ihmettelen todellakin taas kerran että kuinka jotkut miehet oikein ajattelevat.
Onko se heille jokin nautinto kun saa haukkua naisia huoriksi?? tuntuu todellakin sille, tulin huomaamaan sen ydestä henkilöstä mesessä joka todellakin taitaa taitaa saada jonkinlaista nautintoa siitä ja sitten kun lähettelee kaikenlaisia panokuvia, onkohan se todellakin sitten niin naisen puutteessa? luusisi että 36 vuotias ihminen on jo siinä ijässä täysjärkinen, mutta nähtävästi ei ole.
Tai onko se vaan sitten kauteutta yksinkertasesti kun hän tietää hyvinkin että olen itse onnellisesti kihloissa ja muita miehiä en todellakaan huolisi, olen löytänyt itselleni todella ihanan ihmisen ja meidän välillä ainakin luottamus pelaa.
En todellakaan nyt ylkeistä tällä että kaikki miehet ovat samanlaisia kusipäitä kuin tämä kyseinen.
Mun mielestä on todella loukkaavaa käytöstä.
ihmettelen vaan
5
691
Vastaukset
Netissä on niin helppo kasvottomana päästellä näppiksestään mitä tahansa. Luojan kiitos oikeassa elämässä ihmiset harvoin kehtaavat samalla tavalla pahaa oloaan purkaa.
- jassoo jassoo
Tietty voisi hieman katsoa ketä meseensä laittaa, vai kiinnostaako ne panokuvat sittenkin ? Sitä saa mitä tilaa...
Kyllä se on niin että monet ihmiset ovat ihan ok ensin alkuun ja sitten muuttuvat täysin, mua ei todellakaan mitkään pano kuvat kiinosta, tuossa sen taas kerran huomaa että kuinka jotkut miehet ajattelevat, olet hyvä esimerkki siitä,mulla on onnellinen suhde ja vieraita miehiä en todellakaan tarvi.
- BIIO.
Kai sä olet pistänyt tämän tyypin jo estoon siellä mesessä ja poistanut sen mesestäsi? Eikä se taida olla mikään "nautinto" haukkua. Se on paha haukkumasana siinä, missä "homo" on heteromiehelle paha haukkumasana. En mä usko että kovin monet miehet huorittelee naisia ilman syytä.
Ilman muuta olen poistanut ja estänyt hänet mesestä ja vaatinut anteeksi pyyntöä, mutta sitä tämä kyseinen henkikö ei todellakaan osaa tehdä, siinä sen huomaa kyllä että ei osata ajatella nenäänsä pitemmälle ja mikä sika hän oikein on, olen niin paljon pyörinyt netissä vuosien varrella että olen oppinut huomaamaan minkälaisia ihmisiä täällä todellakin on,elän onnellisessa suhteessa ja en todellakaan kaipaa vieraita miehiä, mulle riittä mun oma rakas.
kaikki eivät todellakaan ole täällä sikoja, olen saanut ihan hyviä ystäviäkin joistakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.314947- 343436
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833194- 112267
- 281867
- 121828
- 1611793
- 1051310
- 1371117
- 141109