ihmettelen todellakin taas kerran että kuinka jotkut miehet oikein ajattelevat.
Onko se heille jokin nautinto kun saa haukkua naisia huoriksi?? tuntuu todellakin sille, tulin huomaamaan sen ydestä henkilöstä mesessä joka todellakin taitaa taitaa saada jonkinlaista nautintoa siitä ja sitten kun lähettelee kaikenlaisia panokuvia, onkohan se todellakin sitten niin naisen puutteessa? luusisi että 36 vuotias ihminen on jo siinä ijässä täysjärkinen, mutta nähtävästi ei ole.
Tai onko se vaan sitten kauteutta yksinkertasesti kun hän tietää hyvinkin että olen itse onnellisesti kihloissa ja muita miehiä en todellakaan huolisi, olen löytänyt itselleni todella ihanan ihmisen ja meidän välillä ainakin luottamus pelaa.
En todellakaan nyt ylkeistä tällä että kaikki miehet ovat samanlaisia kusipäitä kuin tämä kyseinen.
Mun mielestä on todella loukkaavaa käytöstä.
ihmettelen vaan
5
739
Vastaukset
Netissä on niin helppo kasvottomana päästellä näppiksestään mitä tahansa. Luojan kiitos oikeassa elämässä ihmiset harvoin kehtaavat samalla tavalla pahaa oloaan purkaa.
- jassoo jassoo
Tietty voisi hieman katsoa ketä meseensä laittaa, vai kiinnostaako ne panokuvat sittenkin ? Sitä saa mitä tilaa...
Kyllä se on niin että monet ihmiset ovat ihan ok ensin alkuun ja sitten muuttuvat täysin, mua ei todellakaan mitkään pano kuvat kiinosta, tuossa sen taas kerran huomaa että kuinka jotkut miehet ajattelevat, olet hyvä esimerkki siitä,mulla on onnellinen suhde ja vieraita miehiä en todellakaan tarvi.
- BIIO.
Kai sä olet pistänyt tämän tyypin jo estoon siellä mesessä ja poistanut sen mesestäsi? Eikä se taida olla mikään "nautinto" haukkua. Se on paha haukkumasana siinä, missä "homo" on heteromiehelle paha haukkumasana. En mä usko että kovin monet miehet huorittelee naisia ilman syytä.
Ilman muuta olen poistanut ja estänyt hänet mesestä ja vaatinut anteeksi pyyntöä, mutta sitä tämä kyseinen henkikö ei todellakaan osaa tehdä, siinä sen huomaa kyllä että ei osata ajatella nenäänsä pitemmälle ja mikä sika hän oikein on, olen niin paljon pyörinyt netissä vuosien varrella että olen oppinut huomaamaan minkälaisia ihmisiä täällä todellakin on,elän onnellisessa suhteessa ja en todellakaan kaipaa vieraita miehiä, mulle riittä mun oma rakas.
kaikki eivät todellakaan ole täällä sikoja, olen saanut ihan hyviä ystäviäkin joistakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent342588Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks1692569Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär561823En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis1041487Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa281285Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina1831169viikonloppu lähestyy
ja tiiän sen jo valmiiks et en pysty olee selvinpäin. oisitpa kieltämässä ja rauhoittamassa minua. en tiedä olisiko sinu12890Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa61872Ei rakennuslupaa
Eihän hyvinvointitalon työmaalla tehdä luvattomia ja keskeytettyjä töitä pimeyden turvin?83831Kyllä se on mukavoo kahtoa kun tämä Pipe Hannele tekköö terveellistä
suolapalloo (siis savolaisittain terveellistä) itelleen. Ihan tullee itellekin vesi kilelle.54777