tehdäänpä listaa mitä suomipunk kappaleita haluaisit autiolle saarelle tulevalle kokoelmalle mukaan.
Tässä olisi ainakin jonkin verran mun listaa, nää ei oo missään suosikki järjestyksessä:
Lama: koputus
Pelle Miljoona N.U.S: väkivalta ja päihdeongelma
Problems: raitsikka oot
Unicef: käkimassaa
Nukketeatteri: jos sota tulee
Kollaa Kestää: kirjoituksia kellarista Musti sotakoira
Sensuuri: kirjoitan seinään
Ypö viis: kaupunki muistaa nuoria
Rattus: sodan tragedia
Ratsia: kassapäät
Listataan suomipunkkia
23
3476
Vastaukset
- punkkarikloppi
bastards:lopun alku
pelle 1000000:hyvää yötä maailma
ratsia: elämän syke
k.t.m.k:jeesus oli...
mahoneitsyt:tehdaskaupungin lapset kokonaan.
appendix:sinä&minä
kansan uutiset:koti,uskonto ja isänmaa
ja paljon muuta...- näää
Ratsia: Elämän syke/Tämä hetki ja tulevaisuus
Pelle&1980: Nuoret sankarit/Yhdistytään
Kollaa kestää: Jäähyväiset aseille/kirjoituksia...
Lama: Paskaa
Widows: Wanna be your friend
Terveet kädet: Musta jumala
Eppu normaali: Poliisi pamputtaa taas
Sensuuri: kirjoitan seinään/Hengissä läpi helsingin
Sehr schnell: 1979
Rattus: Muotinatsit
ei jukoliuta, vaikeeta, niitä on satoja hyviä.... - hannu63
nuo pellen ja ratsian viimeisten hyvien aikojen biisit jotenkin menettelee, mutta muuten tuo listasi on kyllä mielestäni todella huono, itse en noiden kanssa autiolle saarelle lähtisi.
- mää sitten huomenna
niin hieno lista, että se olisi voinut olla mun:)
Niin, taidettiin olla samaa ikäryhmääkin ( lisää
keskustelua laitan sinnepäin kun joudan)
Tässä tulis mun listaa, järjestys ei toki ole kuin jälleen kerran "suuntaa-antava."
KARANTEENI: VIHAAN JOHN TRAVOLTAA
SENSUURI: KIRJOITAN SEINÄÄN (että elää jaks.)
VANDAALIT: BETONIKOLOSSIT
KOLLAA KESTÄÄ: KOLLAA KOSTAA EP (pakko laittaa)
000: SILMINNÄKIJÄ
LAMA: AJATUKSEN LOPPU
LAMA: OLEN HOMO
KOLLAA KESTÄÄ: SOTAKOIRA MUSTI
TINNERI: TAKAISIN SÄHKÖTUOLIIN
TAMPERE SS: HEITÄN SAVUPOMMIN
REHTORIT: HYPPÄÄN JÄRVEEN
SEHR SCHNELL: NEUROOTTISET POHKEET
SEHR SCHNELL: KAALERIORJA
WANKERS: ORJALAITOKSIIN
PELLE MILJOONA : VÄKIVALTA JA PÄIHDEONGELMA
PROBLEMS? : EI TÄÄ LAMA PÄÄHÄN KÄY
KLAMYDIA: SUOMI ON TÄNÄÄN SUN
PELLE MILJOONA: OLEN TYÖTÖN
SEHR SCHNELL: 1979
siinäpä niitä, valitettavasti 1000 muuta ei nyt
sopinut listalle, vaikka surkeeta kyllä olis ansainneet päästä....MUTTA autiolle saarelle ottaisin nyt ainakin tämmöisen tuplakokoelman mukaan...- punk ja eppu
hyvää listaa, vain ehkä tätä erinomaista SE-tuotantoa voisi otta vielä mukaan
Listataanpa sitten joitain suosikkejani, vaikken olekaan kovin paljoa Suomipunkkiin perehtynyt.
Appendix -Mielisairas, Miksi poliisi ei naura, Sade
Pelle Miljoona -Moottoritie on kuuma, Viimeinen syksy
Aivolävistys -Poliisi äpärä, Tyhjiä pulloja, bensaa ja tulta, Vitut siitä
Kollaa Kestää -Jäähyväiset aseille, Syksy
Lama -Totuus löytyy karapuurosta, Väliaikaista
Eppu normaali -Poliisi pamputtaa taas
Ne Luumäet -Onnellinen perhe
LAMF -Kiitos tyhjästä, Sitä saat mitä tilaat
Karanteeni -Antti
Riistetyt -Yön painajainen, Mieletöntä väkivaltaa- Pekka Punkpää
Eppu Normaali - Kaljaa nuorille
Pelle Miljoona & NUS - Lontoo
Problems - Lännen mies
Hurskas - Eduskuntasika- uryh
TV:n orjat! Koko Terve hulluus sinkku täytyy vielä lisätä ja Hurskas-sätkyihminen sinkku, Molemmat mukaan ehdottomasti.
- vanha ukko
uryh kirjoitti:
TV:n orjat! Koko Terve hulluus sinkku täytyy vielä lisätä ja Hurskas-sätkyihminen sinkku, Molemmat mukaan ehdottomasti.
...niin ja Hurskaan isänmaa huumaa täytyy kyllä myös vielä lisätä listaan.
- Hurskas
vanha ukko kirjoitti:
...niin ja Hurskaan isänmaa huumaa täytyy kyllä myös vielä lisätä listaan.
ilmen muuta joo, Hurskaan paras (ainoa?) hyvä single
- Hannu63
sen verran näköjään tuo otsikko lokeroi, että mukaanotettavista jäivät tyystin pois Isopäärami Ystävineen EP ja muukin loistava SE -tuotanto Banaanicongaa ennen. Hymy Taskisen Hei tyttö hei!Briardin sinkut tietysti. Mikseipä Widowsin Overscupulous. Vaavin singlet ja EP:t tottakai ja Ypö Viiden alkupään sinkut. Myös Loose Prickin Meitä potkitaan päähän -single ja Kaupunki EP. Nuo Rattukset ja Appendixit ym postpunkit ilman muuta pois listalta.
- mää sitten huomenna
Upeat lisäykset, olisit maininnut ton YPÖ-5:den omakustanteen: :Mikkitelineestäs on puolet minun.
Rattus aloitti 1978, Appendix samoissa aalloissa vaikka levytettyä tuotantoa vain aavistuksen myöhemmin....mikä tekee niistä muka poispudotettavia. Mielestäni ei mikään. Mihin sulla muuten unohtui Mean Ones,Hellhound, KOHU-63
Pop-Idolit(tuottajana Martti Syrjä) Virtanen,
Teurastamo 5, SOS, Maukka & Vallilan vangit, Päät... en jaksa listaa....Lisäksi kymmeniä 1970-luvulla aloittaneita, joiden äänite julkaistiin 1979-1983.
Edellämainitut bändit levyttivät kaikki jo 1970-luvun puolella. Vielähän tohon hassun nimensä vuoksi olisi voinut lisätä uuden aallon (punk) vuoden 1978 sarjansa voittajan Bingoksi Lämmin.
Aiempi nimi oli ollut Pure tyynyä....ja sitä ennen: Pirjos Näkyy.
Kirjoittajan ikä on 45v. jos se ei ole kaikille
selvinnyt. Punkin asiantuntija. - en nyt muista enää millä ki...
mää sitten huomenna kirjoitti:
Upeat lisäykset, olisit maininnut ton YPÖ-5:den omakustanteen: :Mikkitelineestäs on puolet minun.
Rattus aloitti 1978, Appendix samoissa aalloissa vaikka levytettyä tuotantoa vain aavistuksen myöhemmin....mikä tekee niistä muka poispudotettavia. Mielestäni ei mikään. Mihin sulla muuten unohtui Mean Ones,Hellhound, KOHU-63
Teurastamo 5, SOS, Maukka & Vallilan vangit, Päät... en jaksa listaa....Lisäksi kymmeniä 1970-luvulla aloittaneita, joiden äänite julkaistiin 1979-1983.
Edellämainitut bändit levyttivät kaikki jo 1970-luvun puolella. Vielähän tohon hassun nimensä vuoksi olisi voinut lisätä uuden aallon (punk) vuoden 1978 sarjansa voittajan Bingoksi Lämmin.
selvinnyt. Punkin asiantuntija.joo mä oon vasta 44 en ole asiantuntija. tarkoitus oli listata noita autiolle saarelle otettavia levyjä, ainakin luulin niin. Ypöjen mikkitelinettä en omista, en voi siis sitä ottaa ja toi vihreä e=a ja o nyt ei kuitenkaan ehkä niitä legendaarisimpia äänitystaso huomioiden ole. Tiedän koska Rattus aloitti ostin jopa Fuckin Disco ep:n ja sen Poko-ep:n ja Kohu 63 synti/paavola siglen ja sen minilp:n, en tarkoituksella niitä aution saaren levyiksi ottaisi. Appendix oli enemmän ehkä tätä oi-henkistä genreä, ja luulin että nyt puhutaan punkista. Veltto on mielestäni aivan toista aikakautta kuin suomipunk, elektr xtaasi oli vähä semmonen kunnianosoitus vain (samaa maata kuin Kontra), Vallilan vangit kai teki traktorinsa vasta -80-luvun puolella mutta unohdin toki tuon oivan Maukka & Nahkatakit -singlen. Onko Pop-idoleilla muutakin kuin tuo kyllästyttämätön raita hilselp:llä? Teurastamo 5 kai menee 80-luvulle Asfalttidisco-kokoelman raidoilla ja singlellään. Päät on tietysti "punk" Rotat-singlellään mutta vain kapeasti ja on lisäksi puiseva ja varsin "muotipunk"mainen. Hellhoundia omistan vain Suomi 60-singlen. Mikään näistä EI ole autiosaarikamaa. Jos brassailuluettoloa teit niin eikö siinä oli pitänyt olla alkuaikojen SIG, Sidi ja Hermottomat, Mik Monto, Karanteeni, tms.
Mutta musiikkimakusi vaikuttaa olevan uomissaan, lisäksi taisin soittaa tuossa Bingoksi Lämmin -combossa kun sille 5 riviä uhrasit.
En ole asiantuntija, vain kuuntelija. - mää sitten huomenna
en nyt muista enää millä ki... kirjoitti:
joo mä oon vasta 44 en ole asiantuntija. tarkoitus oli listata noita autiolle saarelle otettavia levyjä, ainakin luulin niin. Ypöjen mikkitelinettä en omista, en voi siis sitä ottaa ja toi vihreä e=a ja o nyt ei kuitenkaan ehkä niitä legendaarisimpia äänitystaso huomioiden ole. Tiedän koska Rattus aloitti ostin jopa Fuckin Disco ep:n ja sen Poko-ep:n ja Kohu 63 synti/paavola siglen ja sen minilp:n, en tarkoituksella niitä aution saaren levyiksi ottaisi. Appendix oli enemmän ehkä tätä oi-henkistä genreä, ja luulin että nyt puhutaan punkista. Veltto on mielestäni aivan toista aikakautta kuin suomipunk, elektr xtaasi oli vähä semmonen kunnianosoitus vain (samaa maata kuin Kontra), Vallilan vangit kai teki traktorinsa vasta -80-luvun puolella mutta unohdin toki tuon oivan Maukka & Nahkatakit -singlen. Onko Pop-idoleilla muutakin kuin tuo kyllästyttämätön raita hilselp:llä? Teurastamo 5 kai menee 80-luvulle Asfalttidisco-kokoelman raidoilla ja singlellään. Päät on tietysti "punk" Rotat-singlellään mutta vain kapeasti ja on lisäksi puiseva ja varsin "muotipunk"mainen. Hellhoundia omistan vain Suomi 60-singlen. Mikään näistä EI ole autiosaarikamaa. Jos brassailuluettoloa teit niin eikö siinä oli pitänyt olla alkuaikojen SIG, Sidi ja Hermottomat, Mik Monto, Karanteeni, tms.
Mutta musiikkimakusi vaikuttaa olevan uomissaan, lisäksi taisin soittaa tuossa Bingoksi Lämmin -combossa kun sille 5 riviä uhrasit.
En ole asiantuntija, vain kuuntelija.vilisee virheitä ja suoranaisia olettamuksia ja tyhjää väitettä tosiasioista. Tollasille on raskasta vastata mitään..Mieluummiin vastaan vaikka tämän ajan teinipunkkareille: ne on sentään kiinnostuneita.
Etpä tainnut aikoinaan lukea Hilseestä sitäkään, miksi Pop-Idolit tekivät singlen....sanoivat tehneensä sen takia, koska kannessa tuottajan,
Martti Syrjän nimi näytti hyvältä!
Sinunlaisille ei jaksa kirjotella enempää, vaikka
olisi viestissäsi paljon korjattavaa..mutta kyynikot on minua vituttanu aina! - landepunkki
en nyt muista enää millä ki... kirjoitti:
joo mä oon vasta 44 en ole asiantuntija. tarkoitus oli listata noita autiolle saarelle otettavia levyjä, ainakin luulin niin. Ypöjen mikkitelinettä en omista, en voi siis sitä ottaa ja toi vihreä e=a ja o nyt ei kuitenkaan ehkä niitä legendaarisimpia äänitystaso huomioiden ole. Tiedän koska Rattus aloitti ostin jopa Fuckin Disco ep:n ja sen Poko-ep:n ja Kohu 63 synti/paavola siglen ja sen minilp:n, en tarkoituksella niitä aution saaren levyiksi ottaisi. Appendix oli enemmän ehkä tätä oi-henkistä genreä, ja luulin että nyt puhutaan punkista. Veltto on mielestäni aivan toista aikakautta kuin suomipunk, elektr xtaasi oli vähä semmonen kunnianosoitus vain (samaa maata kuin Kontra), Vallilan vangit kai teki traktorinsa vasta -80-luvun puolella mutta unohdin toki tuon oivan Maukka & Nahkatakit -singlen. Onko Pop-idoleilla muutakin kuin tuo kyllästyttämätön raita hilselp:llä? Teurastamo 5 kai menee 80-luvulle Asfalttidisco-kokoelman raidoilla ja singlellään. Päät on tietysti "punk" Rotat-singlellään mutta vain kapeasti ja on lisäksi puiseva ja varsin "muotipunk"mainen. Hellhoundia omistan vain Suomi 60-singlen. Mikään näistä EI ole autiosaarikamaa. Jos brassailuluettoloa teit niin eikö siinä oli pitänyt olla alkuaikojen SIG, Sidi ja Hermottomat, Mik Monto, Karanteeni, tms.
En ole asiantuntija, vain kuuntelija.joo olen noita vanhoja punkin harrastajia ja nähnyt jopa bingoksi lämpimän esiintyvän.
en tiedä kuka sinä olit niistä bingoista mutta minä istuin eturivissä. - Kyynikko
vilisee virheitä ja suoranaisia olettamuksia ja tyhjää väitettä tosiasioista. Tollasille on raskasta vastata mitään..Mieluummiin vastaan vaikka tämän ajan teinipunkkareille: ne on sentään kiinnostuneita.
Etpä tainnut aikoinaan lukea Hilseestä sitäkään, miksi Pop-Idolit tekivät singlen....sanoivat tehneensä sen takia, koska kannessa tuottajan,
olisi viestissäsi paljon korjattavaa..mutta kyynikot on minua vituttanu aina!Ite oot kyynikko. Et jaksa edes kirjoittaa. Kuuntele vaan teinipunkkareiden kanssa Punk Lurexia, se varmaan on sulle riittävän naivia..
- nuori punkkari
selvinnyt. Punkin asiantuntija.kun nyt noin olette tietävänne niin olen kyllä kuullut ypöviittä ja maukkaa ja pelleä mutta mistä löytyy tuon Pirjosnäkyy yhtyeen tuotantoa??
tai sitten tuon bingoksi lämpimän ...voitti oman sarjansa mestaruuden mutta missä on MUSAAAAAA!!!
Jos joku tietää niin kertokoon mullekkin!!! - Pauli Toiviainen
vilisee virheitä ja suoranaisia olettamuksia ja tyhjää väitettä tosiasioista. Tollasille on raskasta vastata mitään..Mieluummiin vastaan vaikka tämän ajan teinipunkkareille: ne on sentään kiinnostuneita.
olisi viestissäsi paljon korjattavaa..mutta kyynikot on minua vituttanu aina!Popidolit eivät kyllä saaneet julkaistuksi mitään kyseisen Hilse-LP raidan jälkeen. Haluja kyllä olisi ollut. Sittemmin Popidolit muuttui Mäds-nimiseksi joukoksi ja muutama sinkkukin sitten julkaistiin Pokolla. Ilouutinen Popidolit musasta tykkääville on, että se ensimmäinen sinkku julkaistiin vuonna 2012. Pankkitilirock saattaa löytyä pienen haun jälkeen Soundcloudista. :)
- autiolla saarella
...kuulla vähän Korroosiotakin.
- punkkiposki
mä en kyllä ota yhtään RATSIAN kappaletta mihinkään listaan, on se niin huono bändi.
- Tuhlaajapoika2017
Tässä vois rahat lähettää suoraan kouluavuksi Thaimaahan ja saada vaikkapa Tinneri CD:n tai Punkrock Jukebox CD:eillä Pelle Miljoonaa, Maukka Perusjätkää, Lättää, Karanteeni Hatea, Veltto Virtasalmi tai vaikkapa Loose Prickin porukkaa laulamassa. Ei ole edes pakko lähteä autiolle saarelle, jossei halua.
https://mesenaatti.me/campaign/?id=759#single/view - Niiih
Hähä, autiolle saarella sopis "Raha ei oo mun valuuttaa". Ei nyt maailman paras (vaikka hyvä onkin), mut ihan vaan siks ettei autiolla saarella tekis vittuakaan rahalla.
- yybvd
P. M. Kostiainen Projectin Euroopan omistaja
http://www.mikseri.net/artists/p-m-kostiainen-project/euroopan-omistaja/519605/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029