Paras artisti?

Wiggy

jos nyt porukat viittis kertoo kuka rulettaa...
ainaki pistän tähä oman top 5:sen et muut saa ainaki sitä pällistellä....

1. Notorious B.I.G.
2. Lil' Flip
3. YungWun
4. South Park Mexican
5. N.W.A. (erityiseti Eazy-E)

... no jos ny lössi heittäs jotai nimii tähä (jaa miksikö, no siksi et jos löytäs jotai kunno muzaiikkii mist ei tiiä....)

27

1115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jees

      1.Tha Dogg Pound (Kurupt, Daz Dillinger) erityisesti Kurupt
      2.Snoop Dogg
      3.Dr. Dre
      4.Xzibit
      5.M.O.P.

    • Rock *

      pakko sanoo, vaik täst sit sais mitä mussutust osaksee ni eminem. pakko se ny o myöntää, et sil on taitoja! täs on jotain minkä kenen mussiikkiin en kyllästy tai kenest muuten vaan tykkään..
      *pharrel williams
      *missy elliot
      *shakur
      *sean paul
      *50 cent
      *busta
      *b2k uusi juttu, varsinkin omarion!
      *ludacris
      tykkäsin myös masesta! mihin muuten kadonnut lil'bow wow ;) nick cannon..?
      ehkä vähän teinikamaa, mutta mitä ketään ittelleen voi..

    • Vastaus

      Top viis artistia: 2Pac
      Nelly
      Ice Cube
      Ladies Love Cool James
      Dr. Dre(jos feat. joku
      muu biisissä kuten snoop)

    • JAmore

      jenkkei:
      Havoc & Prodigy (Mobb Deep)
      Nas
      Teflon
      2pac
      J-Live
      KRS-One
      Ice-T
      G´s Incorporated
      Killah Priest
      Geto Boys

      suomalaisii:
      fintelligens (kyllä, oikeesti iskee)
      yavis
      kehäkettu
      REdrama
      kapasiteettiyksikkö (vaa niitte ekan platan takii..)
      paleface

      muita:
      detsl (venäjä)
      liroy (puola)
      petter, eye´n´i, loop troop, ken, ayo (ruotsi)
      warlocks (norja)
      outlandish (tanska)
      dj tomekk, curse, samy deluxe (saksa)
      piotta (italia)

    • Lyrical Terrorist

      Omat feivöritit:

      Public Enemy
      X-ecutioners
      Nas
      Wu-Tang Clan
      Dilated Peoples
      Blackalicious
      Raekwon
      Ghostface Killah
      Gang Starr
      Jeru the Damaja

      Suomalaisia:

      Serkkupojat
      Ceebrolistics
      Paleface

      • wannabe#13613

        huh, serkkupojat parhaimpii suomalaisii?
        noh.. mielipiteet kullakin. mä en vaan oikeen dikkaa niist roopen dub-vaikutteisist biiteist.
        eilen huomasin sen alahuoneella. tosi onhan ne aika koviksii räppää..


    • Wiggy

      kiitosh noist kaikist vastaauksist ja sillee....aamen...en tiiä oikee mikä lil' bow wown tilanne o.....ja sit viel jotai $hittii: wittu siis niinku, eminem ja muutamat muut "listaykköspälärimainstreamräppärit"(joita itsekkin joskus sorrun diggailemaan :)....nehä niinku viilaa niit biisei saatana tunti tolkul ja käyttää jollai kymmenel gurul niinku esim. eminem saa lähes kaikki tausta biittinsä dr.dre:ltä (joka o alan GURU)....mutta MINUN mielestäni toi menee jo vähä liikaa pop tyyliseks... räpin syntymuoto freestyle on mielenkiintosempaa ja "aidompaa" ku jotku eminemin tunteja hiotut ja satoja kertoja uudellee kirjotetut biisit....ja tästä syystä yritän koko ajan siirtyä kuuntelemaan "undergroundimpaa" musaa....öö ei hajuu mitä yritin sanoo mut jotai kuiteski....aamen(toiseen kertaan)

    • prophet

      O.K
      1. Dr. Dre
      2. Warren G
      3. Xzibit
      4. BTnH:n tyypit
      5. Eazy
      .
      .
      .
      n. Ja Rule

    • linda88

      Vaik oleenki nuori niin kuuntelen gangstarappia. nickelback on niist kaikkein paras!!

      • Lyrical Terrorist

        Mitä vtn gangstarappiä joku Nickelback on?!!!


      • linda88
        Lyrical Terrorist kirjoitti:

        Mitä vtn gangstarappiä joku Nickelback on?!!!

        no mitä se sit on?? salettii väität sen olevan jotain nu-metallia tai vastaavaa...


      • prophet
        linda88 kirjoitti:

        no mitä se sit on?? salettii väität sen olevan jotain nu-metallia tai vastaavaa...

        HAAAHHHHHAAAAAHHHH....
        nickelback gangstaräppiä....
        HAAAAHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAA....nic HAAAAHHAAAA back HOOOHHUUUUAAAIIII gangs HAAAAHHHEEEEE räppiä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        hyvää läppäää ei voi muuta sanoa...
        kiitoksia linda kun pelastit päiväni!


      • Wiggy

        ...siis tota oot sä ikinä kuullu räppii...mite vaa mut MÄ oon kuullu nickelbackii....EI oo räppii...eieieiei saatanan wanabeemassateinihoppari.....sanoisin et jonku Quarashin vois ehkä laskee räpiks, mut nickelback.....HELL NO MUTHAFUCKA!!! ;)


      • linda88
        prophet kirjoitti:

        HAAAHHHHHAAAAAHHHH....
        nickelback gangstaräppiä....
        HAAAAHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAA....nic HAAAAHHAAAA back HOOOHHUUUUAAAIIII gangs HAAAAHHHEEEEE räppiä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        hyvää läppäää ei voi muuta sanoa...
        kiitoksia linda kun pelastit päiväni!

        heh.. oleppa hyvä vaa. nääs, en mie ny mikkää linda oo, en onneks ´88.. ja kyllähän mä tiedän et nickelback oo todellakaa rappii.. =) oli vaa helvetin tylsää tos eile, ni pääti pistää vähä pähkinää muille.. =)

        t: JAmore


      • Lyrical Terrorist
        linda88 kirjoitti:

        no mitä se sit on?? salettii väität sen olevan jotain nu-metallia tai vastaavaa...

        Nickelback on kyllä aika perkeleen kaukana gangstaräpistä. Ei helvata mikä järjenjättiläinen!! Gangstaräp-bändeissähän yleensä laulajalla on olkapäihin asti oleva rasvanen letti. Hahhaaaaa!!! Todellakin lähempänä se on nu-metallia kun jotain gangstaräppiä. Menehän nyt ottamaan selvää, että mikä on oikeaa gangstaräppiä ennen ku tuut selittää jostain saatanan Nickelbackistä. Ei jumankauta mikä musiikkitietämys!


      • outikka
        linda88 kirjoitti:

        heh.. oleppa hyvä vaa. nääs, en mie ny mikkää linda oo, en onneks ´88.. ja kyllähän mä tiedän et nickelback oo todellakaa rappii.. =) oli vaa helvetin tylsää tos eile, ni pääti pistää vähä pähkinää muille.. =)

        t: JAmore

        musta esim. the calling on kans hyvä!! siis just sellast kunnon gansta-meininkii ;D


      • Lyrical Terrorist
        linda88 kirjoitti:

        heh.. oleppa hyvä vaa. nääs, en mie ny mikkää linda oo, en onneks ´88.. ja kyllähän mä tiedän et nickelback oo todellakaa rappii.. =) oli vaa helvetin tylsää tos eile, ni pääti pistää vähä pähkinää muille.. =)

        t: JAmore

        Nii varmaa! Uskotaan! Joku tuleeki tänne yleensä selittämään ihan muuten vaan jotain tollasta... Tunnusta nyt, että oot vaan tyhmä niin sua ei tarvii sitten enää lisää morkata.


      • JAmore
        linda88 kirjoitti:

        heh.. oleppa hyvä vaa. nääs, en mie ny mikkää linda oo, en onneks ´88.. ja kyllähän mä tiedän et nickelback oo todellakaa rappii.. =) oli vaa helvetin tylsää tos eile, ni pääti pistää vähä pähkinää muille.. =)

        t: JAmore

        mitä sä nulikka mun nimel kirjottelet!??


      • joo
        JAmore kirjoitti:

        mitä sä nulikka mun nimel kirjottelet!??

        mun mielestä toi frederik ja paula koívuniemi on tosi kovia gangstoja ! ;)


      • Mmjklms
        joo kirjoitti:

        mun mielestä toi frederik ja paula koívuniemi on tosi kovia gangstoja ! ;)

        1.markku aro
        2.tapani kansa
        3.taiska
        4.kari tapio
        5.fredi
        6.Frederik
        7.irwin goodman
        8.mona carita
        9.cissy duo < mc ja tuula sipinen


    • Tia

      moi... täs on mun top 5:

      1. Eminem
      2. Obie Trice
      3. Ripsipiirakka
      4. Kwan
      5. Mariska

      no tos oli muutamat parhaat,mut niit löytyy viel tuhansii......

      • wannabe#!#&quot;%&amp;!

        ..ettet osais nimetä viittäkäänkymmentä ton listan perusteella.. :S


      • hehehe

        mitesstoi ripsipiirakka liitty hiphoppiin tai räppiin...? seuraavaks kai väitätte et joku klamydia ja zen cafe on suomiräppiä LOL


    • joku vaan :P

      nää ei tuu missää järjestykses mut:

      mobb deep
      2pac
      the roots
      dr.dre (ainaki tuottajana& featuring-hommis)
      lil'kim
      remedeeh
      wu-tang
      jne..

      en jaksa miettii enempiä..kiireeee..jatkan joskus muullo.sitäpaitti rap ei oo ees mun ykkösmusaa.son vaa yks kaiken joukos..kuunnelkaas esim. triphoppii teki välillä! esim. tricky - pumpkin. upee biisi. mä kuuntelen kaikenlaista.

    • pannulappu.

      1. 2pac
      2. Dead Prez
      3. Atmosphere
      4. DMX
      5. Cypress Hill

    • mc räppäri

      1.2pac
      2.snoop dogg
      3.dr.dre
      4.fort minor
      5.Asa(avain)

    • Mikä mc

      Mikä mc Tuula Sipinen? Onko se joku räppäri vai mikä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      424
      2962
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      100
      2286
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      349
      1996
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1903
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1757
    6. 158
      1212
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1207
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      96
      1144
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1052
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      927
    Aihe