nuvaring käytö lopettaminen

lopetin nuvaringin käytön parisen viikkoo sitten menkkojen jälkeen. sen jälkeen on ollut kipuja selässä ja alapäässä vääntää välillä. mahaankin on välillä pistänyt pahasti. onko kellään kokemusta ehkäisyrenkaan käytön lopettamisesta? onko nämä normaalia vai pitäiskö huolestua..
2338
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

noi ei oo vaan oireita menkkojen alkamisesta?

Äänestä

omaa hormonitoimintaansa. Esimerkiksi munasarjat muuttuvat pieniksi ja sileiksi hormoniehkäisyn aikana, ja kun oma hormonikierto palautuu, myös munasarjat alkavat rakkuloida taas ja tuottaa hormoneja. Ja paljon muutakin. Lienee normaalia, että on jos jonkinmoisia tuntemuksia.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


kysymys??? kirjoitti:

lopetin nuvaringin käytön parisen viikkoo sitten menkkojen jälkeen. sen jälkeen on ollut kipuja selässä ja alapäässä vääntää välillä. mahaankin on välillä pistänyt pahasti. onko kellään kokemusta ehkäisyrenkaan käytön lopettamisesta? onko nämä normaalia vai pitäiskö huolestua..

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu