leueskelin palstaa ja ihmiset on värjänny ilmeisesti (hiusvärillä) värinpoistolla ylähuulen karvoja? kertoisiko joku miten tämä tapahtuu ja kuinka kauan pitää vaikuttaa?
joku puhui Veet:in vaalennus aineesta jota saa stockmannilta, mutta katsoin Veet:in kotisivuilta eikä sellaista tuotetta niillä edes ole?
KIITTI KAIKKILLE JOILLA OIKEASTI ON NEUVOJA!!!!
Olen ikuisesti katkera kun my epil tuotteet lopetettiin.
Viiksien vaalennuksesta
6
2587
Vastaukset
- sedrfgyh
Hampaiden valkaisu 0€
Kokeile ProDen hampaiden valkaisu tuotteita 1kk 0€ ja voita taulu-tv!
www.mmmedier.fi
BOCCA Kristallivalkaisu
Hampaat valkoisiksi tunnissa Vaalennusarvio veloituksetta
www.bocca.fi
Dauerhafte Haarentfernung
Dresden Berlin Leipzig Chemnitz Laser und IPL Blitzlampentechnik
www.haar-entfernung.com - :::hair
Stockmanneilla myydään sen nimistä vaalennusainetta kuin Surgi Invisi- bleach, sellainen sininen pakkaus jossa on nainen pikineissä. Mielestäni toimii ihan hyvin, siinä paketissa on kaksi tuubia joista otetaan niin paljon kun tarvii väriä ja sekoitetaan aineet keskenään sellaisessa pienessä muoviastiassa lastalla. Annetaan vaikutta iholla n. kymmenen min. En ole ihan varma että oliko ainetta tarkoitettu niinkään kasvoille mutta itse olen kuitenkin käyttänyt. Maksaa alle 10 e paketti ja on suht riittoisa milestäni.
- skee
Veet:iltä on tullut uusi ihokarvojen vaalennusaine, jossa on kaksi eri tuubia jotka sekotetaan kulhoon ja siitä iholle. Sitä voi tietääkseni käyttää kasvoille muualle vartaloon. ajattelin itsekkin tuota hankkia.
- ....----
Refectocilillä on kulmakarvojen vaalennukseen tarkoitettu aine, numerolla 0. (Tarvitsee myös sen kehiteaineen.) Se on tarkoitettu kasvojen alueella käytettäväksi, joten on varmasti turvallisempi vaihtoehto kuin hiusvärit, joissa muuten ihan lukee ettei niitä saa käyttää kuin hiuksiin.
Veetiltä on tullut myös uusi ihokarvojen vaalennusaine, mutta en tiedä onko sitä vielä kaupoissa. Veetin omilla sivuilla mitään mainintaa kyseisestä tuotteesta ei ole, mutta 4 Bella ohjelmassa mainittiin se ja yhteishyvän nettisivuilla on juttu aineeseen liittyen. - on..
sitä Veetin vaalennusainetta, aika tummiin karvoihin. Vaikutusajan jälkeen karvat oli vaalentuneet...keltaisiksi :). Yritin sitten vaalentaa uudestaan, ja iho ärtyi (olen aika herkkäihoinen) ja mun piti pestä se aine sitte heti pois, joten tuloksena oli punaiset palkit keltaisilla karvoilla huulen yläpuolella. Oli siinä miehelläni naurussa pitelemistä.
Poistin sitte vahalla ne seuraavana päivänä. Nyt asialle voi jo nauraakin, mutta silloin ei naurattanut. Kantsii sitten niinku viikonloppuna kokeilla, ettei keskellä viikkoa, töihin ei olis ollu kiva mennä...- sazzzz
Kannattaa olla varovainen- jos iho vaurioituu, seuraavana voi sitten olla ongelmana pigmentoituneet kohdat auringossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941763
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581189Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181178- 961048
- 63838
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36821Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6764- 46706
Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.132698En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42690