Tämä siis pitää paikkansa, OIKEESTI!
Lisää www.rush.com, josta löytyy myös uusi single, levy tulossa Wappuna!
Siis eihän tätä ole odotettu kuin 20 vuotta...........! Mikään, siis MIKÄÄN ei mene tämän yli!!!
T:Tellustelija
RUSH SUOMEEN, 29.10.
18
3901
Vastaukset
- sawyer
Upeeta,mahtavaa. On jännä nähdä kuinka paljon kys. orkesterin faneja löytyy täältä pohjolan kolkasta,siis suomesta. Viimeksihän globenissa ryhmää oli ympäri pohjoismaita, koskapa oli ainukainen keikka täällä nurkilla,joten tietty loppuunmyyty, mutta tuskinpa nyt sentään käy niinkuin Partonin keikalle, heh....
- woooow
Pitänee toivoa että pätäkkää löytyy kun liput tulee myyntiin. Olis sen verran kova juttu nähdä Rush vielä.
- ..............
Ou Jeah!!!!
Rush - Tom Sawyer
http://www.youtube.com/watch?v=c2jBLGuVx_o
One little victory
http://www.youtube.com/watch?v=iJM1TXeRYQY
Neil on kova jätkä takomaan...
http://www.youtube.com/watch?v=mjhylyA_OR8
YYZ
http://www.youtube.com/watch?v=XbpzJRWz6rg - NewWorldMan
Vai totta ? Pahin painajainen olis tosiaan jos liput myis niin huonosti että peruttaisiin. On kyllä hatunnoston arvoinen suoritus saada Rush tänne. Kukahan on vastuussa, olis kiva kiittää ?
Bändit tulee ja menee mutta Rush on säilynyt teinivuosista asti. Justiinsa rämpyttelin kitaralla Lessonsia ja fiilistelin tulevalla keikalla. Kaverin kanssa puheltiin joskus tässä että Rush on kyllä sellainen bändi joka ei ikuna tule suomeen. Ja DMB toinen iso nimi joka ei täällä oikein myy. Josko senkin vielä näkis jossain. - alkaa
16.4. saas nähä myydäänkö loppuun heti, löytyykö piilofaneja paljonkin vanhalta bändiltä. Houkutteleepi varmaan monenikäistä väkeä ja paljon soittajia paikalle
- bastille
Näköjään kun tarpeeksi toivoo.. Se toteutuu! Areenalla nähdään Rush fanit!
- Pieren kinuskikastiketta
Pakko lähteä....
WOW!
Kun olin 2004 Tukholmassa Globenilla, luulin että se kerta jäisi ainoaksi Rushin keikaksi. Kaikeksi onneksi olen ollut VÄÄRÄSSÄ!
Kerrassaan käsittämättömän upeaa!- NKoo
Ei varmaan peruunnu lippumenekin takia pikemminkin päinvastoin....
Onko kellään jo tietoa mistä lippuja? Lippupalvelu ei ainakaan tiennyt asiasta mitään, ja eikös ne parin viikon päästä myyntiin...
Tosiaan ensin 20 vuotta odottelua ja sitte 3 vuoden välein! - Tellustelija
NKoo kirjoitti:
Ei varmaan peruunnu lippumenekin takia pikemminkin päinvastoin....
Onko kellään jo tietoa mistä lippuja? Lippupalvelu ei ainakaan tiennyt asiasta mitään, ja eikös ne parin viikon päästä myyntiin...
Tosiaan ensin 20 vuotta odottelua ja sitte 3 vuoden välein!"Tosiaan ensin 20 vuotta odottelua ja sitte 3 vuoden välein!"
...kuulostaa ihan vanhanpojan naisonnelta...;-)
Mutta näinhän se on. Liput tulee kun on tullakseen. Italiassa hinnat kuulemma 60-75 euroa, että varmaan siinä huippeilla täälläkin.
MTV3 tiesi vihjata jo sivuillaan, mutta mitään varmistusta ei vielä mistään ole tullut.
ps. Jokatapauksessa hieno homma. Ehkä omilla vonkuukirjeillä aikanaan Welldonin Juvoselle on pieni osansa asiassa... - 12345
Tellustelija kirjoitti:
"Tosiaan ensin 20 vuotta odottelua ja sitte 3 vuoden välein!"
...kuulostaa ihan vanhanpojan naisonnelta...;-)
Mutta näinhän se on. Liput tulee kun on tullakseen. Italiassa hinnat kuulemma 60-75 euroa, että varmaan siinä huippeilla täälläkin.
MTV3 tiesi vihjata jo sivuillaan, mutta mitään varmistusta ei vielä mistään ole tullut.
ps. Jokatapauksessa hieno homma. Ehkä omilla vonkuukirjeillä aikanaan Welldonin Juvoselle on pieni osansa asiassa...Luin juuri Peartin "Roadshow - Landscape with drums - a Concert Tour By Motorcycle" -kirja.
Mahtavaa juttua 30-vuotiskiertueelta: keikkatarinaa, ison bändin kiertue-elämää, moottipyöräjuttua, matkareppereita.... Intellektuelli Niilo on oiva skribentti.
Suosittelen kirjaa kaikille Rushin fanittajille.
Kirjan voi tilata esim. Amzonin kautta Jenkeistä. Toimitusaika kotiin pikana 3 vrk!!! - Limelight
Vaikea tosiaan uskoa että RUSH on tulossa Suomeen. Itse olin myös aivan varma että muutaman vuoden takaisen Globenin keikan myötä en näkisi enää Rushia ikuna..toisin kävi! Nyt vain sitten kaikki pilettiä tilaamaan etteivät ainakaan huonon lipunmyynnin vuoksi jätä tulematta.
- Digital Man
Tätä on odotettu ja on aivan loistavaa saada Rush Suomeen!
- kappaletta
jotka haluaisin kuulla:
aloituksena "best i can", jatkuen "alien shore" ja sokerina pohjalla "losing it" (ilman minkiä)...- Helkkonen
Voi sanoa, että joskus tapahtuu käsittämättömän hyviä asioita. Rush. Luovuin toivosta nähdä ko. bändi livenä. Nyt toivon, että kaikki rush-fanit mahtuvat areenalle. Pääsee omien joukkoon, jep tunnelma lienee superb. Tällä ajatuksella jaksaa puskea arkea eteenpäin, nauruun repee pää. Jes!
- Aleksi
Onpas hauska huomata että Rush herättää täälläkin noin paljon mielenkiintoa, on sitä jotenkin ajatellut että Rush faneja ei niin paljon suomesta löydy
- Nito
Kyllä Rush-faneja on loppujen lopuksi aika paljon. Kaikki ne jotka minä tunnen soittavat itse jotain instrumenttia. Tietty musikaalisuus auttaa Rushin kuuntelemisessa. Sen vuoksi Rushia ei voikaan soittaa koko kansalle radiossa.
- edfigksdf
Ja TAAS ne tulee Suomeen.
4.5. 2011, Hartwall
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882