald

      Yrityksessä jossa työskentelen seurataan maanrakennusalan tes'iä.
      Vastuu on suuri mutta nosturinkuljettaja ei ole nostotyönjohtaja,vaikka ikävä kyllä se lankeaa 80% kokonaan kuljettajan niskaan, poikkeuksena isojen työmaiden nostot jossa varsinkin suuret nostot tehdään yhteistyössä eri osapuolten kanssa.
      Suoraan kurssilta..eli keltanokkakuskia ei vastuullinen työnantaja päästä kovinkaan vaativiin nostoihin eli palkkakin muodostuu hyvin pitkälle siitä miten hallitset työsi.
      Tässä työssä riittää haastetta, hyville tienesteille pääsee jos valmis kiertämään työmaita jotka voi olla missäpäin suomea/pohjoismaita vaan. Itse olen työskennellyt Suomen lisäksi Norjassa, Ruotsissa ja Venäjällä..vuositienestini pyörii 50 000e kieppeillä nykyään

    • tarkka markka

      Noh jos ei muu mielessä kuin palkka niin kurseille vaan. Tenn listan mikä on työnantajan mielestä suotavaa ellei aivan välttämätöntä.
      -vuosiloma kesällä
      -illat perheen parissa
      -vapaat lauantait
      -arkisin nukkuminen viiden jälkeel aamulla
      Lähtöpalkka lienee 13,5 euron kieppeillä.

      Kallioisella saat alennettua päivärahaa, aamupalat vähennetty tilistä. Joka tilistä siellä palkanlaskija, johdon siunauksella rosvoaa jotakin palkastasi.
      Luottamusmiestä ei ole. Perseennuoleksijoita riittää kyllä.

      • Anonyymi

        Oot ihan oikeassa.


    • opiskelevakuski

      maa-javesirakennusalan tes

      • Lapsikinosaa

        Itse ainakin olen aina ollut tyytyväinen palkkaani. Kun aloitin niin oli jotain 15€/h, nykyään 22€/h näin 8vuoden jälkeen. Työ on helppoa kun ei vain ota paineita turhista. Yli puolet Pk. nosturinkuljettajista on hermoraunioita kun ei vain osaa asennoitua oikein ammattiinsa. Terveisiä: Ojala Cranesin kuljettaja


    • peksuliini220

      kattelin tossa palkkatietoja mit oli kerrottu n yhtymäst ja westin palkkoja ei voi pitää paikkaansa tai sit ollaan töis yötä päivää ja sillon rikotaan työaikalakia olen itse ollu alalla 30 vuotta

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe