Millainen on hyvä hanuri...

Nimetön

Millainen on miehellä hyvä hanuri eli perse? Lihaksikas, pullea, rasvaton, pysty, pieni, iso?? Mä en tota osaa kuvitella, kun olen mies. En tiedä onko mulla hyvä vai mikä. Todennäköisesti kai hyvä kun olen paljon treenannut mm jalkakyykkyä ja urheilulajeja.

Onko hyvä piirre, jos on miehellä lantio suora vai etukenossa kuten monella naisella (siis sillain vähän niin kuin pyllistäis koko ajan). Eli pitäiskö olla ristiselkä mieluummin kaarella kuin suorassa?? Hölmöhkö kysymys, mutta kun olen usein miettinyt tuota että millainen on hyvä-perseinen mies. Naisen lantion pystyy arvioimaan jo kaukaa vaikka olisi paljon vaatetta jne mutta miesten suhteen olen sokea, hetero kun olen.

Kumpaa katsotte naiset enemmän, hartioita vai hanuria? Varmaan molempia?

29

9436

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miukumauku*

Ihan sama millainen perse sulla on kun tyhmyys paistaa läpi pään. Morjens.

• raven.

kun kysyi, millainen takapuoli miehellä on naisten mielestä seksikäs. Vai väitätkö, ettei naiset katso miesten takapuolia? Varmasti katsoo. Itsehän teillä naisilla on hirveä paniikki, onko oma takapuolenne miesten mielestä hyvä, niin mitä vikaa aloittajan kysymyksessä oli?

• -nainen-
        raven. kirjoitti:

kun kysyi, millainen takapuoli miehellä on naisten mielestä seksikäs. Vai väitätkö, ettei naiset katso miesten takapuolia? Varmasti katsoo. Itsehän teillä naisilla on hirveä paniikki, onko oma takapuolenne miesten mielestä hyvä, niin mitä vikaa aloittajan kysymyksessä oli?

en katso miehessä ensimmäisenä takapuolta,paitsi jos se todella on niin iso tai oudonmallinen,et huomioni pakosta kiinnittyy siihen:). Katson miehessä ensimmäisenä silmiä ja kasvoja ja kokonaisvaikutelmaa..

• Anonyymi
        -nainen- kirjoitti:

en katso miehessä ensimmäisenä takapuolta,paitsi jos se todella on niin iso tai oudonmallinen,et huomioni pakosta kiinnittyy siihen:). Katson miehessä ensimmäisenä silmiä ja kasvoja ja kokonaisvaikutelmaa..

Itse katson jormaa, jos alle 28 cm. En ala oleen...

• Valintaa

Miksi juuri tuo?

• yritä

piilohomous paljastuu tekstistäs kilometrien päähän!!!

• Nimetön

No tuli jo useita vastauksia, kiitos niistä, mutta ei ainuttakaan vastausta vielä. Eli Lukekaa kysymys uudestaan ja uutta yritystä putkeen!

Eli viisastelut sikseen ja kunnon vastauksia kehiin...

• H.A. Nuri
    • on ihanan vahvat

reidet ja pylly. Pyri siihen.

Pyöräilijätkin on homomaisen kevyitä, ja siksi ei miehekkäitä.

• tosi hölmö

kysymyksesi siis! Miten ihan tosissasi viitsit edes vaivautua moista ajattelemaan. Olen nainen ja en todellakaan katsele miehen hanuria (hah hah) kun miestä katselen.

Nostahan itsekin pää pystyyn niin alat näkemään oikean maiseman

• Aah ;)

Mies! Siis alkkareitten koko, johon se ihana kiinteä, lihaksikas M-koon pylly mahtuu...Sellainen mitä on mahtava puristaa, nuolla, pyöritellä kielellä kiemuroita, antaa manteliöljy-hierontaa pakaroista ylöspäin. Farkut sopivalla korkeudella, juuri ja juuri lanteiden yläpuolella... Nam...

• turhaa vaivaa

Ollaan joskus kavereitten kanssa mietitty samaa (siis ollaan naisia) kun ei kukaan oikein ollut koskaan tajunnut asiaa. Siis ei vaan tosiaan ole ollut mitään väliä millanen perse miehellä on. (Joillekin naisille kyllä vissiinkin on.) Ei ne hartiatkaan mitenkään kyttäyksen kohteena ole minulla olleet.

Ei tästä nyt varmaan mitään hyötyä ollut sulle, mutta älä mieti persettäs liikaa. Se on outoa.
      Ja toi pyllistely ei kuulosta yhtään hyvältä.

• takamus

Eikä mitään pyllistyksiä. Miehessä katson kyllä ensin kokonaisuutta. Sitten silmiä ja vatsan seutua. Miehillä yleensä hyvät takamukset, toisin kuin meillä naisilla.

• Wautsiwau

Ovat niin sutjakkaat liikkeissään...

• tärkeämmät

kuin perse.

Hyvä perse sopii miehelle kuin nappi silmään. Siis ei ole vain yhtä hyvää perseenmallia.

Kaipa sellainen suht kapea ja pieni peba on hyvä. Mut ei liian lattana.

Ei missään nimessä notkoselkää...

Hei, tärkeintä on kuitenkin se luonne, eli vaikka mies olisi läskiperse notkoselkä, niin ei haittaa YHTÄÄN, jos muuten on kiva. Söpöys on plussaa.

• on..
    • make

kova tarve tulla ilmoittamaan, etteivät kiinnitä miesten takapuolen muotoon mitään huomiota? Miksi tänne eivät voi vastata vain ne naiset, jotka kiinnittävät huomiota? Kun naiset kysyvät miehiltä esim. rinnoista, niin yleensä ketjuun vastaavat ne miehet, jotka rintoihin kiinnittävät huomiota ja ne miehet, joille rinnat ovat yhdentekevät, jättävät vastaamatta.

• vallan paljon vaan

No ehkä siksi etteivät jotkut miehet ajattelisi että kaikki naiset ajattelevat vain persettä. Täällä kovin moni tekee yleistyksiä koko naissukupuolesta jonkun viestiketjun perusteella. Sitä paitsi, minä ainakin halusin ilmoittaa etten katso persettä ihan senkin takia, että joku "perseetön" kuka sen kommentin lukee tietäisi ettei se ole kaikille tärkeä asia. Eli siis ihan hyvällä hei! Anteeksi vaan siitäkin sitten.

• dhsdhs
        vallan paljon vaan kirjoitti:

No ehkä siksi etteivät jotkut miehet ajattelisi että kaikki naiset ajattelevat vain persettä. Täällä kovin moni tekee yleistyksiä koko naissukupuolesta jonkun viestiketjun perusteella. Sitä paitsi, minä ainakin halusin ilmoittaa etten katso persettä ihan senkin takia, että joku "perseetön" kuka sen kommentin lukee tietäisi ettei se ole kaikille tärkeä asia. Eli siis ihan hyvällä hei! Anteeksi vaan siitäkin sitten.

siinä mielessä tylsempi seksuaalisuus, etteivät he saa miesvartalosta visuaalisesti juurikaan mitään irti. Onneksi synnyin heteromieheksi, luojan kiitos!

• Ape.

täydellistä hanuria.

• hmm...

Vastaus kysymykseen... kiinteä, lihaksikas, pyöreä, "käteen sopiva", suora lantio, ei kiitos notkoselkää eikä "pyllistys" peppua, koska mielestäni ne ovat naisellisia ominaisuuksia. Mustilla miehillä usein hyvä beba.

• pyllyä

Kiinteä pyöreä keskikokoinen, kiva puristella.
      Littanapylly on turn off. Kyllä naisetkin haluaa että olis mistä ottaa kiinni.

• Tyttis79

Myvä perse miehellä on musta sellainen, suht littana, aika lihaksikas (ei löysä tai roikkuva), mieluummin pieni kuin iso. Huh, kuulostaa aika pinnalliselta.

Lantio suorassa. Pömpöttävä takapuoli ei ole kauhean kiva miehellä kuin naisellakan. Eli ristiselkä suorassa. Toi on varmaan anatomiasta kiinni, et miten lantio on. Tekee varmaan kipeetä alkaa muuttamaan asentoaan, ei kovin terveellistä kun vartalon muut osat menee epäluonnottomaan asentoon siinä samalla.

Hartioita vai hanuria enemmän katson..Hm, ekaksi hartioita. Kun ne näkyy selvemmin. Sitten tsekkaan pepun. Kummatkin ruumiinosat ovat äärettömän seksyjä. Ehkä peppu vetää pitemmän korren loppu peleissä. Niska on kans hot.

• Emmanuele

ja viel parempi jos ne on samassa ihmisessä, sillon meen ihan sekasin!

Hyvä perse on sellanen kiinteän pyöreähkö. Ei lauta. Lihaksikas. Oijoi. Sellasta kun pääsis nyt kähmimään.

• Wagner*

Kyllä naiset on sitten sikoja, aina pitäis vaan kouria ja kähmiä ;)

• Emmanuele
        Wagner* kirjoitti:

Kyllä naiset on sitten sikoja, aina pitäis vaan kouria ja kähmiä ;)

Röh

• Nimetön

Joo, ehkä nyt ymmärrän taas hiukan paremmin naisen ajatusmaailmaa, vaikka aihe oli pinnallinen. Mut kokonaisuus koostuu aina yksityiskohdista. Teen vielä toisen kysymyksen, katso listasta.

• Notkoselkä

Johtuu notkoselästä, itsellä ainakin on kauniisti kaartuva notkoselkä, joka saa aikaan tuon "etukenon", ja "pyllistyksen".

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7549
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1833
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1830
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1593
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1515
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      958
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      890
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      800
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      749
    10. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      21
      709
    Aihe