Ajattelin lähteä opiskelemaan talotekniikkaa jos sinne satun pääsemään. Töitä luulisi riittävän tulevaisuudessa. Onko kellään tietoa mitä niissä hommissa tienaa? Tietysti aika laaja toimenkuva, että riippuu varmaan paljolti mitä tekee...
Talotekniikan insinöörin
8
4835
Vastaukset
- insinöörikö
LVI alan inssit tienaa lähtöpalkkaa 2000 - 2200 €/kk ja siitä sitten lähtee palkka hissukseen nousemaan. Aikaisempi kokemus vaikuttaa asiaan tietysti ja ainahan on poikkeuksia jotka saavat parempaakin palkkaa. Mutta näin ainakin on tilanne pk-seudun ulkopuolella mutta Etelä-Suomessa silti!
- koulutus
eikä paljoakaan kokemusta, niin ehkä 1000-1200 e/kk, ammattiliittoon kuulumaton saattaa saada jopa 200-300 enemmän.
- noin
koulutus kirjoitti:
eikä paljoakaan kokemusta, niin ehkä 1000-1200 e/kk, ammattiliittoon kuulumaton saattaa saada jopa 200-300 enemmän.
Voiko olla noin onnettomat palkat? LVI-asentajathan tienaa siinä tapauksessa paljon enemmän...
- todellinen
noin kirjoitti:
Voiko olla noin onnettomat palkat? LVI-asentajathan tienaa siinä tapauksessa paljon enemmän...
palkkahan pyörii alussa 2000 - 2200 €/kk tasolla ja tiedän sen koska olen alalla.
- tykkäät
todellinen kirjoitti:
palkkahan pyörii alussa 2000 - 2200 €/kk tasolla ja tiedän sen koska olen alalla.
Miten olet alalla viihtynyt? Varmaan töitä riittää? Itse olen vielä tällä hetkellä paperialalla ja etsin, palkat hyvät mutta koko aika semmonen epävarmuus tulevaisuudesta että jotain muuta pitää keksiä. Talotekniikka rupesi kiinnostamaan ja sinne ajattelin hakea-
- hyvin
tykkäät kirjoitti:
Miten olet alalla viihtynyt? Varmaan töitä riittää? Itse olen vielä tällä hetkellä paperialalla ja etsin, palkat hyvät mutta koko aika semmonen epävarmuus tulevaisuudesta että jotain muuta pitää keksiä. Talotekniikka rupesi kiinnostamaan ja sinne ajattelin hakea-
olen viihtynyt ja töitä varmasti riittää jatkossakin. Ja ota huomioon että aloituspalkka on yleensä se 2000 €/kk mutta kokeneet kaverit tienaavat 3500 €/kk.. lisäksi työ on säännöllistä ja viikonloput vapaat :)
- tienaa mitä??
hyvin kirjoitti:
olen viihtynyt ja töitä varmasti riittää jatkossakin. Ja ota huomioon että aloituspalkka on yleensä se 2000 €/kk mutta kokeneet kaverit tienaavat 3500 €/kk.. lisäksi työ on säännöllistä ja viikonloput vapaat :)
vai oliko työmestarin palkkoja noi em.
- siispä
tienaa mitä?? kirjoitti:
vai oliko työmestarin palkkoja noi em.
LVI-suunnittelijan palkkoja..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351