Mitä naiset

Mieskysyjä

ajattelee, jos miehellä on päällä tiukempi ohut paita ja sattuu nännit näkymään selvästi paidan läpi.

Sehän tiedetään, että jos naisella on näin, niin miehet kyllä tykkää katsoa ja pitää seksikkäänä näkynä.

31

1622

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lilylioneye

saatanan hinttari tuokin on?

• Toteaja.

täällä palstalla on helppo esittää jopa tyhmää.

• lilylioneye
        Toteaja. kirjoitti:

täällä palstalla on helppo esittää jopa tyhmää.

kysyä, jos vastaus ei miellytä.

• Toteaja.
        lilylioneye kirjoitti:

kysyä, jos vastaus ei miellytä.

vastauksen perustana oli se, että mies tahallisesti näin pukeutuu.

Eli pidät miehiä hinttareina, jos näin pääsee jostakin kumman syystä käymään, että nännit vahingossa näkyy paidan läpi.

Opimme taas jotain uutta suominaisista.

Entä jos ihastuksellasi näkyy nännit paidan läpi?

• lilylioneye
        Toteaja. kirjoitti:

vastauksen perustana oli se, että mies tahallisesti näin pukeutuu.

Eli pidät miehiä hinttareina, jos näin pääsee jostakin kumman syystä käymään, että nännit vahingossa näkyy paidan läpi.

Opimme taas jotain uutta suominaisista.

Entä jos ihastuksellasi näkyy nännit paidan läpi?

no jos mies ei ole tarkoituksellisesti pukeutunut pinkkiin verkkopaitaan, niin en ajattele mitään. Miesten nännit ei taida herättää mitään suurempia tunteita.

• Ape.
        lilylioneye kirjoitti:

no jos mies ei ole tarkoituksellisesti pukeutunut pinkkiin verkkopaitaan, niin en ajattele mitään. Miesten nännit ei taida herättää mitään suurempia tunteita.

aloit ymmärtämään, että ei miehet tee läheskään kaikkia asioita tarkoitushakuisesti, mutta tämä mustavalkoinen nettimaailma päästi sinut ääripäähän pohtimaan asiaa ja vastaus oli sen mukainen.

Saat anteeksi, ei täällä muutkaan täydellisiä ole.

• ajattelee

että mies voi säädellä nännejä, kuten sormea. Minkä sille mahtaa, jos näin vaan on, eikä todellakaan tarkoituksella.

• Ape.

huoralutkia, jos niillä näkyy nännit paidan läpi.

• jöpöttää

kiihoittumisen lisäksi aina kylmästä...ja mulla on usein kylmä...että jos mun nännit näkyy rintsikoiden ja paidan läpi niin varmaan sitten olen huoralutka, mutta tahtomattani :D

• Ape.
        jöpöttää kirjoitti:

kiihoittumisen lisäksi aina kylmästä...ja mulla on usein kylmä...että jos mun nännit näkyy rintsikoiden ja paidan läpi niin varmaan sitten olen huoralutka, mutta tahtomattani :D

pari naista meinasi miehestä, että se on hinttari, jos näin sattuu käymään. Ei mieskään savesta ole valettu.

• saa kyllä
        Ape. kirjoitti:

pari naista meinasi miehestä, että se on hinttari, jos näin sattuu käymään. Ei mieskään savesta ole valettu.

jöpöttää ihan vapaasti...en kiinnitä asiaan mitään huomiota, ellei kyseessä ole vaikka oma ihastus kun en pahemmin tuijottele vieraiden miesten nännejä ellei niitä nyt ihan silmies eteen tuoda.

• ole....

minä en vain ole koskaan koko ikänäni tykännyt pitää rintaliivejä, en koskaan. Saan niistä päänsärkyä, kun ne painaa, kiristää ja puristaa.

Mutta eipä ole kukaan tollaista palautetta koskaan antanut, ja minä olen vielä miesvaltaisella alalla töissä.Itse asiassa ei palautetta ollenkaan, tosin työkaverit tietävät että olen onnellisesti aviossa.
        Ihan on asiallisesti kohdeltu.

• enkä kato toiste....

moista...

• Toteaja.

kysymys ollutkaan miehille.

• mies...
        Toteaja. kirjoitti:

kysymys ollutkaan miehille.

Seksikkyyttä ähkynä tavoittelevat miehet ovat usein Hyi yök,

Sitten luonnostaan seksikkäät raavaat miehet, jopa "puukolla veistetyt" ihan nam.

• 0åöuihlgtc
        mies... kirjoitti:

Seksikkyyttä ähkynä tavoittelevat miehet ovat usein Hyi yök,

Sitten luonnostaan seksikkäät raavaat miehet, jopa "puukolla veistetyt" ihan nam.

tavoitteleva nainen on sitten mielestäsi OK? Perusteluita, kiitos.

• ei mitään huomoita

Nyt voin ihan rehellisesti sanoa että en ole ikinä kiinnittänyt mitään huomiota, ei ole tullut mieleenkään tällänen juttu.

Mä itse asiassa luulen, että jos on normaalipaksuinen t-paita, normaali tiukkuus (eli ei mikä imutiukka) ja normaalit pienet miesten nännit (mun kokemuksen mukaan aika pienet yleensä on) niin ei ne edes näy. Ahaa, tuossa olikin että tiukka ohut paita. Ei ole mun makuun, ei ei.

• Queen-Of-Hearts

kun mun mielestä nöpöttävät nännit miehellä (yhdistettyinä hyviin rintalihaksiin) on seksikäs näky??!! Vai olenko vain ainoa viestiketjun naisvastaaja? ;)

• vikaa ole

ihan samalla lailla ajattelen, vaikka tosiaan ne nännit nyt ei ihan ole se ensimmäinen paikka joihin huomio miehessä kiinnittyy, ainakaan kun on paita päällä.

• Sepe.

ole mitään vikaa ja luulen, että olet ainoa nainen tässä ketjussa, joka uskaltaa olla yksinkertaisesti rehellinen.

Sehän me miehet tiedetään, että naiset ei tunnusta kirveelläkään tietynlaisia asioita, vaikka mieli vellos Atlantin lailla.

• dtjhrsyj

Miksi teidän naisten silmiin miehen vartalosta löytyy niin moni kohtia, jotka ovat vastenmielisiä? Harvoin miehet osaavat mainita yhtäkään kohtaa naisen vartalossa, joka olisi jotenkin huvittava tai ällöttävä?

Sitten kysyisin vielä, että miksi heteronaiset tykkäävät katsella miestä mieluummin niin, että tällä on mahdollisimman paljon vaatteita päällä, kuin että olisi ilman vaatteita?

• kun se seksi

ei pyöri ensimmäisenä ajatuksena miehestä
        eikä 100% teholla koko aikaa,

Kyllä naiset huomaa silti vahvan lantion ja lihaksikkaat reidet......voit olla varma siitä.

tosin naiset eivät anna toki näkyä päälle sen että asia on huomioitu, naisella on kärsivällisyys odottaa miehen ulosantia, että mitähän sieltä ulos tulee? kaiken a ja o on kuitenkin se mitä korvien välissä sijaitsee....

• Queen-Of-Hearts

"Miksi teidän naisten silmiin miehen vartalosta löytyy niin moni kohtia, jotka ovat vastenmielisiä?"

Jaa mitä muka? ..... tai no ei ne sukupuolielimet (niin miehillä kuin naisillakaan) niin kovin esteettiset ole että niitä välttämättä kutsuisi kauniiksi. Mutta ei se niistä vastenmielisiä tee.

"Sitten kysyisin vielä, että miksi heteronaiset tykkäävät katsella miestä mieluummin niin, että tällä on mahdollisimman paljon vaatteita päällä, kuin että olisi ilman vaatteita?"

Ai tykkää vai? Ihan uus juttu mulle. Ettei kysymys ole vain jostain kalenteripojista. Ne nm. ei ole musta mitenkään kovin miehisiä eikä siten niin kiihoittava kuin normi suomalaismies. Miehellä pitää olla karvanen perse eikä mikään öljytty, karvaton homopylly.

Ja kuka kakkanaama on menny keksimään sen että asfalttityömiehillä pitää olla jotku typerät neon liivit. Pah!

• dtjhrsyj
        Queen-Of-Hearts kirjoitti:

"Miksi teidän naisten silmiin miehen vartalosta löytyy niin moni kohtia, jotka ovat vastenmielisiä?"

Jaa mitä muka? ..... tai no ei ne sukupuolielimet (niin miehillä kuin naisillakaan) niin kovin esteettiset ole että niitä välttämättä kutsuisi kauniiksi. Mutta ei se niistä vastenmielisiä tee.

"Sitten kysyisin vielä, että miksi heteronaiset tykkäävät katsella miestä mieluummin niin, että tällä on mahdollisimman paljon vaatteita päällä, kuin että olisi ilman vaatteita?"

Ai tykkää vai? Ihan uus juttu mulle. Ettei kysymys ole vain jostain kalenteripojista. Ne nm. ei ole musta mitenkään kovin miehisiä eikä siten niin kiihoittava kuin normi suomalaismies. Miehellä pitää olla karvanen perse eikä mikään öljytty, karvaton homopylly.

Ja kuka kakkanaama on menny keksimään sen että asfalttityömiehillä pitää olla jotku typerät neon liivit. Pah!

En voi kuin ihmetellä.. aina kun tulee puhe miesten ulkonäöstä, niin naisten teksteissä suorastaa vilisee sanat homo, hintti, hinttari, neiti, ämmä ja naismainen. Näitä sanoja viljelee naiset, joiden mielestä hyvännäköinen mies on mahdollisimman ruma, rujo ja karvainen. Onko ollenkaan naisia, jotka tykkäävät mieluummin niistä "kalenteripojista", joilla on "karvaton homopylly" ja jotka tykkäävät siitä, että heitä katsellaan ihaillen?

• ärsyyntynyt
        dtjhrsyj kirjoitti:

En voi kuin ihmetellä.. aina kun tulee puhe miesten ulkonäöstä, niin naisten teksteissä suorastaa vilisee sanat homo, hintti, hinttari, neiti, ämmä ja naismainen. Näitä sanoja viljelee naiset, joiden mielestä hyvännäköinen mies on mahdollisimman ruma, rujo ja karvainen. Onko ollenkaan naisia, jotka tykkäävät mieluummin niistä "kalenteripojista", joilla on "karvaton homopylly" ja jotka tykkäävät siitä, että heitä katsellaan ihaillen?

On tää outoa, ensin tätä nimimerkkiä kehutaan ainoaksi rehelliseksi täällä, sen jälkeen aletaan vittuilu kun sanoo suoraan ettei tykkää öljytyistä kalenteriperseistä. Älkää kyselkö jos ette halua kuulla vastauksia!

• Queen-Of-Hearts
        dtjhrsyj kirjoitti:

Yritän vääntää...

Kuka on puhunut rumista miehistä? Oli kyse karvoista, toiset tykkää ja toiset ei. Itse tykkään kun niitä on sopivasti. Minua ei kiihoita mies jonka sääret ovat ajellut tai jonka takapuoli on silonen ja öljytty. Rintakehä saa olla ajeltu, jos mies itse sellaisesta tykkää. Tykkään myös rintalihaksista, lihaksikkaasta selästä ja vahvoista käsistä. En pidä siitä että miehen kädet ovat sirot ja että hän roikottaa ranteitaan.

Tuskin noita poikakalenteireita tehtäisiin jos naiset eivät yleisesti niistä pitäisi.

Ei ole väärin että mies huolehtii ulkonäöstään esim. käymällä punttiksella, manikyyreissä, kosmetologilla jne. se on ihan ok minulle. Minä pidän miehistä jotka kiinnittävät huomiota ulkonäköön ja pitävät siitä että heitä katsellaan. En vain pidä karvattomista, öljytyistä miehen takapuolista.

• Tutkija.

vaikea hahmottaa tai käsittää tilannetta, että ei tämän asian näkyminen tarkoita tarkoitushakuista pukemista, vaan esim. Marimekko-raitapaita on sellainen, josta saattaa näkyä läpi. Miehet ei osta marimekkoa, mutta jotta asia kuvastuisi, niin siinä esimerkki.

• Entäs ite?

Ei ole vaikeaa. Varmaan ei myöskään ole vaikea ohittaa ketjusta kaikki "en kiinnitä huomiota" -vastaukset?

• dtjhrsyj

silmiinpistävää oli luonnottoman suuriksi treenatut lihakset. Annas kun arvaan: jokainen mies, jolla on vain kevyesti lihaksikas, on vähän "homo, neiti, ämmä, hintti, naismainen hinttari"?

• kuulla?
        dtjhrsyj kirjoitti:

silmiinpistävää oli luonnottoman suuriksi treenatut lihakset. Annas kun arvaan: jokainen mies, jolla on vain kevyesti lihaksikas, on vähän "homo, neiti, ämmä, hintti, naismainen hinttari"?

No johan ei sulle mikään kelpaa. Mitäs sä nyt haluaisit että vastaillaan? Kerrohan niin voin laittaa muutaman sellaisen vastauksen. Jotain tähän tyyliin kenties: "tykkään sellaisista miehistä jotka ajelevat perkarvojaan, laittavat hiuksiaan tunnin joka aamu, näpläävät nännejään jotta ne näkyisivät ohuen, huolella tarkoitukseen valitun paidan läpi, pyllistävät juuri oikean kokoista takapuoltaan hieman ulospäin juuri oikeassa kulmassa, ovat muutenkin huolissaan omasta ulkonäöstään koko ajan, koska sehän on ainoa asia mikä minua miehessä kiinnostaa, ja oikeannäköisen miehen katselu on tärkeintä elämässäni.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      236
      4600
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      76
      3035
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2463
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1767
    5. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      25
      1613
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1439
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1285
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      965
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      938
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe