Kukaan kuullu bändistä nimeltä Insomnium? ihan vitun hyvää musaa.
Insomnium??
7
1283
Vastaukset
- Puskast Huutelua
Hienoa melodista deathia. Suosittelen.
- Se on
Yksi parhaista bändeistä mielestäni. :)
- Anonyymi
Näin v. 2014 Tuskassa.
Oli kyllä ehkä tylsin ja paskin bändi ikinä. Samaa puuduttavaa, yhden biisin toistoa, ei minkäänlaisia vivahteita, oli omasta mielestään varmaankin hyvin suomalainen. Ei kyllä mene jakeluun, kuka tollasta paskaa jaksaa ylipäätään kuunnella - varsinkaan kotona. Onneksi tuli Satyricon perään niin tuli jotain katsomistakin.
Yhtä paska bändi oli v. 2016 Amon Amarth Iron Maidenin lämppärinä Hämeenlinnassa. Joku helvetin karvanaama ölisi lavalla ja samaa paskaa musiikkia. No, olipahan siellä Iron Maiden niin aika sama mitä paskoja roudataan näiden bändien eteen. - Anonyymi
Kun on yhden biisin kuullut, on kuullut ne kaikki. Ja se yksikään biisi ei ole mitenkään hyvä vaan todella tylsä ja keskinkertainen.
- Anonyymi
Kertokaa tältä kurabändiltä edes yksi keskinkertainen biisi.
- Anonyymi
💕
• Heart Like a Grave
• One for Sorrow
• Unsung
💕
- Anonyymi
imbesillien musiikkia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231182
- 1181038
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97862- 112818
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270734- 48685
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17657- 41584
- 49579
- 25545